2013-11-21, 21:54
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantrid
Okej det kan jag förstå Det är bara att man ser sådana kommentarer såpass ofta att jag inte kan hjälpa än att bli irriterad.
haha förstår det, antar det kommer komma fler inlägg när de testar nya roller med de nya itemsen. har verkligen inte sett en enda support som kan spela än så länge... alla verkar sjukt klena? :S
Citera
2013-11-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
haha förstår det, antar det kommer komma fler inlägg när de testar nya roller med de nya itemsen. har verkligen inte sett en enda support som kan spela än så länge... alla verkar sjukt klena? :S

Har sett leona i varje match typ. Hon blir galet tankig och face of the mountain+locket är helt sjukt. Lategame blir hon en sjuk tank.
Citera
2013-11-21, 22:13
Medlem
swups avatar
När jag tar upp login screen kommer det bara upp "cant connect to maestro, please try again" . Vet någon vad detta beror på? Hinner inte ens logga in och det har varit såhär enda sen updaten.
Citera
2013-11-21, 22:24
Medlem
Hejsan! Hur levlar jag min smurf till 30 på så kort tid som möjligt? Vet att det finns "guider" på hur man gör men dessa verkar inte fungera i dagsläget.
Citera
2013-11-21, 22:35
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vooby1
Hejsan! Hur levlar jag min smurf till 30 på så kort tid som möjligt? Vet att det finns "guider" på hur man gör men dessa verkar inte fungera i dagsläget.

Köper IP boost och/eller drar ut på matcherna så mycket som möjligt.
Citera
2013-11-21, 22:55
Medlem
Kanske en dum fråga, men har dom gjort om masteries eller är det samma som funnits förut?
Citera
2013-11-21, 22:55
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vooby1

Snabba co-op vs A.I (3v3 eller 5v5) games brukar vara snabbt. Du ska avsluta matchen vid 7 minuterstrecket, dvs gränsen för att man ska få exp.

Kanske finns ett snabbare sätt, men det här brukade åtminstone användas förut.
Citera
2013-11-21, 23:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Har sett leona i varje match typ. Hon blir galet tankig och face of the mountain+locket är helt sjukt. Lategame blir hon en sjuk tank.
haha jag brukar köra leona, men eftersom folk MÅSTE köra sona nu så får jag ta något annat
Citera
2013-11-21, 23:09
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klirre
Kanske en dum fråga, men har dom gjort om masteries eller är det samma som funnits förut?
Nya masteries
Citera
2013-11-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
haha jag brukar köra leona, men eftersom folk MÅSTE köra sona nu så får jag ta något annat

Jasså? Har inte sett en enda Sona faktiskt. Har fått för mig att hon blivit klenare i lane nu?
Citera
2013-11-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Nya masteries

Fan då, jag vet inte riktigt vilka man ska välja...
Citera
2013-11-21, 23:52
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Jasså? Har inte sett en enda Sona faktiskt. Har fått för mig att hon blivit klenare i lane nu?
Jo, hennes earlygame har väll blivit ganska nerfat och Annie är det bättre alternativ av dem två just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av klirre
Fan då, jag vet inte riktigt vilka man ska välja...
Det är väll bara läsa vad dem gör och tänka vilken champ du spelar. Inte så svårt, sen finns det nån guide på reddit som Dan Dinh skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in