2013-12-01, 22:21
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Emma Porr trodde att snubbarna skulle gilla att runka till pillerkartor och "knivsex" men det gick visst åt motsatt håll.

Tror även att runkgubbarna tröttnade på att få se samma 5-10 bilder om och om igen...
Citera
2013-12-01, 22:25
Medlem
litendockas avatar
Från Bernys senaste blogginlägg (texten på bilden):

Citat:
och jag tror jag till m själv igdet

What. The fuck.
Citera
2013-12-01, 22:36
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Det är som när hon gjorde de pinsamma äckliga utvikningsbilderna med Emma som hon först sa var "en kul grej, de var roliga att göra" och sen svängde helt och sa nåt om att de var uttryck för de övergrepp hon utsatts för, eller vad hon nu svamlade om...
Hon efterkonstruerar allt. Varenda uttalande och lögn som hon hävt ur sig ändrar hon efterhand. Hon är lögn och idioti hela hon.

Haha ja, övergreppen som nu inte ska talas om någonsin igen. Jag kan fan inte släppa det, hon är otrolig!
Citera
2013-12-01, 22:57
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hennes Bdb är ju bara för rubbad. Allt är "viktigt", "stort", "svårt", "äkta kärlek", "tungt". Alltid dessa stora ord för att beskriva vanliga saker och situationer. Hon håller ju på så än, "viktiga beslut", "tuffa samtal", "svåra stunder". Och detta kan hon säga om allt en vanlig vardag; "Jag valde snabbmakaroner, det var ett mycket tufft men ett viktigt beslut för mig att ta".

Helvete, människa, lär dig att ta och se saker för vad de är, utan dessa överdrifter.

HAHA, så väldiga val hon gör!
Strongt jobbat liksom.
Vet inte om hon skrivit detta, MEN det skulle icket förvåna.
Citera
2013-12-02, 01:53
Medlem
Fan vad illa hon skriver i bloggen nu. Tänker främst på det långa inlägget där hon svamlar om "julgransfotar" och gardiner och yadiyada.
Citera
2013-12-02, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litendocka
Från Bernys senaste blogginlägg (texten på bilden):

What. The fuck.

Ja vad fan hände där liksom..
Citera
2013-12-02, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artreyara
Vadå???
Menade att du skulle ha tagit foton på henne så att vi fick se henne.
Citera
2013-12-02, 01:58
Medlem
Citat:
Ja, nåt fel är det ju på henne. Hon erkänner ju aldrig att hon pundar (eller gör nåt fel) när hon är mitt uppe i det. Hon kan tex erkänna nu efter drygt två år att hon var heroinist med Nicklas när de var hemlösa. Om ytterligare typ två år kommer vi därför med all säkerhet få besked om hur hon pundade som fan hela denna sommar och höst och det var därför hon åkte på behandlingshemmet. Berny måste få lite distans till sin misär för hon kan ju "inte ge oss hela bilden på en gång".

Icke att förglömma hur fantastiskt glittrigt allt var med Jonas/Amelia (m.fl? ) när det begav sig. Nu låter det annorlunda... Undrar om hon tror själv att hon har kontroll eller varför hon förfinar...
Senast redigerad av transparent113 2013-12-02 kl. 02:01.
Citera
2013-12-02, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Haha, gud vad hon efterkonstruerar. Liksom vadå "morbid humor"? Då menar hon ju med andra ord att allt inte kommer bli rätt i slutändan. Antagligen förstod hon helt enkelt inte att kommentaren inte var positivt menad utan hon tolkade det som att någon på allvar tycker att hon har humor och är en rolig tjej. Hjärnskadad much?

Hon försöker utveckla (efterkonstruera) sin förklaring lite till. Det går ju.... så där.

"men berny, jag är ganska säker på att "J" inte menade det som humor i den meningen att "oj va rolig hon är" utan ironi, och med ditt svar om "morbid humor", då menar du alltså att du inte alls vill att ditt "projekt hem" ska lyckas?

Du är för söt när du försöker förstå, men så uppenbart feltolkar

Svar: jodå jag ville att det skulle lyckas. jag tror att jag skrev lite ironiskt jag också, kan du tänka dig en sådan sak? att jag också kan vara ironisk? men oavsett hur du tolkar mitt inlägg så feltolkar jag säkert.
Berny Pålsson"
Citera
2013-12-02, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Fan vad illa hon skriver i bloggen nu. Tänker främst på det långa inlägget där hon svamlar om "julgransfotar" och gardiner och yadiyada.

Hon måste ju vara hög?
Det är ju Amelia-varning snart på hennes svammel.
Och hon inte bara skriver förvirrat rent allmänt, hon upprepar sig hela tiden:

"brandos om jag minns rätt. runt femhundra om jag minns rätt"
"andra tycker plus jag plus plats"
"nicklas var nicklas. ingen kommer väl kunna ta hans plats. såklart inte. men jag kan älska andra ändå, fast inte fullt ut på det sätt som jag älskar nicklas. men självklart kan jag älska andra i mitt liv. men nicklas är alltså nicklas."

Hon skriver samma ord och meningar. Hon liksom återanvänder orden och skriver runt i samma cirklar. Så brukar jag själv skriva märker jag i min stämningsdagbok när jag är manisk och går på mediciner....
Senast redigerad av DugDeepeer 2013-12-02 kl. 07:08. Anledning: glömde citattecken...
Citera
2013-12-02, 07:34
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Hon måste ju vara hög?
Det är ju Amelia-varning snart på hennes svammel.
Och hon inte bara skriver förvirrat rent allmänt, hon upprepar sig hela tiden:

"brandos om jag minns rätt. runt femhundra om jag minns rätt"
"andra tycker plus jag plus plats"
"nicklas var nicklas. ingen kommer väl kunna ta hans plats. såklart inte. men jag kan älska andra ändå, fast inte fullt ut på det sätt som jag älskar nicklas. men självklart kan jag älska andra i mitt liv. men nicklas är alltså nicklas."

Hon skriver samma ord och meningar. Hon liksom återanvänder orden och skriver runt i samma cirklar. Så brukar jag själv skriva märker jag i min stämningsdagbok när jag är manisk och går på mediciner....

Samma sak om man är väldigt full, det kan vara både det och droger.
Men det är berny så jag hävdar främst på droger.
Man åker inte in på ett behandlingshem bara sådär för att man mmår lite dåligt.
Citera
2013-12-02, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Samma sak om man är väldigt full, det kan vara både det och droger.
Men det är berny så jag hävdar främst på droger.
Man åker inte in på ett behandlingshem bara sådär för att man mmår lite dåligt.

Särskilt inte när man redan har lss-boende med personal....
För övrigt har hon dessutom varit in på psykakuten några gånger, om hon verkligen mått riktigt dåligt psykiskt så hade hon blivit inlagd på psyk. Man skickas inte hem då i väntan på behandlingshem för sitt "dåliga mående". Det är självklart att det är mer i detta (droger).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in