2013-11-25, 16:46
  #5725
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkuspolis
http://www.svenskfast.se/Hemnet/Pages/ObjectView.aspx?objectid=46PRD1BUD864FKV5

Några bilder ner, kolla vad snubben har i duschen...

Vad är det för något? Trodde det var någon typ av grej man har när man "slangar" öl, men kanske är en bong eller?
Citera
2013-11-25, 16:47
  #5726
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolynHax
Den här borde jag kanske ha lagt i tråden "Fastighetsmäklarsvenska" men jag är så förundrad över ordvalet: http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-bromma-minneberg-stockholms-kommun-svartviksslingan-116-5905580

Jag antar att mäklaren helt enkelt inte vet vad "graciös" innebär? Det var en helt OK, nyrenoverad lägenhet, men "graciösa materialval" var det inte frågan om - vad skulle det innebära, förresten?


Det är lite intressant varför man väljer att skriva
Citat:
Kök med genomgående bra materialval
eller
Citat:
Påkostad köksutrustning i rostfritt från Whirlpool
. Lägger de på extra på priset för att det är så nytt och påkostat?
Väljer då alla andra dåligt material till sina kök?
Citera
2013-11-25, 16:49
  #5727
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y.y
http://www.svenskbladet.se/sverige/index.php?alias=missforstand_vid_badrumsinredning_ ledde_till_stamning.html

Du är medveten om att Svenskbladet är en skämttidning?
Citera
2013-11-25, 16:52
  #5728
Medlem
cirkuspoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vad är det för något? Trodde det var någon typ av grej man har när man "slangar" öl, men kanske är en bong eller?

Kolrör för hembränt.
Citera
2013-11-25, 16:52
  #5729
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vad är det för något? Trodde det var någon typ av grej man har när man "slangar" öl, men kanske är en bong eller?


Jag vill också veta vad det är!
Citera
2013-11-25, 16:55
  #5730
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkuspolis
Kolrör för hembränt.


du hann posta sekunden före. Tack
Citera
2013-11-25, 17:12
  #5731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y.y
http://www.svenskbladet.se/sverige/index.php?alias=missforstand_vid_badrumsinredning_ ledde_till_stamning.html

Jomenvisst......dom kan ju dra den om rödluvan också. Bilderna blåste väl dit en röd markering i krysset på den finska flaggan som den aningslösa kakelsättaren kletade upp på väggen. Förutom att det är smaklöst hela konceptet så är det ett smaklöst virrvarr av olika kakel och färger.
Citera
2013-11-25, 17:54
  #5732
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Bostadstips från twitter:
https://twitter.com/AndersUtbult/statuses/404937777273253888
Anders Utbult ‏@AndersUtbult
Den ultimata sosse-bostaden: http://bostad.skandiamaklarna.se/till-salu/bolgh/468S5MSC9OCC10EE

För den som inte orkar klicka på länken, eller inte fattar:
Citera
2013-11-25, 18:14
  #5733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackelikvack
Bostadstips från twitter:
https://twitter.com/AndersUtbult/statuses/404937777273253888
Anders Utbult ‏@AndersUtbult
Den ultimata sosse-bostaden: http://bostad.skandiamaklarna.se/till-salu/bolgh/468S5MSC9OCC10EE

För den som inte orkar klicka på länken, eller inte fattar:

Fast nu känner jag mig som en idiot.... men vad är konstigt med det, finns det bara en lägenhet i fastigheten och i samma uppgång ligger partihögkvarteret?
Jag började ju leta efter inkaklade sosseloggor i badrummet
Citera
2013-11-25, 18:18
  #5734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackelikvack
Bostadstips från twitter:
https://twitter.com/AndersUtbult/statuses/404937777273253888
Anders Utbult ‏@AndersUtbult
Den ultimata sosse-bostaden: http://bostad.skandiamaklarna.se/till-salu/bolgh/468S5MSC9OCC10EE

För den som inte orkar klicka på länken, eller inte fattar:

Alltså va? Så bara för den har samma adress som sosse-högkvarteret, fast i en annan kommun, så passar den in här? Knappast... Förstår inte alls poängen i detta.
Citera
2013-11-25, 18:18
  #5735
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkuspolis
http://www.svenskfast.se/Hemnet/Pages/ObjectView.aspx?objectid=46PRD1BUD864FKV5

Några bilder ner, kolla vad snubben har i duschen...

haha, det dar ar ju iaf en som inte bryr sig om homestylning
Citera
2013-11-25, 18:23
  #5736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
haha, det dar ar ju iaf en som inte bryr sig om homestylning
Jomen det gör ju ägaren helt tydligt. Däremot bryr h*n sig inte om vad andra tycker, inte heller vad värdet på bostaden blir med ett sådant kakel. Det är väl eftertankens kranka blekhet som satt in när ägaren stämmer kakelsättaren långt efter arbetet utförts. Den siste idioten är ännu inte född.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in