2015-01-12, 16:46
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
kör på ps3 så jag kan inte svara på funktionaliteten på ps4 tyvärr.

Funkar dessvärre inte på ps4, fick jag bittert erfara med en bounty på mitt huvud.

Tips förresten för den som vill tjäna pengar/rp och inte drar sig för att använda glitches:

https://www.youtube.com/watch?v=1NJ8UeoMsr0&spfreload=10

Funkar bara på ps4/xbone.
Citera
2015-01-13, 00:37
Medlem
ZoteXs avatar
Är det någon från Gävle med omnejd som spelar på PS4? Isåfall, gå gärna med i vårt crew. Som är tänkt att bara innefatta lokala idioter som har det skoj =)

https://www.facebook.com/groups/508563825904653/?fref=ts

funkar inte länken så kan ni ju alltid skicka ett PM
Citera
2015-01-13, 20:38
Medlem
Jerkstores avatar
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52374/gtav-pc-new-release-date-first-screens-and-system-specs

"As we head into 2015, we would like to share the first screens and system specs of Grand Theft Auto V for PC as well as a new release date of March 24, 2015.

Our apologies for the slight shift in the date but the game requires a few extra weeks of testing and polish to make it as good as can be. Moving a release date is never a decision we take lightly and is a choice we make only when we know it is in the best interests of the game and our fans. Thanks everyone for your understanding and we assure you these few extra weeks will be worth it when the game does arrive in March."

SUUUUUUUUCK! Jag kommer inte lira på PC men nu blir ävn Heist uppskjutet två månader...
Citera
2015-01-13, 21:13
Medlem
Är det normalt att inte få helikoptrarna och planen att gå rakt? Dom vinglar och svänger lite fram och tillbaka fast jag håller spaken helt still.
Spelar på PS4.
Citera
2015-01-13, 21:51
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Är det normalt att inte få helikoptrarna och planen att gå rakt? Dom vinglar och svänger lite fram och tillbaka fast jag håller spaken helt still.
Spelar på PS4.
Ja, det är normalt. Det har att göra med vinden.

Jag ser dock inte vad Rockstar har tänkt att det ska tillföra med. För min del förstör det bara spelupplevelsen.
Citera
2015-01-13, 21:54
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52374/gtav-pc-new-release-date-first-screens-and-system-specs

"As we head into 2015, we would like to share the first screens and system specs of Grand Theft Auto V for PC as well as a new release date of March 24, 2015.

Our apologies for the slight shift in the date but the game requires a few extra weeks of testing and polish to make it as good as can be. Moving a release date is never a decision we take lightly and is a choice we make only when we know it is in the best interests of the game and our fans. Thanks everyone for your understanding and we assure you these few extra weeks will be worth it when the game does arrive in March."

SUUUUUUUUCK! Jag kommer inte lira på PC men nu blir ävn Heist uppskjutet två månader...
Inte mig emot. Får förnya xbox live så jag kan ta del av heist om den kommer innan PC.
Citera
2015-01-14, 03:22
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Spelar på PS4.
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Ja, det är normalt. Det har att göra med vinden.

Jag ser dock inte vad Rockstar har tänkt att det ska tillföra med. För min del förstör det bara spelupplevelsen.
Fel!

Det beror inte endast på väderförhållanden utan även hur din karaktärs stats ser ut i kategorin "Flying". I början så kan fordonet vingla väldigt mycket men när du fyllt statsen så vinglar det endast om det blåser kraftigt.
Citera
2015-01-14, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Inte mig emot. Får förnya xbox live så jag kan ta del av heist om den kommer innan PC.
Online Heists for consoles will be launching in the coming weeks ahead of the PC launch.
Senast redigerad av Flexarn30 2015-01-14 kl. 05:48.
Citera
2015-01-14, 12:39
Medlem
HAZARD17s avatar
Det har troligen redan nämnts här:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52374/gtav-pc-new-release-date-first-screens-and-system-specs?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_con tent=gtavpc&utm_campaign=gtavpcspecs_01132015

"Online Heists for consoles will be launching in the coming weeks ahead of the PC launch."

24 Mars kommer GTA till PC, så man kan väl anta att heists kommer i början av mars
Citera
2015-01-14, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Det har troligen redan nämnts här:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52374/gtav-pc-new-release-date-first-screens-and-system-specs?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_con tent=gtavpc&utm_campaign=gtavpcspecs_01132015

"Online Heists for consoles will be launching in the coming weeks ahead of the PC launch."

24 Mars kommer GTA till PC, så man kan väl anta att heists kommer i början av mars
Snarare i mitten av april då!!! Bara nästa 2 år senare alltså.........
Citera
2015-01-14, 17:30
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Fel!

Det beror inte endast på väderförhållanden utan även hur din karaktärs stats ser ut i kategorin "Flying". I början så kan fordonet vingla väldigt mycket men när du fyllt statsen så vinglar det endast om det blåser kraftigt.
Fast oavsett din karaktärs stats är det ju fortfarande vinden som gör så att flygfordonet vinglar - bara att det sker i en annan grad.
Citera
2015-01-14, 17:51
Medlem
Jag överväger om att köpa GTA V till PC nu när de släpps i slutet av Januari och undrar om ni tror detta spel kommer vara hyffsat stable, dvs att om 2 år kan ja gå in å spränga lite bilar etc och de fortf finns servrar och spelare att köra emot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in