Citat:
Ursprungligen postat av
ArturoBandini
Men då är det väl solklart vad ni ska göra? Ring hyresvärden och klaga på bråket och sluta starta trådar som heter "grannarnas bebis förstör för oss" när det i själva verket är grannarna det handlar om.
Jag tror ändå inte problemet ligger hos grannarna.
1: Hen har inte råd att bo någon annanstans
2: Hen tyckte på allvar att det var en bebis fel att den skrek (Något jag tror även min 4 åriga dotter fattar konceptet bakom)
3: Hen vågar inte säga till personligen utan letar sätt på,flashback för att få denna familj upplöst och utkastad på gatan.
jag måste bara fråga, varför är din sömn och sammvaro mer viktig än deras? Varför ska folk trippa på tå pga att du inte vågar ta tag i dina jävla problem?
Hade jag haft en granne som dunsa i golvet när jag diskuterar friskt med min kära fru (som vi ibland gör angående T.ex om politik eller tv program) så hade jag gjort allt i min makt för att störa denna bommulstuss ännu mer.
DU bor i en jävla lägenhet i ett land bland levande människor. Vad fan tror du?
En annan får periodvis pga jobb sova bredvid ett maskinrum, utan mitt egentliga godkännande.
Vad gör man då, jo man suger på den hårda stenen och gör det bästa av situationen. Eller så säger jag upp mig. Välkommen till verkligheten.