2016-11-23, 15:38
Medlem
Stonedapess avatar
En liten varning om du ska värma upp en tallrik på spisen för att hacka ditt fuktiga tjo. Lägg inte dosen på tallriken innan du börjat värma upp den och börja inte göra något annat medans (typ plocka smutstvätt från golvet). Kommer sannerligen leda till att det stinker meth lab i hela köket och dosen blir lika torr som en kolbit
Citera
2016-11-23, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DougLee
Det är vanligt efter ca 1-2 veckors dagligt brukande. När toleransen höjs är det bara att vänta i ca 72 timmar och du kan återgå till att punda samtidigt som du slipper bi-effekter. I mitt fall så ökar affe t.o.m hungern efter en viss tids brukande.

72 timmar? Efter ett uppehåll på två veckor räknar man med att ha återfått ungefär hälften av sin normala dopaminproduktion, och att den är återställd efter fyra.
Citera
2016-11-24, 16:53
Medlem
Var jag jätte puckad nu som knaprat 2mg alprazolam för kanske 2 timmar sen och sedan snorade 60 mg följt av två rövare på 100mg styck. Det är det finnasterisk tacket jag fått tag på i mitt liv. Det ända som kommer nära är apotekets amfetamin recept 5mg. Slår benson ur det helt? Jag lider även av extrem tolerans ökning av affe.. 10mg ena dagen ger kanon rus medan 100 mg dagen efter ger mig stela ben och torr mun.

Kan jag ha gjort nåt fel med rövisarna? Löste 100mg på 2-3 meter vatten. In med den i röven säkert 3cm. Drog sakta bakåt och trycka av. Inget rann ut va jag kan se om inget bajs på pumpen. Körde 3x 50mg i förrgår men kanon effekt. 70 mg dagen efter vilket gav hyfsad fokus ett par timmer men inget direkt rus. Räjv på lördag, alltså bara en dag att ha uppehåll på innan det är dags igen. Vad tror ni? Kör det funka eller får det bli red ull vodka istället

Buhu
Senast redigerad av Porlarranaga 2016-11-24 kl. 17:00.
Citera
2016-11-24, 17:00
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porlarranaga
Var jag jätte puckad nu som knaprat 2mg alprazolam för kanske 2 timmar sen och sedan snorade 60 mg följt av två rövare på 100mg styck. Det är det finnasterisk tacket jag fått tag på i mitt liv. Det ända som kommer nära är apotekets amfetamin recept 5mg. Slår benson ur det helt? Jag lider även av extrem tolerans ökning av affe.. 10mg ena dagen ger kanon rus medan 100 mg dagen efter ger mig stela ben och torr mun

Buhu

Om du tog för ett par timmar sedan vet du redan svaret.

Men shit, att få ett kanonrus på så låg dos, det är fan lyx.
Citera
2016-11-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Om du tog för ett par timmar sedan vet du redan svaret.

Men shit, att få ett kanonrus på så låg dos, det är fan lyx.
Hähä missade en nolla... ska stå 100 mg ena dagen ger ett skönt rus.. samma dos dagen efter ger typ torr mun och stela ben.. petade i mig ytterligare 60mg så totalt 320mg helt utan effekt.. Ber till gudarna att det inte läggså på min tolerans ändå.. nåväl 48h uppehåll kanske räcker ihop med massiv startdos... så jävla segt att jag har sån mega tolerans utveckling..
Citera
2016-11-24, 22:33
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porlarranaga
Hähä missade en nolla... ska stå 100 mg ena dagen ger ett skönt rus.. samma dos dagen efter ger typ torr mun och stela ben.. petade i mig ytterligare 60mg så totalt 320mg helt utan effekt.. Ber till gudarna att det inte läggså på min tolerans ändå.. nåväl 48h uppehåll kanske räcker ihop med massiv startdos... så jävla segt att jag har sån mega tolerans utveckling..

