Citat:
Ursprungligen postat av
kletOsmet
Att det svider i svaljet kan intyda att Amfetaminet är utblandat med nått som förekommer mer sällan än vanligtvis, det behöver inte betyda att du blivit mer blåst än tidigare gånger, bara fått varor med ett av de sämre utblandningarna.
Testa slicka på fingret, doppa i Amfetaminet och gnid i tandköttet för att se om du domnar.
Eller lös upp i lite vatten, Amfetaminet löser upp nästan direkt, det som inte löser upp snabbt är skiten som man lagt till, sen kör du lösningen i rumpan men nån typ av pump, vanlig spruta (utan kanyl) eller en revaxör rör funkar bra.
Haha, dedär med pumpen får jag nog fundera på.

Dock så blev allt så extremt konstigt för mig av de där tjacket. Mitt hjärta slog i 180 i säkert 7 timmar, fast jag blev inte piggare, kände ingen lycka eller i huvudtaget ett rus. Nu har dom hysteriska hjärtslagen gått över till extrem huvudvärk ocy orkeslös. Kan notera att jag inte hade tjackballe. Jag testade att återdosera två till efter en stund vilket resulterade i de jag skrev ovan. Vad kan de har varit? Bankat med enorma mängder efedrin?