2013-12-11, 21:38
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Hahahahah, du är så rolig. Situationerna som uppstår på semester-orter är ofta win-win. Unga kvinnor åker dit för att kröka och knulla sexiga, fulla, unga män. De vill leka av sig, det är normalt för unga människor. Om du mår så dåligt av att vara där så kanske du ska åka någon annanstans, typ Saudiarabien?

Var inte naiv, det är inte win-win för dem som ska vara pappa åt någon annans ungar, eller för barnen som ska ha en ny pappa varje vecka. Mycket bättre tycker jag det vore om unga kvinnor inte söp och knullade
2013-12-11, 21:40
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Semesterknullet vill bli mamma till dina barn?

Varför provar du inte själv att få betalt?
Varför vill du att jag ska vara prostituerad och hur mycket menar du att jag skulle få betalt?

Det kan lika gärna vara någon annan som får bli pappa till mina semesterbarn om du förstår vad jag menar
2013-12-11, 21:43
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av higinia
Ja, för brudar som tycker om sex kan man ju inte bilda familj med.
Exakt. (jag noterar en sarkastisk ton och din omskrivning)
2013-12-12, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Varför vill du att jag ska vara prostituerad och hur mycket menar du att jag skulle få betalt?

Det kan lika gärna vara någon annan som får bli pappa till mina semesterbarn om du förstår vad jag menar
Du tycker ju att tjejer ska ta betalt för att få sig ett ligg? Åtminstone för att få din respekt.
2013-12-12, 20:05
Medlem
Citat:
Var inte naiv, det är inte win-win för dem som ska vara pappa åt någon annans ungar, eller för barnen som ska ha en ny pappa varje vecka. Mycket bättre tycker jag det vore om unga kvinnor inte söp och knullade
Idag finns preventivmedel, folk har oftast inte sex för att få barn utan av helt andra anledningar. De flesta unga måste gå igenom en period av lösaktighet för att förstå vikten av avhållsamhet.
2013-12-12, 20:48
Medlem
Citat:
Idag finns preventivmedel, folk har oftast inte sex för att få barn utan av helt andra anledningar. De flesta unga måste gå igenom en period av lösaktighet för att förstå vikten av avhållsamhet.

Kan hända, men hur går det där ihop med ditt förakt av prostitution? Menar du att bara tjejer och ett fåtal populära pojkar skall få skaffa sig sex-erfarenheter i unga år?
2013-12-12, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Kan hända, men hur går det där ihop med ditt förakt av prostitution? Menar du att bara tjejer och ett fåtal populära pojkar skall få skaffa sig sex-erfarenheter i unga år?
Det finns lika många mindre attraktiva kvinnor som det finns män, dvs det finns någon för alla. Alla kan få gratis sex om de letar på rätt ställe och inte förnekar verkligheten.
2013-12-12, 21:29
Medlem
Citat:
Det finns lika många mindre attraktiva kvinnor som det finns män, dvs det finns någon för alla. Alla kan få gratis sex om de letar på rätt ställe och inte förnekar verkligheten.
Ja, enligt TS så särar ju svenska tjejer för precis allt och alla så det ska väl inte vara något problem att få tag på en villiga svenska.

Såvida man nu inte av någon anledning föredrar en tjej som vägrar att sära eller kräver betalt för att sära.
2013-12-12, 21:30
Medlem
Citat:
Alla kan få gratis sex om de letar på rätt ställe och inte förnekar verkligheten.

Försök med den under "relationer och samlevnad"...
2013-12-12, 21:32
Medlem
MystiqueTopnotchs avatar
Citat:
Nej jag tänker mig att de borde hålla tyst om knullresorna för att de skäms Om man som kille är utomlands och vill ha lite semestersex så är det lättast att hänga runt svenska eller engelska tjejer och vänta tills de fyllnar till och särar på benen.

Ja det är ett enormt problem när dem vill bli mamma till mina barn eftersom man inte kan lita på dem, en sån tjej måste man vakta på hela tiden och det förstår du väl att det inte går? Har du nån gång varit på charter resa så förstår du vad jag menar

Du har uppenbarligen varit på charter resor och du har uppenbarligen införskaffat dig kunskap om vilka nationaliteter som är lämpligast att ligga med samt när. Det låter som du kan det på dina fem fingrar.

Nu ska jag inte utgå från att du talar av egen erfarenhet, men tror du att kvinnor vill ha sådana män (som ligger runt) som fäder till sina barn när man ju inte kan lita på dem? En sådan kille måste man vakta på hela tiden och det går ju inte, det förstår vi ordentliga kvinnor. Så därför får väl de killarna leta utomlands efter en flickvän...
2013-12-12, 23:45
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MystiqueTopnotch
Du har uppenbarligen varit på charter resor och du har uppenbarligen införskaffat dig kunskap om vilka nationaliteter som är lämpligast att ligga med samt när. Det låter som du kan det på dina fem fingrar.

Nu ska jag inte utgå från att du talar av egen erfarenhet, men tror du att kvinnor vill ha sådana män (som ligger runt) som fäder till sina barn när man ju inte kan lita på dem? En sådan kille måste man vakta på hela tiden och det går ju inte, det förstår vi ordentliga kvinnor. Så därför får väl de killarna leta utomlands efter en flickvän...

Nej jag tycker inte man kan jämföra det så, en man vill helst ha en oerfaren partner som är lite yngre men en kvinna vill ha en partner med lite erfarenhet, dessutom fungerar det som en bekräftelse för kvinnan att mannen har haft många partner därför det är viktigt för kvinnor att mannen så att säga är "godkänd" av andra kvinnor.

Det är därför som det är mycket lättare för kvinnor att acceptera sexuellt bagage
Senast redigerad av munsprut 2013-12-13 kl. 00:43.
2013-12-12, 23:54
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Ja, enligt TS så särar ju svenska tjejer för precis allt och alla så det ska väl inte vara något problem att få tag på en villiga svenska.

Såvida man nu inte av någon anledning föredrar en tjej som vägrar att sära eller kräver betalt för att sära.

Det handlar inte om att föredra men de billigaste tjejerna duger bara till att ligga med, en tjej som hoppar i säng med mig på första bästa tillfälle gör ju troligtvis det med andra också det är inte så svårt att förstå.

Om det bara är tillfälligt sex kan det vara bättre att träffa en prostituerad och slippa massa problem, men det är inte alltid det är lämpligt eller passande så det beror på - man får ju inte alltid som man vill
Senast redigerad av munsprut 2013-12-13 kl. 00:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in