2013-12-04, 15:11
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Öh tror jag inte har nån koll alls på vare sig deltagare och "artist" i fredagens avsnitt, utom möjligtvis den där Helen Alfredsson som är/var nån golfare?
Christian Olsson är kommentator/reporter på Radiosporten, kastades in som reserv när hockeyspelaren Kenta Nilsson tackade nej. Han kan vara lite påfrestande som kommentator men jag har ändå fått ett positivt intryck av honom.

Helen Alfredsson är mycket riktigt fd golfare. Rätt påfrestande har varit mitt intryck, men jag har inte sett henne så mycket.

Martina Thun är programledare på morgonpasset i P3. Gör ett minst sagt ointelligent intryck i radio, men det kan vara missvisande.

Ulf Danielsson har jag aldrig hört talas om men snabb googling ger att han är professor i teoretisk fysik och vicerektor vid Uppsala Universitet. Intelligent minst sagt, antagligen även allmänbildad om han inte är helt insnöad på fysik.

Sievert Høyem har jag heller aldrig hört talas om och då anser jag mig ändå hyfsat väl bevandrad inom populärmusik. Tydligen sångare i det norska bandet Madrugada, som också har gått mig helt förbi.
Citera
2013-12-04, 15:45
Medlem
kostymnisses avatar
Christian Olsson kan bli en bra deltagare, som sportreporter har han ju iaf rest en hel del får man förmoda. Det har självfallet även Alfredsson gjort.
Ulf Danielsson har varit med en del i TV/radio och verkar som sagt smart men sedan hur väl det fungerar inom t.ex. musikfrågor etc är en annan femma. Kan bli jämnt och trevligt iaf.

Jag hade ingen aning om vem artisten var men bandet har jag iaf hört några gånger och hört några låtar av.
Citera
2013-12-06, 20:02
Medlem
VLAD0s avatar
Kvällens program bör ulf och martina vinna.
Citera
2013-12-06, 20:04
Medlem
Alltid roligt att få ett ansikte på en känd radioröst som gett mig glädje!
Citera
2013-12-06, 20:08
Medlem
brotucks avatar
Tog det på dubbelt på - 6p
Citera
2013-12-06, 20:10
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Alltid roligt att få ett ansikte på en känd radioröst som gett mig glädje!

Hade först ingen aning vem det var, men så fort han öppnade käften blev det en aha-upplevelse
Citera
2013-12-06, 20:25
Medlem
Uncle Dukes avatar
Inte en jäkel kunde The Kinks?
Citera
2013-12-06, 20:27
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Nope, vem lyssnar på dem? Men bra låt och bra tolkning av Sivert
Citera
2013-12-06, 20:28
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke

Det var en mycket märklig kunskapslucka, i synnerhet när det var Waterloo Sunset. Alla med det minsta intresse för popmusik borde klara av det.
Citera
2013-12-06, 20:29
Medlem
Martina får mig att må illa; skriker och har sig. Ulf är duktig dock.
Citera
2013-12-06, 20:32
Medlem
Trumpeters avatar
Ulf är rätt skön faktiskt. Gillar hans humor.
Citera
2013-12-06, 20:39
Medlem
happyjoys avatar
Lindström verkar satans speedad?? Koks? Rolig som vanligt men jag undrar... Okända tävlande för undertecknad iaf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in