Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
haha, det dar ar ju iaf en som inte bryr sig om homestylning


Jomen det gör ju ägaren helt tydligt. Däremot bryr h*n sig inte om vad andra tycker, inte heller vad värdet på bostaden blir med ett sådant kakel.

Det är väl eftertankens kranka blekhet som satt in när ägaren stämmer kakelsättaren långt efter arbetet utförts. Den siste idioten är ännu inte född.