Citat:
Ursprungligen postat av
Jahauus
Lee Sin kommer nerfas till oblivion. Fortfarande stark gubbe, men det är rätt löjligt att jag har så mycket mer impact på ett game som en shyvana, som jag lirat 20 games, än att min 200 games + Lee Sin ska behöva kriga. Han är svår som få och inte alltför stark, tycker han får lite väl mycket nerfs (Detta är dock en minimal, riktad mot top Lee antar jag, men ändock)
Nerfades inte bara att minions blev odödliga när skölden var på dom? Så han kan väl fortfarande hoppa till dom?
Har nog runt 400 games med Nasus tror jag, blev dock totalägd av en mundo top. Han var verkligen ett monster, gick inte att tradea med honom överhuvudtaget, kunde divea mig vid lvl 6, ja menar, annars kan ju 2 divea mot nasus och du kan iaf få ett kill minst.
Han blev iaf helt cp midgame med 3/0/0 och kunde pusha andra top tornet och ta ner det innan 12 minuter och vi behövde vara 3 för att ta honom. Efter att han dödat 1 och en halv av oss och vi hade fått jaga honom över hela kartan.
Jag har iaf inte förlorat ett enda Nasus game sen 3.14. Nasus är ju ett klockrent exempel på att man kan förlora lanen rätt hårt men vinna gameat bara för att man scalear så sjukt bra.