2013-11-13, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tewang
''Vanliga'' rubbet-abonnemanget. Erbjudandet kom från halebop dom själva. Dock funderar jag på att ångra detta avtal då det förmodligen finns bättre avtal att ta del av från andra operatörer.

Med vänliga hälsningar
Hej,

Alright! Jag skulle rekommendera att du ångrar avtalet, eftersom att du inte riktigt tjänar något på det i slutändan. Det finns absolut bättre avtal och erbjudanden hos andra operatörer, men det är upp till dig om du vill ångra avtalet eller inte.

Har du redan ingått i ett nytt avtal med Halebop, eller har du inte accepterat det ännu?

/William - Telia
Citera
2013-11-14, 08:43
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stpwille
Hej Mr.Ness,

Nej, du kommer inte att märka någon direkt skillnad efter ett eventuellt operatörsbyte. Och om det skulle uppstå några problem, då är det bara för dig att höra av dig till oss så löser vi det.

/William - Telia

Låter kanon!

Förstår jag dig rätt om jag tolkar det som att om jag har problem med Halebop kan jag ringa er på Telia? Ni har alltid skött mina ärenden bra, så det känns vemodigt att kanske behöva byta men Halebop är billigare + att dom har HTC One.
Citera
2013-11-14, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Låter kanon!

Förstår jag dig rätt om jag tolkar det som att om jag har problem med Halebop kan jag ringa er på Telia? Ni har alltid skött mina ärenden bra, så det känns vemodigt att kanske behöva byta men Halebop är billigare + att dom har HTC One.
Hej,

Härligt att höra, det gillar vi!

Ja, det kan du göra. Det är bara vid vissa enstaka tillfällen som Halebops kunder hör av sig till oss, men vi kan hjälpa Halebopkunder lika mycket som Halebop gör - eftersom att Halebop ägs av Telia. Annars så kan du bara höra av dig till mig här, så hjälper jag dig.

Och det är inte vemodig att du byter operatör, du byter egentligen bara företag inom Teliakoncernen, eftersom att Halebop använder sig av samma nät som Telia - och Halebop är billigare.

/William - Telia
Citera
2013-11-19, 11:48
Medlem
alroberts avatar
börjar bli någorlund trött på detta..

Fortfarande inte fått min 5S som jag beställde den 25e.. står på plats ~120 i kön..
Citera
2013-11-19, 12:18
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert

Fortfarande inte fått min 5S som jag beställde den 25e.. står på plats ~120 i kön..

Avboka och köp en annan mobil. Man måste ju inte gå på hypen och stå i kö.
Citera
2013-11-19, 14:05
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsminfo
Avboka och köp en annan mobil. Man måste ju inte gå på hypen och stå i kö.
Vad för hype?

Enligt mig själv finns det ingen telefon på marknaden som är i närheten av Apples.
Citera
2013-11-19, 15:21
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Vad för hype?

Enligt mig själv finns det ingen telefon på marknaden som är i närheten av Apples.

Apple är mästare på att bygga upp hype kring sina produkter, men detta utan att göra någon speciell reklam. Sen ska de sägas att iPhone är bra mobil (har själv en iPhone 4) men om man ser till specifikationerna så är iPhone inte i toppskiktet.

Sorry för OT
Senast redigerad av Mr.Ness 2013-11-19 kl. 15:38.
Citera
2013-11-19, 15:45
Medlem
Citat:

Hej,

Kan du skicka dina personuppgifter till mig i ett PM, ditt personnummer och ditt namn - så ska jag kolla upp hur det ligger till med din beställning. Ska se om jag antingen kan snabba på din beställning, alternativt ordna så att du kan hämta ut en iPhone 5s direkt i en Teliabutik nära dig.

/William - Telia
Citera
2013-11-19, 16:10
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Hej,

Kan du skicka dina personuppgifter till mig i ett PM, ditt personnummer och ditt namn - så ska jag kolla upp hur det ligger till med din beställning. Ska se om jag antingen kan snabba på din beställning, alternativt ordna så att du kan hämta ut en iPhone 5s direkt i en Teliabutik nära dig.

/William - Telia
skulle vara oerhört bra!!

men känns lite träligt att ge ut sina personuppgifter på flashback

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Apple är mästare på att bygga upp hype kring sina produkter, men detta utan att göra någon speciell reklam. Sen ska de sägas att iPhone är bra mobil (har själv en iPhone 4) men om man ser till specifikationerna så är iPhone inte i toppskiktet.

Sorry för OT

Fast till snabbhet på OS och användarvänlighet så tycker jag inte det är någon som är i närheten men nog om det.
Senast redigerad av alrobert 2013-11-19 kl. 16:12.
Citera
2013-11-19, 16:34
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Vad för hype?

Jag gissar att det var just det han menade, att den är så hypad att det faktiskt finns folk som tycker som du just skrev.
Citera
2013-11-20, 20:13
Medlem
Köpte en Sony Xperia Tipo oförskämt billigt (299 kr) från Telia tillsammans med refillkort. Enligt uppgift på forum i Swedroid skulle kontantkortet som medföjde ge fri surf 1 år om man bara laddade det med 50 kr och registrerade det. Men hur gör man det så man är säker på att surfen följer med?
Citera
2013-11-21, 23:29
Medlem
Citat:
Hej,

Härligt att höra, det gillar vi!

Ja, det kan du göra. Det är bara vid vissa enstaka tillfällen som Halebops kunder hör av sig till oss, men vi kan hjälpa Halebopkunder lika mycket som Halebop gör - eftersom att Halebop ägs av Telia. Annars så kan du bara höra av dig till mig här, så hjälper jag dig.

Och det är inte vemodig att du byter operatör, du byter egentligen bara företag inom Teliakoncernen, eftersom att Halebop använder sig av samma nät som Telia - och Halebop är billigare.

/William - Telia

Hej! Telias kundtjänst är till för teliakunder. Butikerna säljer och hjälper båda men just 90200 är bara för de som har operatören Telia. Vet detta då jag själv har jobbat i både Telias mobila kundtjänst och butiker i år. Man kan säga att prisskillnaden mellan halebop och telia är just support/kundtjänsten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in