2013-11-05, 20:32
Medlem
Vad är nytt patchen?
Citera
2013-11-05, 20:53
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vad är nytt patchen?
Sök.
Citera
2013-11-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Om man vill ha den snabbaste bilen vad det gäller tophastighet och acceleration vilka av dessa ska jag välja?

Entity XF fullmodifierad?

Adder fullmodifierad?

Känslan är att Addern har mest potential, då det enda som sker vid motoruppgradering verkara vara accelerationen?

Har en W/L ratio på 220/64 och har nötat down the drain en hel del. Under en session mötte jag en fullmoddad Adder och det gick minsann inte att vinna över honom med min fullmoddade Entity. Jag var tvungen att hoppas på att han skulle klanta sig vid svängarna så jag kunde ta del av slipstream.

Skulle dock aldrig byta min Entity mot en Adder vad gäller allt annat än accelerationen.
Senast redigerad av Hangar161 2013-11-05 kl. 21:05.
Citera
2013-11-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Sök.
Sökfunktionen är överbelastad.
Citera
2013-11-05, 21:24
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Sökfunktionen är överbelastad.

Svårt att klicka dig bak 2 sidor, eller gå in på rockstars hemsida? Din hjärna är nog överbelastad.
Citera
2013-11-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Svårt att klicka dig bak 2 sidor, eller gå in på rockstars hemsida? Din hjärna är nog överbelastad.
Det står inget av värde två sidor bak... Hittar inget på R* hemsida. Varför tror du jag frågar här?
Citera
2013-11-05, 21:32
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Det står inget av värde två sidor bak... Hittar inget på R* hemsida. Varför tror du jag frågar här?

Jag borde inte ens posta detta till dig alltså... http://www.rockstargames.com/newswire
Citera
2013-11-05, 22:06
Medlem
Dunderqvists avatar
Har varit ganska sparsam och samlat på mig 900k nu och undrar därför vad ni tycker att jag ska göra för de pengarna?
Mitt garage består av följande 7 fordon:

Rat-loader
Sandking SWB
Elegy RH8
Coquette
Schyster Fusilade
LCC Hexer
Canis Mesa (Merrywheater)
Citera
2013-11-05, 22:09
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Det här med att hitta bilarna som Simeon textar en om har jag märkt ett litet mönster kring.

Ni som ofta hämtar High Priority-fordonen och säljer dom till honom har nog märkt att det alltid är vid vissa specifika parkeringar dom brukar vara på. Parkeringen nere vid båtkajerna, parkeringen nära shopping-gatan(den där Veyron-kopian brukar spawna i single mode fast lite längre bort runt hörnet) och parkeringen utanför den stora sportstadion eller vad det nu är för typ av stadion. Det är i alla fall 3 ställen som det gröna fordonet brukar hamna på när en bil finns tillgänglig. Några fler kommer jag inte på just nu.

Dessa ställen har jag märkt även spawnar bilarna han skickar en SMS om.
Jag hoppas ni förstår vad jag menar men det är i alla fall ett litet tips till er som vill tjäna lite extra pengar.

Ett ställe till som jag hämtat Simeons blivande fordon i är Chumash vid affärerna öster om vägen.
Citera
2013-11-05, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Har varit ganska sparsam och samlat på mig 900k nu och undrar därför vad ni tycker att jag ska göra för de pengarna?
Mitt garage består av följande 7 fordon:

Rat-loader
Sandking SWB
Elegy RH8
Coquette
Schyster Fusilade
LCC Hexer
Canis Mesa (Merrywheater)

Spara till en Buzzer
Citera
2013-11-05, 22:48
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Du kan inte sitta så som du menar. Endast på vissa platser som sofforna i lägenheterna och då poppar det upp en ruta i vänstra hörnet som frågar om du vill sitta.
Precis.
Fast att sitta på bänkar, bryggor/hamnkanter, även på gräset var något jag hade hoppats på inför detta spelet.
Citera
2013-11-06, 00:15
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Fan du är värre än Viet cong ju med dina armbush attacker fan

men iaf jag har tröttnat som fan på GTA , finns inget roligt att göra förutom att tjäna pengar på tråkiga uppdrag.

Haha!

Antar att man måste ibland. Folk vill så gärna jävlas med allt o alla hela tiden. Visst är det ju kul, men problemet är att jag har svårt för att sluta hämnas hela tiden..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in