2013-08-14, 19:39
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
Hur mycket ska man bry sig om vasokonstriktion uppstår vid måttliga doser (0,1-0,2g nasalt räcker - alltså inget nämnvärt rus)? Kan man strunta i att man fryser om händer och fötter lite, och att de blir vita på vissa ställen?

Får ofta "vita fingrar" och tillhörande känselbortfall i nyktert tillstånd när jag fryser lite. Är det farligare att få det pga. amfetamin? Bör man värma händer/fötter för att återfå blodcirkulationen (fungerar), eller kan man strunta i det så länge man inte lider för mycket av det?

Hur vet man om/när det börjar bli farligt?

Det skall inte vara några problem i vanliga fall. Såvida vi inte pratar totalt känselbortfall så är det något som hör till, särskilt om man svettas lite och det är kallt i ens omgivning. Kyla i sig är dessutom bedövande.

Det kan vara en bra idé att värma händer och fötter, röra på sig lite och sätta igång cirkulationen, men det är framförallt för att det känns bättre. Det ska mycket till för att det ska bli skadligt. Om du å andra sidan upplever att det är väldigt omfattande och att det oroar dig så ska du nog inte lyssna på mig. Jag vet inte hur du känner utan kan bara utgå ifrån mig själv och normalen.
Citera
2013-08-14, 20:07
Medlem
Melestors avatar
Har fått tag på lite tjack från en mycket mycket känd vendor från SR, (han som har det bästa kokset)

Han utlovade att det hade 60-70% renhet. Jag testade att köra acetonrening på 5 gubbar och fick ut 3.6.

Räknar jag rätt att hans siffror stämmer så en rening på 5g 60% ger 3.6g 83%

Om det nu skulle vara 5g 70% och fick ut 3.6g skulle det vara 97% rent?!

Är väldigt skeptisk för de siffrorna, hur stor starkt kan amfetamin egentligen bli?
Citera
2013-08-14, 20:52
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melestor
Har fått tag på lite tjack från en mycket mycket känd vendor från SR, (han som har det bästa kokset)

Han utlovade att det hade 60-70% renhet. Jag testade att köra acetonrening på 5 gubbar och fick ut 3.6.

Är väldigt skeptisk för de siffrorna, hur stor starkt kan amfetamin egentligen bli?

Vad skulle hindra amfetamin från att vara 100 % rent, eller näst intill 100 %?
Citera
2013-08-15, 11:16
Medlem
kungl1gts avatar
Köpte 5g tjack i våras, när vi köpte det var konsistensen lite blöt, nästan degig... De klumpade sig när man försökte fixa en lina.. Kan tillägga att de luktade blomster Nu till frågan, hittade en zipbag på mitt rum jag inte hade en aning om att jag hade med detta tjack, bara de att i dagsläget så har de torkat, luktar inte alls lika mycket blomster och blivit riktigt finkornigt... Är de fortfarande lika potent/ kommer de slå på lika bra som då?
Citera
2013-08-15, 12:45
Medlem
Herr.Omars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Köpte 5g tjack i våras, när vi köpte det var konsistensen lite blöt, nästan degig... De klumpade sig när man försökte fixa en lina.. Kan tillägga att de luktade blomster Nu till frågan, hittade en zipbag på mitt rum jag inte hade en aning om att jag hade med detta tjack, bara de att i dagsläget så har de torkat, luktar inte alls lika mycket blomster och blivit riktigt finkornigt... Är de fortfarande lika potent/ kommer de slå på lika bra som då?

Bara att köra på ska inte vara några konstigheter eller stort tapp på effekt
Citera
2013-08-15, 12:50
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Omar
Bara att köra på ska inte vara några konstigheter eller stort tapp på effekt

Nu blev jag glad!!! Tack för ditt svar
Citera
2013-08-15, 16:23
Medlem
kungl1gts avatar
http://fuskbugg.se/dl/UW6aEM/IMG_1855.JPG

Någon som kan uppskatta ungefärlig mängd? Har ingen tillgång till våg
Citera
2013-08-15, 16:29
Medlem
Loladinens avatar
Citat:

Ser ut som 0.2 kanske
Citera
2013-08-15, 21:55
Medlem
boilingveinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Ser ut som 0.2 kanske

Lite mer tror jag.. 0.3?
Citera
2013-08-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melestor

Förstår inte hur du räknar faktiskt. Måste säga att jag inte är särskilt insatt men enkelt räknat borde det väl vara såhär:
Om produkten efter rening är rent amfetamin och du har 5g innan rening och 3.6g efter rening så har du ett bortfall på 28%. Borde inte tjacket då vara 72% rent?
Sen är det inte säkert att det är rent amfetamin du har efter acetonrening för det kan fortfarande vara blandat med substanser som man inte blir av med vid den metoden.
Citera
2013-08-16, 15:20
Medlem
reklam-musik-damers avatar
Kom precis hem med en halv gubbe efter att ha suttit o spanat i björns trädgård ett tag. Överpris och halvdåligt tjo. Men skam den som ger sig trots att det hade vart nice att kunna planera haha! Nåja droger från gatan är alltid nåt speciellt-
Citera
2013-08-16, 17:09
Medlem
Herr.Omars avatar
Citat:

Skulle tippa runt 0,2-0,5g , du bör iaf bli påtänd ett bra tag på den påsen!
Kör hårt å må gott!

Mvh Omar din Nogger i natten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in