Citat:
Ursprungligen postat av
Tulpanpernilla
Vad hände med fingeravtrycket på sängen? Fick polis fram från vem fingeravtrycket tillhörde?
Nej, av samma anledning som i Boden med att man inte tog fingeravtryck på en tejprulle som redan har en ägare, så finner jag
ingen anledning att man ska ta avtryck på Marinas säng typ. Vad får du allt roligt ifrån egentligen? Vet du hur många som burit den sängen? Eller som ägt sängen?
Ta reda på det i så fall det kan vara nyttigt. För du inbillar väl dig inte att avtrycket har med mordet att göra? Kolla vittnet som ser Marinas bil på pendeln 28 juli innan hon då ska ha rest till Linköping., Det räcker liksom att veta att kräkets uppgifter har numera graderats ner till lögner. Det går inte ihop längre med det han uppgett. Det är bara att inse. Det finns inget som räddar Fidde nu.
Telefonerna är liksom kollade och datorn, och den här fantasitelefonen man vill framställa som inte finns. Det är inget en domstol tror på så det bör Hansson låta bli.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tulpanpernilla
Då återstår om mrs.magoo har koll på det.
Annars tror jag advokaten kommer ifrågasätta detta i HR.
Det är nog du som inte fattat detta ännu, och frågan är om det ens är värt att förklara det.,
Men om jag säger så här att Hansson kan ifrågasätta om han så önskar, men han kan inte göra något åt att Fredriks uppenbara lögner som man överbevisar i åklagarens framställan.
Du vet hur det gick för din favorittyska med lögnerna och vägran att svara på frågorna, så det gäller Fredrik Svensson också. Han har till och med en börda innan domstolsförhandlingen ens har börjat att förklara sig. Och det ser man ju i förhör hur det går med den saken.
Hansson är väck nu han har inget att kontra med det är kört.