Jag tycker ändå du kommer billigt undan med 100 mg och jag kan bara gratulera. Att bara lägga 20 spänn per dos av mirakelmedlet ZE TJACK är fan en bra grund för ett lyckligt liv.
Angående toleransen så är ruset som du säger bara en fet dos bort, men vill du fortsätta knarka billigt är det bara för dig att försöka att hålla ditt bruk sporadiskt för när du väl börjat missbruka är du toleransens bitch.
Citera
2016-11-25, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Jag tycker ändå du kommer billigt undan med 100 mg och jag kan bara gratulera. Att bara lägga 20 spänn per dos av mirakelmedlet ZE TJACK är fan en bra grund för ett lyckligt liv.
Angående toleransen så är ruset som du säger bara en fet dos bort, men vill du fortsätta knarka billigt är det bara för dig att försöka att hålla ditt bruk sporadiskt för när du väl börjat missbruka är du toleransens bitch.

Detta tjack ett är en smula dyrare 100mg landar väl på 50 kr lite beroende på hur mycket man köper. Men det är värätt varenda öre!

Jo det är väl så, men tycker det är trist att öka doserna.. Får göra det ändå denna gången
Ta ett break och sen hålla mig till en gång i veckan..
Upplever dom flesta att det krävs ungefär dubbla dosen dagen efter trots sömn och mat?

Sen undrar jag om benson kan ha blockat helt 320 mg på en timme borde fått hela huset rent. Men har inte tjack balle, högpuls, stora ögon.. knasigt.. borde iaf svettas lite men nej. Klar för sängen är vad jag är.. natti natt
Citera
2016-11-25, 09:32
Medlem
Såhär dagen efter verkade som att effekt blockerade helt. Inga stela leder och jag sov som ett barn. Förut när jag tagit högre doser och inte fått nämnvärd effekt har jag inte kunnat somna ändå samt fått värk i benen då den högre dosen gör att jag spänner mig. Men men, blir till att bomba en 0.2:a på lördag ändå. Utan tolerans hade den dosen fått mig att städa upp festlokalen och måla om i entré.. typ..
Ser ut som att jag är lite tjackadålig när jag tittar på mitt inlägg men tror det bara är benson som sitter i än.
Citera
2016-11-25, 17:23
Medlem
znors avatar
Totalt fu*kad av för mkt thaimeth, ha trodde det inte heller först, men gått 1v nu.
Nu inväntar jag stillnoct, har iofs xanor stillnoct imovone flun alkohol & cannabis i mig.
Men droger funkar inte alltid!
Citera
2016-11-25, 20:05
Medlem
ParanormalParanoias avatar
Är det bara jag som inte får någon som helst avtändning (förutom att jag möjligtvis kan bli lite irriterad) när jag iv:ar tjack?. Kör jag någon annan roa så mår jag förjävligt 2-3 dagar efteråt..
Citera
2016-11-25, 21:23
Medlem
Sp jävla LESS på mig själv nu.. haft en halv seg dag käkat tre stycken 1 mg ksalol utspritt över dagen.. drack lite sprit på kvällen och tänkte att fan.. men kanske skulle testa igen. Men inte fanns funkar det! 70mg rövpanna följt av 150 mg i näsan följt av 200mg i röven. Jag är lite varm i ansiktet. Trodde det skulle gå o blanda Benz och dos.. kanske är annorlunda om man börjar med doser först? :nu har jag väl sabbat toleransen totalt för i morgon..
Citera
2016-11-26, 10:37
Medlem
Kom igen nu flashbackska tjack elit.. igentligen skulle jag ju va ren i två dagar för att få bra skjuts idag då det blir techno alla night long.. jag hoppas inombords att eftersom benson blockerade all effekt med lämnade min tolerans i fred.. eller är det bara önsketänkande?
Har 3gram högkvalitets tack kvar är det lungt att dra en liten lina säg 35mgärna nu på förmiddagen för o få en känsla av hur jag kommer få dosera i kväll.. eller kommer det pajja istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in