2013-12-01, 18:31
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Pix or it didn't happen!

Citat:
NU BÄR DET AV TILL IKEA och så får jag träffa och hänga med bästaste Boris. Jag är på riktigt bra humör idag och ser verkligen fram emot PROJEKT: HEM. Och att träffa Boris igen.
Han kommer om cirka en kvart och jag är klar och redo.

Citat:
Dagen har varit...ja mycket. Ikeabesöket gick ganska bra. Jag blev stressad och mina gardiner jag skulle ha fanns inte på lager. Men Boris har nu fått upp mina turkosa sammetsgardiner i ena rummet, köksgardinerna får väl vänta. På måndag kommer han hit och hjälper med vägghyllor och draperi osv. Hur som helst älskar jag mina turkosa gardiner och Projekt: HEM är i gång.

Något annat du ville?
Citera
2013-12-01, 18:35
Medlem
Artreyaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Pix or it didn't happen!
Vadå???
Citera
2013-12-01, 18:47
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artreyara
Vadå???

Skit i henne. Hon är bara här för att trolla.

Edit:

Hahahahaha Emma verkar ha tröttnat på att spela psyksjuk eftersom det inte går hem hos någon. Hon har inte lagt upp några medicinbilder/skärsårsbilder på varken IG eller SG på ett par veckor nu.

Citat:
Hej allihopa. Jag har tänkt på en sak, och eftersom jag åkt ner så mycket på bloggtoppen har jag knappt någon lust att blogga mer

Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-12-01 kl. 18:51.
Citera
2013-12-01, 19:39
Avslutad
Kommer Berny ha kvar lägenheten, tror ni, eller kommer den äntligen att gå till någon som har ett funktionshinder på riktigt? Är planen att bo på behandlingshemmet och sedan vänta tills de hittar ett boende i Stockholm eller ska hon tillbaka till Malmö igen?

Förresten, klart att det är knarkande som hon ska in för, om det var för hennes "psykiska mående" skulle de ju kunna fixa en psykolog åt Drottningen.
Citera
2013-12-01, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Skit i henne. Hon är bara här för att trolla.

Edit:

Hahahahaha Emma verkar ha tröttnat på att spela psyksjuk eftersom det inte går hem hos någon. Hon har inte lagt upp några medicinbilder/skärsårsbilder på varken IG eller SG på ett par veckor nu.

Emma Porr trodde att snubbarna skulle gilla att runka till pillerkartor och "knivsex" men det gick visst åt motsatt håll.
Citera
2013-12-01, 19:59
Medlem
BlotGoths avatar
Tycker hon verkar uppenbart påtänd när man läser hennes blogginlägg från de senaste dagarna, har svårt att tro att hon medvetet försökte med någon form av "morbid humor" som hon skrev i svaret till en kommentar

"Då ska allt blir rätt jag lovar"

Tack för dagens asgarv. Slängde huvudet bakåt och skattade högt med öppen mun. Du är för rolig.
Svar: bra, tanken var att vara lite rolig liksom...morbid humor som sagt,.,.
Berny Pålsson
Citera
2013-12-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Tycker hon verkar uppenbart påtänd när man läser hennes blogginlägg från de senaste dagarna, har svårt att tro att hon medvetet försökte med någon form av "morbid humor" som hon skrev i svaret till en kommentar

"Då ska allt blir rätt jag lovar"

Tack för dagens asgarv. Slängde huvudet bakåt och skattade högt med öppen mun. Du är för rolig.
Svar: bra, tanken var att vara lite rolig liksom...morbid humor som sagt,.,.
Berny Pålsson

Ja, nåt fel är det ju på henne. Hon erkänner ju aldrig att hon pundar (eller gör nåt fel) när hon är mitt uppe i det. Hon kan tex erkänna nu efter drygt två år att hon var heroinist med Nicklas när de var hemlösa. Om ytterligare typ två år kommer vi därför med all säkerhet få besked om hur hon pundade som fan hela denna sommar och höst och det var därför hon åkte på behandlingshemmet. Berny måste få lite distans till sin misär för hon kan ju "inte ge oss hela bilden på en gång".
Citera
2013-12-01, 20:14
Medlem
Kardnialvokals avatar
Haha, gud vad hon efterkonstruerar. Liksom vadå "morbid humor"? Då menar hon ju med andra ord att allt inte kommer bli rätt i slutändan. Antagligen förstod hon helt enkelt inte att kommentaren inte var positivt menad utan hon tolkade det som att någon på allvar tycker att hon har humor och är en rolig tjej. Hjärnskadad much?
Citera
2013-12-01, 20:30
Medlem
Citat:
Haha, gud vad hon efterkonstruerar. Liksom vadå "morbid humor"? Då menar hon ju med andra ord att allt inte kommer bli rätt i slutändan. Antagligen förstod hon helt enkelt inte att kommentaren inte var positivt menad utan hon tolkade det som att någon på allvar tycker att hon har humor och är en rolig tjej. Hjärnskadad much?

Det är som när hon gjorde de pinsamma äckliga utvikningsbilderna med Emma som hon först sa var "en kul grej, de var roliga att göra" och sen svängde helt och sa nåt om att de var uttryck för de övergrepp hon utsatts för, eller vad hon nu svamlade om...
Hon efterkonstruerar allt. Varenda uttalande och lögn som hon hävt ur sig ändrar hon efterhand. Hon är lögn och idioti hela hon.
Citera
2013-12-01, 21:11
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Det är som när hon gjorde de pinsamma äckliga utvikningsbilderna med Emma som hon först sa var "en kul grej, de var roliga att göra" och sen svängde helt och sa nåt om att de var uttryck för de övergrepp hon utsatts för, eller vad hon nu svamlade om...
Hon efterkonstruerar allt. Varenda uttalande och lögn som hon hävt ur sig ändrar hon efterhand. Hon är lögn och idioti hela hon.

Ja, exakt. Som hon några månader senare så klart erkänner att hon ångrade. Samtidigt är det ju väldigt underhållande. Kan varken sluta läsa eller skriva här för det är så förbannat kul och spännande och man undrar liksom hela tiden vilka bisarra grejer hon ska göra härnäst.
Citera
2013-12-01, 21:26
Medlem
Berny har inte tillräckligt med självdistans för att skriva någonting med humor. Det ingår inte i hennes image att vara "lättläst", så självklart är det ju morbid humor också. Alltid detta konstlade och tillgjorda, det börjar på riktigt jävla tröttsamt.
Citera
2013-12-01, 22:17
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Något annat du ville?

Sa hon inte nu i senaste inlägget att gardinerna var lila/orangea?
En värdelös detalj men det slog mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in