Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-14, 17:25
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Någon? Vad gör ni för att gå från grus till finfördelat och mjukt?

Mortel funkar bra, likaså en tång.
Citera
2014-03-14, 19:11
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Kan inte utveckla. Men jag vet att det är så iallafall. För mycket av vissa antioxidanter kan rentav bli livsfarligt.)
Verkar stämma bra.
http://www.dailymail.co.uk/health/ar...ioxidants.html
Fast så mycket får jag nog inte i mig. Dock bra att veta, så den vetskapen tackar jag för.
Citera
2014-03-15, 00:03
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Någon? Vad gör ni för att gå från grus till finfördelat och mjukt?

Sylvassa rakblad som du skär av väldigt tunna bitar från bumset i taget utav?
Citera
2014-03-15, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Tack för svar!

Som sagt tog ju tjack igår, kanske en etta per skalle utdelat på natten fram tills klockan 4, sen har jag inte tagit nåt sen dess, har inte sovit, inte ätit, bara druckit massa Multivitamin. Ska väl slänga i mig lite käk snart. Men till frågan, kan jag ta tjack ikväll och bli nöjd med ruset?
Om du frågar mig så väntade du en aning för länge med att antingen återdosera eller käka mat och sova en kortis. Se till att göra det och ta en dusch och börja om, om du inte redan har gjort det :-)
Citera
2014-03-15, 08:08
Medlem
LagoonCompanys avatar
Jag dygnade fre/lör. Tror jag har runkat i typ 16 timmar.

Benso, mat och dusch är det som gäller nu.
Citera
2014-03-15, 09:30
Medlem
LagoonCompanys avatar
En fråga. Om man har stinkande kladd och går direkt till storpåsen och tar så luktar, men särskilt SMAKAR det ju förjävligt! Inte för att sulfat är direkt gott men detta är ju helt sinnes. Ta en pyttedutt och hela munnen fylls av nån vidrig kemisk lösningsmedel smak. Det går på typ en millisekund också. Som man hade tagit en stadig grogg thinner typ. Det verkar ju dock fästa på nått så in i helvete om man kör det så men jag nojjade att det var nått livsfarligt skit så jag vågade inte använda det utan att torka/hacka.

Svammel svammel, min fråga var egentligen, vad är detta skit som smakar så vedervärdigt samt är det farligt?
Senast redigerad av LagoonCompany 2014-03-15 kl. 09:40. Anledning: stavfel.. suck..
Citera
2014-03-15, 09:41
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagoonCompany
En fråga. Om man har stinkande kladd så går man direkt til storpåsen och tar så luktar men särskilt SMAKAR det ju förjävligt! Inte för att sulfat är direkt gott men detta är ju helt sinnes. Ta en pyttedutt och hela munnen fylls av nån vidrig kemisk smak. Det går på typ en millisekund också. Som man hade tagit en stadig grogg thinner typ. Det verkar ju dock fästa på nått så in i helvete om man kör det så men jag nojjade att det var nått livsfarligt skit så jag vågade inte använda det utan att torka/hacka.

Svammel svammel, min fråga var egentligen, vad är detta skit som smakar så vedervärdigt samt är det farligt?

Kan ju vara allt mellan biprodukter från syntesen till vad man nu har bankat det med.
Citera
2014-03-15, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putte-sthlm
Jag har tagit amfetamin mer eller mindre dagligen de senaste 6 åren. Har ett ordnat liv med jobb, bostadsrätt, och annat som ingår i svenssonlivet. Enda biverkningarna som jag noterat så här långt är att tänderna tagit stryk pga ständig muntorrhet och stela ömma muskler som känns av ibland och som jag tror beror på mitt amfetaminberoende. Kan inte säga att knoppen tagit någon skada dock :-)

Om du tar ett uppehåll kommer du märka hur känslomässigt bedövat tjacket antagligen har gjort dig, så var det för mig åtminstone. Men ja, att ta dagligen medför inte särskilt omvälvande bieffekter, så länge man sköter mat och sömn, såklart.
Citera
2014-03-15, 11:14
Medlem
LagoonCompanys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Kan ju vara allt mellan biprodukter från syntesen till vad man nu har bankat det med.
Har svårt att tro att det är bank. Varför skulle man banka med lösningsmedel liksom?

Gissar på att det är nått skit från framställningen för effekt gav det fy fan. Jag slickade av lite som jag inte fick bort från en större påse när jag skulle torka ett parti. Och pang! Det var som doset gick rätt ut i systemet på en gång, ingen delay alls som när man käkar sulfat. Jag blev tvärpåtänd. Men då det var så vedervärdigt och inte direkt kändes hälsosamt så fortsatte jag inte på det spåret. Den torkade produkten höll mkt bra kvalité ändå, men hade man kört det direkt från kladdtillståndet ja då hade det varit dunder o bananers bäsa doset typ.
Senast redigerad av LagoonCompany 2014-03-15 kl. 11:18.
Citera
2014-03-15, 12:35
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagoonCompany
Jag dygnade fre/lör. Tror jag har runkat i typ 16 timmar.

Benso, mat och dusch är det som gäller nu.

hahaha klockren, må väl o få lite sömn .
Citera
2014-03-15, 16:03
Medlem
VVCs avatar
Vaken i snart tre dagar, utan mat och lite dricka, konstiga känslor?

Hejsan! Har dag 1 kört Rent Amfetamin för att sedan dag två köpa 5g tjack som verkar vara meta eftersom det sitter så brutalt länge. Under dessa två dagar med minst 2g pulver/skalle och ingen mat förutom 3 mackor som jag åt dig, vatten har jag druckit den andra dagen men tänkte inte alls på att göra det den första dagen.

Men till min fråga, känns som att jag är skev, lite mindre verklighetsuppfattning, så som det brukar bli efter en dag eller två med vaket.

Men till min fråga, är det normalt? Bara att äta, dricka och rida ut det?

Mvh
Citera
2014-03-15, 16:06
Medlem
Mandic!s avatar
Ja, det är vanligt. Man blir riktigt jävla knas efter tre dagars vakenhet utan mat och vatten även utan substanser. Ät och drick ordentligt, ta en promenad, duscha och vila samt få i dig vitaminer och mineraler (ta tillskott och ät frukt och grönsaker) och gå sedan och lägg dig tidigt ikväll så kommer du må mycket bättre imorgon! Benso eller andra substanser som tar bort ångest, AT och eventuell noja rekommenderas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in