2013-11-16, 18:52
Medlem
Iloveludas avatar
En fråga om att ändra inställningar i avg free edition.Det finns typ 100 trådar om avg.Vilken kan passa?Frågan gäller hur man ändrar hur varningar skall visas.
Citera
2013-11-16, 19:20
Medlem
Vill du inte starta egen tråd så; "Den STORA brandvägg/antivirus/antispyware tråden // Mod".
Citera
2013-11-18, 00:27
Medlem
Split-eds avatar
Vart placerar jag en tråd som handlat om olja och oljeutvinning?
Citera
2013-11-18, 00:31
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Vart placerar jag en tråd som handlat om olja och oljeutvinning?
Beror väll på i vilket syfte utvinningen är.Handlar det om peak oil/vinsten/miljöeffekterna.Du fattar.Du måste ge mer info om vad tråden skall handla om.
Citera
2013-11-18, 09:18
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Beror väll på i vilket syfte utvinningen är.Handlar det om peak oil/vinsten/miljöeffekterna.Du fattar.Du måste ge mer info om vad tråden skall handla om.

Peak oil kan man väl säga, mer om ORON för peak oil. Kan ju antingen läggas i ett fora för just olja eller psykiska problem?
Citera
2013-11-18, 09:19
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Peak oil kan man väl säga, mer om ORON för peak oil. Kan ju antingen läggas i ett fora för just olja eller psykiska problem?

Tycker nog Klimat, miljö och geovetenskap kan passa?

Edit: Och där finns en tråd för just Peak Oil
Citera
2013-11-21, 13:17
Medlem
Iloveludas avatar
En fråga om en fritös som fick ett typ "vulkanutbrott och sprutade ut litervis med het olja.Frågeställningen är vad som hände och vad det kan bero på.Om i matlagning vilken kattegori isåfall?
Citera
2013-11-21, 14:23
Medlem
epost72s avatar
Citat:
En fråga om en fritös som fick ett typ "vulkanutbrott och sprutade ut litervis med het olja.Frågeställningen är vad som hände och vad det kan bero på.Om i matlagning vilken kattegori isåfall?
Verkar mer vara något för Kemi och pyroteknik eller Fysik, matematik och teknologi
Snarare än matlagning.
Gissar på Kemi.
Citera
2013-11-22, 20:05
Medlem
Iloveludas avatar
En fråga om en windows uppdatering till xp som återkommer hela tiden trotts att den är installerad.(windows update) vart placerar jag min fråga?
Citera
2013-11-22, 20:13
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
En fråga om en windows uppdatering till xp som återkommer hela tiden trotts att den är installerad.(windows update) vart placerar jag min fråga?

Det handlar om en uppdatering ifrån Windows Update så varför inte i den officiella tråden -> https://www.flashback.org/t980954
Citera
2013-11-22, 20:24
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Det handlar om en uppdatering ifrån Windows Update så varför inte i den officiella tråden -> https://www.flashback.org/t980954
Tack
Citera
2013-11-23, 06:24
Bannlyst
Hej

Jag vill skapa en tråd där jag ger bort studielitteratur åt behövande studenter.
Mycket likt recycle-your-stuff men i min tråd tänker jag ställa krav att personen ifråga verkligen är student med knaper ekonomi.

var ska jag placera denna tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in