Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
På måndag skall jag testa Aecht Schlenkerla Rauchbier, det blir intressant. Jag tror att jag kommer tycka om den.
Jag hade rätt, väldigt god! Smakade och luktade mest rök de första tre klunkarna, sedan försvann det litet grand.
Rökt korv, lite tjära. Fantastisk.