2014-04-03, 02:31
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwibeaver
Någon som trillat dit igen månne ? Med tanke på det senaste blogginlägget.

Nu vet jag inte exakt vad hon skrev i det blogg-inlägg du tänker på men om jag fattat det rätt har hon nyligen börjat på sub-programmet typ i mitten av mars? Är hon uppe i fulldos nu får hon 3 st. 8 mg Subutex, en morgon, en middag och en kväll. Det är en rejäl dos och knappt de värsta heroinisterna som går över till Sub tar mer än max 1 om dagen, med undantag givetvis. Men det jag vill säga är att Subutex/Subuoxone inte är som Antabus är för alkohol utan Sub är potent drog.
Det är mycket det som gör att heroinisterna lyckas sluta, det blir ett mer organiserat missbruk med ett liv man kan leva. Fast med Berny vet man förstås aldrig.

Ingen snäll flashbackare som vill länka Bernys styrke-tatoo?
Citera
2014-04-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Kolla din inkorg! För jag vet inte om det är rätt att lägga upp den i tråden eller inte.

Skicka gärna till mig med.
Citera
2014-04-03, 12:25
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Kolla din inkorg! För jag vet inte om det är rätt att lägga upp den i tråden eller inte.

Som ett par andra här så skulle även jag uppskatta att få se Bernys domar.
Citera
2014-04-03, 12:34
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Som ett par andra här så skulle även jag uppskatta att få se Bernys domar.

Jag har inte Bernys domar, bara den i Tony Meijer-fallet.
Citera
2014-04-03, 12:41
Medlem
Gafflens avatar
Citat:

Jag är intresserad av den domen om du vill skicka.
Citera
2014-04-03, 15:42
Medlem
Citat:
Skulle ocksa vara intresserad av den om du vill skicka?
Citera
2014-04-03, 16:18
Medlem
Även jag är intresserad av domarna!
Citera
2014-04-03, 18:34
Medlem
kupochans avatar
Jag har domar om Berny från Södertörns tingsrätt, Malmö tingsrätt och Göteborgs tingsrätt. Gör en uppladdning på anonfiles eller liknande senare.

Det här är en tråd om Berny. De som figurerar i domarna ska hållas utanför. Jag förväntar mig att ni är med om att hålla andra utanför.
Citera
2014-04-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Jag har domar om Berny från Södertörns tingsrätt, Malmö tingsrätt och Göteborgs tingsrätt. Gör en uppladdning på anonfiles eller liknande senare.

Det här är en tråd om Berny. De som figurerar i domarna ska hållas utanför. Jag förväntar mig att ni är med om att hålla andra utanför.

Jag har skumkollat och vill bryta in och påpeka samma sak. Kolla ni på domar om mig och gör vad ni vill med dom men berörda personer får ni visa respekt för. Dom har redan fått eventuell dom och låt det vara med det är ni snälla. Ni får aldrig glömma att oavsett ert skvaller så finns det människor som inte är lika "härdade" som jag är och vars brott ni inte har med att göra oavsett era egna åsikter- men ett brott som dom aldrig har gjort sig skyldig till är att vara berny pålsson så håll dom utanför ett skvallerforum om mig Tack.
Citera
2014-04-03, 20:05
Medlem
Kardnialvokals avatar
Berny, dina små önskemål är verkligen helt obetydliga. Du bestämmer inte vem eller vad som diskuteras här och inte. Hade du varit en sympatisk ärlig människa så kanske folk tagit hänsyn men eftersom fu visar noll hänsyn till dina medmänniskor (Elisa t.ex.) så ge oss ett skäl till varför vi skulle göra det åt dig?
Citera
2014-04-03, 21:22
Medlem
Skulle också gärna läsa Bernys domar!
Citera
2014-04-04, 01:57
Medlem
elizadeaths avatar
Var inne på Elisas blogg. Jag tycker synd om henne.
Med en vän som Berny behövs inga fiender.....

Oavsett hur arg man blir behöver man inte sticka fingret i någon annans infekterade sår och vrida om lååååångsamt.
Sjukt dåligt gjort. Fy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in