2013-11-16, 14:56
Medlem
didrikskaus avatar
Alltid när jag sätter på passiv mode så ställer jag mig på något tak. Då kan man ju inte bli överkörd
Citera
2013-11-16, 15:02
Medlem
HAZARD17s avatar
Frågar här med:

Jag o en polare är ruskigt sugna på att köra online med varandra men problemet är att han inte har pengarna till att vilja köpa det. Jag köpte det via PSN, så då kan ju jag logga in på hans PS3 o bara ladda ner det MEN min fråga är om man kan köra online då, med olika PSN acconts, när spelet är nerladdat från ett accont?
Citera
2013-11-16, 15:12
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didrikskau
Alltid när jag sätter på passiv mode så ställer jag mig på något tak. Då kan man ju inte bli överkörd
Dock sprängd och mosad av vattentrycket från brandbilar.
Citera
2013-11-16, 15:26
Medlem
deathofyous avatar
Kan man ha flera GTA ONLINE konston på ett PSN.account?
Citera
2013-11-16, 15:29
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Någon annan som har problem med att köra på andra människor? Jag kan vara i full hastighet och bara plöja igenom men ändå så antingen överlever dom eller så räknas det som jag inte körde på dom i huvudtaget utan att dom "igentligen" inte stod just där. Helt sjukt. Och jag tvivlar starkt på att det är min anslutning så kan det vara deras mindre bra anslutning som gång på gång räddar dom?

Det är spelet som är dåligt synkat mellan olika spelare, lika var det IV. Man tror man kör över någon fast egentligen stod de på något annat ställe. Har märkt detta tydligt då jag och en vän har haft våra ps3 (och tv) bredvid varandra.
Citera
2013-11-16, 15:34
Medlem
didrikskaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Dock sprängd och mosad av vattentrycket från brandbilar.

Så passiv mode hjälper inte mot granater, sticky bombs och misiler? Vilket skit
Citera
2013-11-16, 15:42
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didrikskau
Så passiv mode hjälper inte mot granater, sticky bombs och misiler? Vilket skit

Jo, men inte vatten från en brandbil. Så om någon bemödar sig att leta upp en så har du inte en chans om du inte hittar ett bättre skydd.
Citera
2013-11-16, 15:43
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Eller idioterna som dödar mig med klister bomber och automatvapen , man vill fan skada sig själv när sånt här händer.

We feed on your tears..

Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Jag köpte en Adder härom dagen. Nu finns den inte längre. Inte i garagetom jag kan få den av mekanikern. Senast jag såg den var när någon annan spelare snodde den av mig. Hur f*n får jag tillbaka bilen? Är det någon idé att maila Rockstar? Får jag inte tillbaka bilen kan jag lika gärna sluta spela.

Du kan ställa in så att ingen annan förutom dina vänner + crew-members eller ingen alls kan ratta dina personliga fordon, håll intryckt select sen kolla längst ner i menyn. Ingen idé att maila rockstar då de inte ger tillbaka försvunna fordon, skickade själv en förfrågan om det.. Men jag hade bytt till ett mindre garage, när jag bytte tillbaka så fanns bilfan där.

Någon annan som tycker att bad sport borde tas bort? Alltså att man blir det av att spränga bilar främst, folk som leftar jobs eller fuskar osv ska helt klart få det. Såfort man får tank blir man ju fan bad sport.. Ganska komiskt att rockstar ens inkluderade explosiva vapen/fordon tycker jag..
Senast redigerad av Haruspex 2013-11-16 kl. 15:53.
Citera
2013-11-16, 16:02
Medlem
hejsanvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Jo, men inte vatten från en brandbil. Så om någon bemödar sig att leta upp en så har du inte en chans om du inte hittar ett bättre skydd.

Hur är det med helikoptern då? Kan propellern döda ?
Citera
2013-11-16, 16:11
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva

Inte testat, men det verkar logiskt. Antar att det är samma typ av död som när man blir träffad av en bil.
Citera
2013-11-16, 16:21
Medlem
didrikskaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes

Den chansen är nog ganska liten, men jaja..
Citera
2013-11-16, 16:32
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva
Tio gånger om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in