2013-11-18, 02:36
Medlem
När jag spelade förra veckan så fick jag 5 stjärnor efter mig, men hur mycket polisen än sköt på mig så dog jag inte. Jag var odödlig !

I och med detta, så testade jag att åka till någon annan spelare på kartan för att se om denne kunde döda mig. Jag lät honom peppra sönder mig.. Men jag dog inte! Så jag dödade honom.

Sen fick jag ett meddelande från den här spelaren som skrev att han skulle anmäla mig för att jag fuskade.

Det var inte mitt fel? Jag har ingen aning om vad som hände där.. Kan man bli avstängd för sånt här? Och har detta hänt någon annan?
Citera
2013-11-18, 02:38
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartkatten
När jag spelade förra veckan så fick jag 5 stjärnor efter mig, men hur mycket polisen än sköt på mig så dog jag inte. Jag var odödlig !

I och med detta, så testade jag att åka till någon annan spelare på kartan för att se om denne kunde döda mig. Jag lät honom peppra sönder mig.. Men jag dog inte! Så jag dödade honom.

Sen fick jag ett meddelande från den här spelaren som skrev att han skulle anmäla mig för att jag fuskade.

Det var inte mitt fel? Jag har ingen aning om vad som hände där.. Kan man bli avstängd för sånt här? Och har detta hänt någon annan?
Använde du fusk så skall du blir avstängd, om du inte kan du vara lugn det är nog bara en bugg (rim )
Citera
2013-11-18, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Använde du fusk så skall du blir avstängd, om du inte kan du vara lugn det är nog bara en bugg (rim )
Ja använde inget fusk. Går det ens online?
Citera
2013-11-18, 07:50
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Köpte en bil tidigare idag för 650.000 utan att jag fick den. Är det naivt att tro att den står i mitt garage när jag startar spelet imorgon? Förväntar mig inte det direkt, men hade varit lite små trevligt.
Det brukar ta en liten stund innan den kommer till ditt garage(om jag minns rätt), hur länge väntade du innan du stängde av?
Citera
2013-11-18, 11:40
Medlem
Dunderqvists avatar
Vafan, nu bar alla mina åtta bilar försvunnit, finns det någon chans att det kommer tillbaka någon gång?
Skitspel!
Citera
2013-11-18, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Det brukar ta en liten stund innan den kommer till ditt garage(om jag minns rätt), hur länge väntade du innan du stängde av?
Rörde sig om minuter för mig så tror inte att den kommer dit, men man kan ju hoppas.
Citera
2013-11-18, 13:01
Medlem
VMO-Js avatar
Är på jakt efter en muskel bil, vilken är fetast av de äldre modellerna?
Tacksam för tips, tack!
Citera
2013-11-18, 13:19
Medlem
Varför leftar alla hela tiden? Jag körde precis ett uppdrag då ja ska ta "titanen". (Det stora flygplanet) och köra den till sandy shores. Jag var i ett litet flygplan bakom han som körde titanen. Sen står det att han leftade. Och då störtade titanen och jag förlorade. Jag antar att det är mitt internet det är fel på, men det funkar till datorn och allt annat.. Så varför händer detta hela tiden?
Citera
2013-11-18, 13:23
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMO-J
Tacksam för tips, tack!
Sabre Turbo, som har en hel del styling-möjligheter och ett sjukt härligt ljud http://socialclub.rockstargames.com/member/lumibree/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/NKfb3hN3yUSD_T9b1Fwraw

Citat:
Varför leftar alla hela tiden? Jag körde precis ett uppdrag då ja ska ta "titanen". (Det stora flygplanet) och köra den till sandy shores. Jag var i ett litet flygplan bakom han som körde titanen. Sen står det att han leftade. Och då störtade titanen och jag förlorade. Jag antar att det är mitt internet det är fel på, men det funkar till datorn och allt annat.. Så varför händer detta hela tiden?

Behöver inte vara problem hos dig. Kan vara serverproblem.
Citera
2013-11-18, 13:24
Medlem
bizzks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMO-J
Tacksam för tips, tack!

imponte phoenix
Citera
2013-11-18, 13:35
Medlem
Riktigt dåligt att det inte finns någon dyk-dräkt. Eller finns det de?
Citera
2013-11-18, 13:39
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Riktigt dåligt att det inte finns någon dyk-dräkt. Eller finns det de?

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in