Race är det solklart värsta jag någonsin varit med om. Ta bort catch up och slipstream helt, alternativt lägg in "spökrace". Nu räcker det ju för fan med att ligga tvåa hela vägen till sista kurvorna och då bara köra rakt in i ledaren så vinner man.
Edit: Förresten, ibland händer det vid voteskärmen efter race och man tar replay tillsammans med andra så blir JAG host helt plötsligt och dom andra lämnar automatiskt, varför?
Senast redigerad av zundell 2013-11-18 kl. 18:32.
Race är det solklart värsta jag någonsin varit med om. Ta bort catch up och slipstream helt, alternativt lägg in "spökrace". Nu räcker det ju för fan med att ligga tvåa hela vägen till sista kurvorna och då bara köra rakt in i ledaren så vinner man.
Edit: Förresten, ibland händer det vid voteskärmen efter race och man tar replay tillsammans med andra så blir JAG host helt plötsligt och dom andra lämnar automatiskt, varför?
Så är det alltid, men bara att hosta eget race med egna settings o sedan bjuda in folk. Problem solved. Dock finns fortfarande slipstream, men catch up går att stänga av.
I singleplayer kommer inte min bil till mitt garage förrän jag läser textmeddelandet i telefonen. Jag minns inte om det fungerar annorlunda där, men det kan vara värt att uppmärksamma.
Så fungerar det tyvärr inte i multiplayer-läget. Bilen ska vara i garaget inom några minuter...
När jag körde ett race som jag bara kört 3-4 gånger innan kom det upp mitt i racet att jag hade nått max rp för denna aktivitet så fick jag inte mer rp, sen körde jag down the drain som jag gjort säkert 25 gånger då fick jag rp igen och det stod inget om max rp nån som vart med om liknande?
När jag körde ett race som jag bara kört 3-4 gånger innan kom det upp mitt i racet att jag hade nått max rp för denna aktivitet så fick jag inte mer rp, sen körde jag down the drain som jag gjort säkert 25 gånger då fick jag rp igen och det stod inget om max rp nån som vart med om liknande?
Det bara menar att du kan inte få RP på den racet i den session nå mer, du får RP sen igen om du replayar den, eller går och racessar någon annan gång.
Nån som btw vet vilken tid Beach Bum DLCn släpps idag?
Sitter på jobbet och i princip alla spelsidor (rockstargames inkulderat) är blockerade så har inte möjlighet att kolla själv.
Nån som btw vet vilken tid Beach Bum DLCn släpps idag?
Sitter på jobbet och i princip alla spelsidor (rockstargames inkulderat) är blockerade så har inte möjlighet att kolla själv.
Innan man börjar ett race kan man t.ex välja vilken radiokanal man vill ha. Vad fan är syftet med det? När racet börjar är radiohelvetet ändå på, även om man stängt av skiten innan tävlingen började. Jag vet inte hur jävla många race jag förlorat för att jag blivit tvungen att stänga av den förbannade jävla kukradion mitt under racet.
Finns det möjlighet att byta ut sin personliga reg. skylt eller är man bunden till den man använde i SP?
Hur gör man för att använda sin personliga reg. skylt online?