2013-11-19, 23:25
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag sitter på typ 3 gubbar, har dragit 2 feta linor och känner inget. De luktar tjack, dock så bränner det som fan i svaljet på ett sätt de inte brukar göra av det vanliga jag brukar köpa. Har jag blivit emun eller bara fetblåst?

Edit: de rinner även ur näsan och de smakar sjukt äckligt av det som rinner ner i halsen. Tröttsamt
Du har blivit fetblåst och fått en bag riktigt fultjack, tråkigt när de blir så.
fick en gång ett tjack (på gatan såklart) som smakade diskmedel i svalget...
därför köper man på sheep, så slipper man sånt här
Senast redigerad av fr3aksh0w 2013-11-19 kl. 23:29.
Citera
2013-11-20, 01:28
Medlem
Mr.Soross avatar
Detta var mina fickors innehåll en morgon på väg till psyk, sist gång jag körde på tjack! Födan ni ser snattade jag i väntan på bussen i en butik lol, och jag undrar om det är rätt saker att äta/dricka under ruset för att må bra? Det är ju "recovery" prylar o de låter som att de är bra Det var sjukt lätt att äta iallafall o det är ju bra. Men det står protein, det är väl snarare carbs man ska ha?
Citera
2013-11-20, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag sitter på typ 3 gubbar, har dragit 2 feta linor och känner inget. De luktar tjack, dock så bränner det som fan i svaljet på ett sätt de inte brukar göra av det vanliga jag brukar köpa. Har jag blivit emun eller bara fetblåst?

Edit: de rinner även ur näsan och de smakar sjukt äckligt av det som rinner ner i halsen. Tröttsamt

Att det svider i svaljet kan intyda att Amfetaminet är utblandat med nått som förekommer mer sällan än vanligtvis, det behöver inte betyda att du blivit mer blåst än tidigare gånger, bara fått varor med ett av de sämre utblandningarna.

Testa slicka på fingret, doppa i Amfetaminet och gnid i tandköttet för att se om du domnar.
Eller lös upp i lite vatten, Amfetaminet löser upp nästan direkt, det som inte löser upp snabbt är skiten som man lagt till, sen kör du lösningen i rumpan men nån typ av pump, vanlig spruta (utan kanyl) eller en revaxör rör funkar bra.
Citera
2013-11-20, 01:58
Medlem
Methylaminos avatar
Satan vilken rush. Tog en fet panna. Helvete vad hjärtarytmi jag fick på köpet. Riktigt bra tjo men undra vad det är bankat med. Det är vitt fuktigt pulver med klumpar. Köpt i sthlm
Citera
2013-11-20, 02:46
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Satan vilken rush. Tog en fet panna. Helvete vad hjärtarytmi jag fick på köpet. Riktigt bra tjo men undra vad det är bankat med. Det är vitt fuktigt pulver med klumpar. Köpt i sthlm

Hehe. Jag kan tycka det är lite småroligt ibland när man får tjack som är bankat med något helt sjukt/okänt. Har flera gånger hänt att jag hamnat i typ förvirringstillstånd och grejer då det varit RC-droger som liknar typ MDMA blandat och lite annat smått och gott. Nu sitter jag påtänd på något jävligt skumt tjack men ändå fint tjack så sätt men ändå en skum jävla känsla asså. Någon jävla idiot som springer runt i min garderob men när jag öppnar så är han alltid på andra sidan rummet också, typiskt..
Citera
2013-11-20, 03:01
Medlem
Methylaminos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Hehe. Jag kan tycka det är lite småroligt ibland när man får tjack som är bankat med något helt sjukt/okänt. Har flera gånger hänt att jag hamnat i typ förvirringstillstånd och grejer då det varit RC-droger som liknar typ MDMA blandat och lite annat smått och gott. Nu sitter jag påtänd på något jävligt skumt tjack men ändå fint tjack så sätt men ändå en skum jävla känsla asså. Någon jävla idiot som springer runt i min garderob men när jag öppnar så är han alltid på andra sidan rummet också, typiskt..
Haha klockrent. Joo, men detta luktar tjack o smakar tjack. Men det är nå konstigt ändå
Citera
2013-11-20, 10:52
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Haha klockrent. Joo, men detta luktar tjack o smakar tjack. Men det är nå konstigt ändå
det verkar ju som levo-amfetamin jag föredrar det när jag har en 3 timmars träning pass, men om jag vill nå ett fint och lugnt rus föredrar jag dexo dominerat tjack.
racematiskt meta ger denna typ av skakist rus !
Citera
2013-11-20, 11:02
Medlem
Snyggt jobbat med nedanstående inlägg, en så kort text med så mycket okunskap förtjänar att lyftas fram.
Sorry att jag skrev öht orkar inte utveckla innan jag fått i mig bra methamfetamin, skakningare känns redan

Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
det verkar ju som levo-amfetamin jag föredrar det när jag har en 3 timmars träning pass, men om jag vill nå ett fint och lugnt rus föredrar jag dexo dominerat tjack.
racematiskt meta ger denna typ av skakist rus !
Citera
2013-11-20, 12:29
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Snyggt jobbat med nedanstående inlägg, en så kort text med så mycket okunskap förtjänar att lyftas fram.
Sorry att jag skrev öht orkar inte utveckla innan jag fått i mig bra methamfetamin, skakningare känns redan
jag står fast vid min åsikt
Citera
2013-11-20, 12:41
Medlem
Han menade säkert bara att (L)levoamfetamin ensamt aldrig haft någon marknad (eller spridning, utom Vicks inhalers då, *dubbelgäsp*), när man syntetiserar skiten är det racematiskt (alltså 50/50) eller i form av (D)dextroamfetamin-enantiomeren.

DL-Metamfetamin är ganska skakigt och rätt vidrigt, det jag tagit iaf.
Citera
2013-11-20, 12:56
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixin
Han menade säkert bara att (L)levoamfetamin ensamt aldrig haft någon marknad (eller spridning, utom Vicks inhalers då, *dubbelgäsp*), när man syntetiserar skiten är det racematiskt (alltså 50/50) eller i form av (D)dextroamfetamin-enantiomeren.

DL-Metamfetamin är ganska skakigt och rätt vidrigt, det jag tagit iaf.
DL-Meta har jag provat med, jag blev skakigt med hjärtklappning och det var svårare o sova.
Levo-amfetamin är ansvarig för de efedrin liknande symptomen såsom aptitlöshet, skakningen snabbare ämnesomsättning, ökad energi och alla andra fysiska påverkningar.
Citera
2013-11-20, 13:40
Medlem
Methylaminos avatar
Kan jag blanda i lite dextro energy classic i tjacket? Går det om man kör iv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in