Citat:
Ursprungligen postat av
DIEXEL
Öh tror jag inte har nån koll alls på vare sig deltagare och "artist" i fredagens avsnitt, utom möjligtvis den där Helen Alfredsson som är/var nån golfare?

Christian Olsson är kommentator/reporter på Radiosporten, kastades in som reserv när hockeyspelaren Kenta Nilsson tackade nej. Han kan vara lite påfrestande som kommentator men jag har ändå fått ett positivt intryck av honom.
Helen Alfredsson är mycket riktigt fd golfare. Rätt påfrestande har varit mitt intryck, men jag har inte sett henne så mycket.
Martina Thun är programledare på morgonpasset i P3. Gör ett minst sagt ointelligent intryck i radio, men det kan vara missvisande.
Ulf Danielsson har jag aldrig hört talas om men snabb googling ger att han är professor i teoretisk fysik och vicerektor vid Uppsala Universitet. Intelligent minst sagt, antagligen även allmänbildad om han inte är helt insnöad på fysik.
Sievert Høyem har jag heller aldrig hört talas om och då anser jag mig ändå hyfsat väl bevandrad inom populärmusik. Tydligen sångare i det norska bandet Madrugada, som också har gått mig helt förbi.