2014-01-06, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ja, men tyvärr börjar ju folk skjuta på en såfort man kommer körandes förbi så det blir sällan man gör det på en public server.

Kör aldrig på public server, ser inte det roliga med att krocka. Mycket roligare att köra privat med vänner

Om det är någon som fått felmeddelandet "THE MISSION IS NOT FOUND.
BROWSE MORE MISSIONS BELOW, OR USE THE SEARCH OPTIONS ABOVE." när de försöker ladda ner ett race etc. på Social Club så hittade jag själv lösningen (kanske någon annan hittat innan ). Det är bara att högerklicka på bilden eller texten som racet etc. och sen Öppna länk i ny flik så ska det gå vägen
Citera
2014-01-06, 16:19
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKMaurice
Måste verkligen säga att det är tråkigt att så få svenska spelare har mic på PS3, hade varit kul med flera.

Massor av P12or som har mic och snackar bullshit
Citera
2014-01-06, 16:21
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Den 20e december fick jag en miljard, samma dag skrev jag ett mail till Rockstar. Fick svar för tre dagar sedan.

Jag slog precis igång men pengarna är fortfarande kvar. Hoppas att dom åtgärdar detta så fort som möjligt, inte bara för mig utan för alla. Tänkte ge GTAVO en chans till men risken finns väl att man tröttnar efter 20 min igen...

MvH

Många hackare har rört sig och ger pengar. Hur gick det? Tog de bort pengarna?
Citera
2014-01-06, 17:06
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Många hackare har rört sig och ger pengar. Hur gick det? Tog de bort pengarna?

Nope, senast jag kollade var jag fortfarande miljardär. Det lär vara ett jävla sjå för Rockstar att få ordning på hela GTAVO-communityn.

MvH
Citera
2014-01-06, 18:05
Medlem
Finns det inget Flashback crew?

I så fall vill jag gå med men vet inte hur man gör. Hur funkar de där med gäng egentligen?
Ska införskaffa mic snart och då skulle de vara kul att lira med någon (XBOX 360).
Citera
2014-01-06, 18:37
Medlem
Och där blev jag nollställd!

Back to square one.
Citera
2014-01-06, 18:54
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallstadt

Back to square one.
Vilken konsol?
Citera
2014-01-06, 18:56
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallstadt

Back to square one.

Hade du fått pengar/fuskat?
Citera
2014-01-06, 19:32
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Du säger att den spawnar när Simeon vill ha den, ta den då?

Jag har en Western Bagger i mitt garage, jag hittade den den när Simeon requestade den men behöll den själv istället. Dock så uppstod problemet att varje gång jag körde den ur garaget så fick jag automatiskt två stjärnor men så är det inte längre.

MvH

Yes men han har inte velat ha den på länge, tyvärr. Ska få tag på den en dag iaf
Citera
2014-01-06, 20:25
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Nope, senast jag kollade var jag fortfarande miljardär. Det lär vara ett jävla sjå för Rockstar att få ordning på hela GTAVO-communityn.

MvH

Svårt för de och fixa till det
Citera
2014-01-06, 22:26
Medlem
Drevs avatar
Jag håller med dig helt.
Det är inte många jag stött på som inte skjuter på en.. Man kan räkna dom på en hand.

Jag personligen skjuter aldrig en annan spelare sålänge han inte är hotfull, dvs. tar fram ett vapen eller kör rakt emot mig
Citera
2014-01-06, 22:33
Medlem
Håller med. Har haft ngn jävel på vespa som jagar mig runt överallt. Kan ju inte ens bygga upp min rank o få bättre vapen för han dödar mig jämt.

Kör numera nästan bara enbart stängda sessioner bara för detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in