2013-11-20, 15:44
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Kan jag blanda i lite dextro energy classic i tjacket? Går det om man kör iv?
vissa langare på gatan blandar det med desxtro pure druv socker.
men kom ihåg att dextroamfetamin e inte amfetamin som är blandad med dextro socker hehe
Citera
2013-11-20, 19:23
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kletOsmet
Att det svider i svaljet kan intyda att Amfetaminet är utblandat med nått som förekommer mer sällan än vanligtvis, det behöver inte betyda att du blivit mer blåst än tidigare gånger, bara fått varor med ett av de sämre utblandningarna.

Testa slicka på fingret, doppa i Amfetaminet och gnid i tandköttet för att se om du domnar.
Eller lös upp i lite vatten, Amfetaminet löser upp nästan direkt, det som inte löser upp snabbt är skiten som man lagt till, sen kör du lösningen i rumpan men nån typ av pump, vanlig spruta (utan kanyl) eller en revaxör rör funkar bra.

Haha, dedär med pumpen får jag nog fundera på.
Dock så blev allt så extremt konstigt för mig av de där tjacket. Mitt hjärta slog i 180 i säkert 7 timmar, fast jag blev inte piggare, kände ingen lycka eller i huvudtaget ett rus. Nu har dom hysteriska hjärtslagen gått över till extrem huvudvärk ocy orkeslös. Kan notera att jag inte hade tjackballe. Jag testade att återdosera två till efter en stund vilket resulterade i de jag skrev ovan. Vad kan de har varit? Bankat med enorma mängder efedrin?
Citera
2013-11-20, 20:11
Medlem
ambigues avatar
Postar i den här tråden med;

Kan någon svara mig på hur stor(liten) dos tjack jag skulle kunna ta i morgon på morgonen innan min tenta för bästa resultat?
Jag är otroligt morgontrött plus att jag har sömnsvårigheter och vill göra bra från mig på tentan men det kan bli svårt om jag sovit dåligt och inte kan koncentrera mig alls.
Tänker mig att jag kan bomba det för att inte få någon direkt kick utan en jämn utsöndring.

Jag har tillgång till tjack men jag har noll koll på dosering när det kommer till sånt här, hoppas någon kan hjälpa mig.
Jag sitter och pluggar för fullt nu men jag oroar mig hela tiden över hur trött jag kommer vara i morgon på provet.

Edit; Jag har ju förstått att det måste vara en väldigt liten dos då jag bara vill öka koncentrationen och inte på påtänd, men jag har ingen aning om hur jag ska kunna mäta upp det? Kryddmått?
Senast redigerad av ambigue 2013-11-20 kl. 20:15.
Citera
2013-11-20, 20:23
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Postar i den här tråden med;

Kan någon svara mig på hur stor(liten) dos tjack jag skulle kunna ta i morgon på morgonen innan min tenta för bästa resultat?
Jag är otroligt morgontrött plus att jag har sömnsvårigheter och vill göra bra från mig på tentan men det kan bli svårt om jag sovit dåligt och inte kan koncentrera mig alls.
Tänker mig att jag kan bomba det för att inte få någon direkt kick utan en jämn utsöndring.

Jag har tillgång till tjack men jag har noll koll på dosering när det kommer till sånt här, hoppas någon kan hjälpa mig.
Jag sitter och pluggar för fullt nu men jag oroar mig hela tiden över hur trött jag kommer vara i morgon på provet.

Edit; Jag har ju förstått att det måste vara en väldigt liten dos då jag bara vill öka koncentrationen och inte på påtänd, men jag har ingen aning om hur jag ska kunna mäta upp det? Kryddmått?
50mg-75mg duger
Citera
2013-11-20, 21:07
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
50mg-75mg duger

Har du något tips på hur jag skulle kunna mäta upp så mycket? Har ingen våg
Citera
2013-11-20, 21:59
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Har du något tips på hur jag skulle kunna mäta upp så mycket? Har ingen våg

Hur mycket har du från början? Har du 1g så dela i 10 delar så får du 100mg styck. Mindre än så är jag tveksam till att du kommer få effekt av om du bombar.
Citera
2013-11-20, 22:07
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Hur mycket har du från början? Har du 1g så dela i 10 delar så får du 100mg styck. Mindre än så är jag tveksam till att du kommer få effekt av om du bombar.

Det är precis det jag håller på med.. Har dessvärre 3g som måste delas upp
Citera
2013-11-20, 22:19
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Det är precis det jag håller på med.. Har dessvärre 3g som måste delas upp

Okej, men ta bara en ungefärlig tredjedel och gör så jag sa, milligram hit och dit kommer inte göra någon större skillnad. Du kommer knappast sitta superpåtänd om du bombar 200mg istället för 100mg om det är normalstarkt tjack så höfta lite
Citera
2013-11-21, 02:42
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Okej, men ta bara en ungefärlig tredjedel och gör så jag sa, milligram hit och dit kommer inte göra någon större skillnad. Du kommer knappast sitta superpåtänd om du bombar 200mg istället för 100mg om det är normalstarkt tjack så höfta lite

Hade sån pluggångest så jag tog lite nu ikväll, svårt att inte när man delar upp 3g.
Får bli råplugg och nån timmes sömn sen på't igen innan tentan
Citera
2013-11-21, 09:01
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Han är ju tjackoskuld! mitt första tjack inta var 50-75mg och jag blev speedad! 200mg är mycket! jag brukar tjack varannan vecka och min max inta är 250-300mg och jag blir påtänd!
Citera
2013-11-21, 11:42
Medlem
Methylaminos avatar
Vitt fuktigt pulver med klumpar i, fastnar mycket på påsens väggar. Luktar tjack, ganska strävt men ingen stor lukt. Är det meta?
Citera
2013-11-21, 12:03
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Vitt fuktigt pulver med klumpar i, fastnar mycket på påsens väggar. Luktar tjack, ganska strävt men ingen stor lukt. Är det meta?
det finns inget riktigt D-meta eller kristallt meta i Sverige det som finns är racematiskt (D-L) meta som har en mörkvitt färg (beige) och löser sig snabbt i kallt vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in