2012-09-08, 20:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Hansson var väl ingen höjdare i detta försvar, skall FS klara sig bättre i kommande resning får han byta advokat.
Hörde du advokat Hansson i rättegångarna? Han var suverän.
Citera
2012-09-08, 20:11
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Hansson var väl ingen höjdare i detta försvar, skall FS klara sig bättre i kommande resning får han byta advokat.

Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hörde du advokat Hansson i rättegångarna? Han var suverän.

Fnero52, om det blir resning så kan ingen advokat i världen fixa målet, då finns det entydiga bevis för FS,s skuld.

Quarrel, advokat Hansson gjorde ett strålande jobb och ska ha all cred för det.
Citera
2012-09-08, 20:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egoonline
Fick jag någon förklaring på varför FS hade packat ner Marinas saker och ställt dom i hallen?
Varför ska jag svara på det? Varför frågar du inte FS själv? Hans nick är Artmix.
Citera
2012-09-08, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Fast om Nejding, så har du inte alla förhör att tillgå, så det vet du inte ett skit om vad andra sagt.
Du har inte allt material det har Nejding spaningsledare på länskriminalen.
Vad vet du om vad andra har sagt? Dessutom finns det värre saker i FUP om Fredrik med antydan till både andra mord och djurmord så parsit är en fis i vinden. Ta dom 29 brotten med så ökar en del titlar.

Har du läst på nu eller om sk vittnen som kan stiga fram när som helst? Du som tvingat dig att konspirera om det skulle komma fram vittnesuppgifter så är det planterat, och som organisationens fynd av hylsa så är det PR trick.
Va du ljuger och svamlar i ämnet det är något katastrofalt.

Du är inte lite dum då du inte fattar att 29 brott är självklart en mycket viktig detalj om vad det rör sig om för en människa. Har du inte hängt med i krim alls? Och det som sagts om just Fredrik ska fram det är bara att gilla läget och sluta lipa.

På sidan 902 berättar Kate hur hennes två katter dog (dödades av Fredrik) och hennes tik som troligen hade någon inflammation i underlivet stretade emot när Fredrik skulle gå ut med henne.
Den bara ramlade ihop och dog sade Fredrik när han kom tillbaka. Vad gjorde Fredrik med Kate´s tik?
Hur dödade han hunden? Varför kallas han Fidde hundknullare? Det öknamnet kan han väl knappast ha fått för ingenting.
Sedan det här med 29 brott, det är vad han är dömd för, hur många fler han begått vet ingen.
Sedan undrar jag om Madelene vet sanningen nu och i så fall hur hon tycker om det.
Citera
2012-09-08, 20:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Hansson är väl oprövat kort i TR och framför allt i HR har inte behövt bekänna färg.
Han yttrade sig mot "Parasiten" när denne kallade f.d MT för just parasit, annars har han väl haft en lugn resa?
Citera
2012-09-08, 20:31
Medlem
bagarn29s avatar
På tal om alt. GM är det möjligen så att vi har spanat på fel sida av vägen?
Citera
2012-09-08, 20:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
På tal om alt. GM är det möjligen så att vi har spanat på fel sida av vägen?
Kan du utveckla det där lite?
Citera
2012-09-08, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Vilket våld talar du om?

Stora mängder blod uppkommer inte utan våld.
Citera
2012-09-08, 20:41
Bannlyst
Citat:

Hahahaha. FS är friad från åtalet, märkte du inte det ? Hansson har tydligt visat att alt GM kan finnas.

Han var grym ju, behövde typ 15 minuter i rampljuset för att visa FS oskuld. Vad blir det för timpeng ?

När jag har tråkigt kan jag ibland lyssna på detta, när Enar sågas fett av Hansson:
http://www.2shared.com/audio/7aawUBw7/EnarG_Fingeravtryck_p_sngbotte.html

Sista delen från 1:45 och framåt är en riktig "ståpälsare" med det avslutande "hepp"

Just det, Hansson fick Per-Åke Kvarnström att tappa hakan och förlora jobbet.
Nu har han en konkurrent...sensommaren 2014 kanske Kvarnström blir advokat.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2012-09-08 kl. 21:02.
Citera
2012-09-08, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Stora mängder blod uppkommer inte utan våld.

Ja, men hur du fick det till att våldet talade för en våldtäktsman eller seriemördare fick jag inte ihop. Det enda jag känner till är att M blev skjuten, troligen i huvudet.

När SKL har undersökt kroppen får vi se om de kan säga något om ev. annat våld.
Citera
2012-09-08, 21:26
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Hahahaha. FS är friad från åtalet, märkte du inte det ? Hansson har tydligt visat att alt GM kan finnas.

Han var grym ju, behövde typ 15 minuter i rampljuset för att visa FS oskuld. Vad blir det för timpeng ?

När jag har tråkigt kan jag ibland lyssna på detta, när Enar sågas fett av Hansson:
http://www.2shared.com/audio/7aawUBw7/EnarG_Fingeravtryck_p_sngbotte.html

Sista delen från 1:45 och framåt är en riktig "ståpälsare" med det avslutande "hepp"

Just det, Hansson fick Per-Åke Kvarnström att tappa hakan och förlora jobbet.
Nu har han en konkurrent...sensommaren 2014 kanske Kvarnström blir advokat.

Visst var försvarsadvokaten bra men åklagaren hade ju lämnat öppet mål. Det var bara för advokaten att sätta den, rätt i nätet.

Det som är svårast att förstå i hela det här fallet är ju varför åklagaren ens väckte åtal.
Citera
2012-09-08, 21:26
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Jobbar man med en resning i målet har man ingen misstänkt, det skulle vara i strid mot reglerna. Juridik och verklighet är i många fall helt olika, men ändå samma men endast i tanken, det måste man förstå.
Om man jobbar med en resning i målet utan att ha någon misstänkt, vågar jag påstå att man kommer att misslyckas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in