Citat:
Så tror jag också, men var hände det här, finns inga spår i KJ lägenhet som tyder på strid, mord och styckning?
Om det skedde utomhus behövde han inte kapa av benen för att transportera, hade räckt med att packa in kroppen i ett emballage och ner i bagageutrymmet på bilen. Det här gör att jag misstänker att någon annans bostad är platsen för mord och styckning.
KJ som våldtäktsman? Mja, vad som framkommit om honom i FUP så tror jag inte att han skulle få för sig att våldta. Dessutom så var VB och KJ knullkompisar, åtminstone hade de ett löst kk förhållande, var inte så viktigt för dem att vara ett par för att ha sex, den uppfattningen har jag, men inte helt övertygad.
Om han försökte våldta henne, varför lyckades han inte, klarar man av att övermanna och mörda så borde man klara av att våldta på ett eller annat sätt tror jag.
Varför strid(motvärn)? Vad försökte KJ göra med VB som gjorde att hon försvarade sig? Kanske tvinga iväg henne någonstans, eller förhindra henne att gå, men inte ifrån KJ lägenhet, tänker på det fetade.
Hur som helst, inget tyder på att mord och styckning skedde i KJ lägenhet och det är förbryllande med tanke på att KJ är en slarvpelle som borde ha efterlämnat ett antal spår i lägenheten men även i bilens kupé.
Skjortan i KJ badrum som en hund markerade på, vad var den hunden utbildad i att markera?