2013-12-07, 13:07
Medlem
timetoendits avatar
Seriöst, det måste ha varit lättare att fly ur öst-tyskland än att bli medlem på BTC-sidor. Två avslag nu från bitstamp och btcx trots alla möjliga papper och bilder från skatteverket och skit.

Vad är det för idioti att inte ta emot en blankett i PDF-format men det funkar att scanna ett papper och skicka som bild? Blir så trött...
Citera
2013-12-07, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Seriöst, det måste ha varit lättare att fly ur öst-tyskland än att bli medlem på BTC-sidor. Två avslag nu från bitstamp och btcx trots alla möjliga papper och bilder från skatteverket och skit.

Vad är det för idioti att inte ta emot en blankett i PDF-format men det funkar att scanna ett papper och skicka som bild? Blir så trött...

Hur lång tid tog det att få avlag från bitstamp? har min verifiering på pending i 2 dagar, vore kul o veta hur lång tid det tar för dom. Jag kommer nog också få avslag då jag bifogat en PDF istället för skannad kopia..
Senast redigerad av Evil-Eyes 2013-12-07 kl. 13:38.
Citera
2013-12-07, 13:47
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Eyes
Hur lång tid tog det att få avlag från bitstamp? har min verifiering på pending i 2 dagar, vore kul o veta hur lång tid det tar för dom. Jag kommer nog också få avslag då jag bifogat en PDF istället för skannad kopia..

Tror jag skickade in det i tisdags... Fick beskedet idag. Btcx är iallafall snabba och svarar samma dag.
Citera
2013-12-07, 13:48
Medlem
BeeGeesnoses avatar
Citat:
Jag håller mina, har inte så mycket pengar så kan nog inte köpa in mig heller.

Visste inte att det fungerade ens, men stop loss är ju klart värt att satsa på.
Såg att det nämdes tidigare i tråden men har inte kollat upp vilka
sidor som erbjuder det.
Citera
2013-12-07, 13:54
Medlem
Sweetiepies avatar
Oj stora fall bland de digitala valutorna

http://coinmarketcap.com/
Citera
2013-12-07, 14:16
Medlem
Så typiskt varför måste bitcoin börja rå sjunka precis efter att jag investerat i den vid 970dollar?
När kommer skiten över 1000 dollar igen?!
Citera
2013-12-07, 14:24
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Så typiskt varför måste bitcoin börja rå sjunka precis efter att jag investerat i den vid 970dollar?
När kommer skiten över 1000 dollar igen?!

Det hela beror på sådana som dig, som inte har tålamod.
Citera
2013-12-07, 14:43
Medlem
TheBunks avatar
Jag må ha flertalet högriskaktier i min depå, men dessa "valutor" skulle jag aldrig röra. När folk väl börjar tappa förtroendet för dom så blir det svårt att få upp värdena. Utan att följa kursen så gissar jag att rekylerna uppåt blir mindre och mindre, eftersom folk vill ha volatiliteten för att kunna studsa uppåt men vågar bara ligga kortare och kortare.
Citera
2013-12-07, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Det hela beror på sådana som dig, som inte har tålamod.

Det hela är ett pyramidspel.
De som går med i spelet sist kommer förlora så det är en ren gissning när det är för sent att gå med.
Citera
2013-12-07, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Det hela är ett pyramidspel.
De som går med i spelet sist kommer förlora så det är en ren gissning när det är för sent att gå med.

Skulle du kunna förklara hur Bitcoin skulle kunna klass som ett pyramidspel? Gärna med källor till dina påståenden...
Citera
2013-12-07, 15:12
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centitri
Skulle du kunna förklara hur Bitcoin skulle kunna klass som ett pyramidspel? Gärna med källor till dina påståenden...

Please... det är väl uppenbart. Skulle vollan minska och förtroendet hos allmänheten bli stort så skulle man kanske kunna kalla det för en valuta. Nu har det mest använts för spekulation, där de som är tidigt in är beroende av att nya intressenter tillkommer och fortsätter öka efterfrågan. Lite som en holländsk tulpanlök fast du i slutändan inte ens kan få ut en tulpan för den.
Citera
2013-12-07, 15:25
Medlem
Sweetiepies avatar
Bitcoin faller inte under ramarna för ett pyramidspel.

Bitcoin är en decentraliserad digital "valuta" och det vore perfekt om betalning på nätet och mellan privatpersoner delvis kunde gå över till bitcoin, att man köper lite bitcoins för att sedan använda betala med.

Tänk vad skönt om vi slapp PayPal med sina fasoner av att vara långsamma och sno folks pengar.

Det största problemet just nu är väl spekulationen. Bubblor som blåses upp och spricker. Jag får bara hoppas på att värdet kan stabiliseras när majoriteten av bitcoin används för faktiska betalningar och inte bara spekulation vilket känns som att 90% av innehaven idag är, det blir bara bubbla av det hela då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in