2013-11-16, 10:39
Medlem
SavageRSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Hur gör man ifall man har försäkring på sin bil och har förlorat den hur gör man?

Ring Mors Mutual, om du har förstört den är den självrisk på 1-2.000$ kanske, kostar gratis om någon annan förstört den.
Citera
2013-11-16, 10:42
Medlem
SavageRSs avatar
Jag köpte en Attack Buzzard Chopper...

Läste senare, att det inte går att försäkra pansarvagnen?
Är det likadant med denna? Hur funkar det exakt, någon som kan förklara?

Är det så att man ringer hangaren så levererar dem helikoptern till hangaren, om man sen förstör den så är den borta? Kan man parkera den halvt trasig vid hangaren och sedan "byta server" eller gå där ifrån och ringa dem och få en hel?

Stämmer det jag vet om pansarvagnen?

MVH
Citera
2013-11-16, 12:12
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Går det på något sätt att få tag på bilen ''Hotknife'' i multiplayer utan att ha collectors edition?
Citera
2013-11-16, 12:15
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SavageRS
Ring Mors Mutual, om du har förstört den är den självrisk på 1-2.000$ kanske, kostar gratis om någon annan förstört den.
Kostar gratis Kostar det verkligen något om det är gratis?

Försäkringen går på allt mellan 700-11.000 $.
Citera
2013-11-16, 12:38
Medlem
BountyKillers avatar
Kul att passive mode inte hjälper för 5 öre, visst när jag är på fot så då kan dom ej skjuta mig, men dom kan köra över mig. Så har det varit sedan dag 1. Men nu dom senaste dagarna så har folk knäppt mig när jag sitter i min bil under passive mode, utan några som helst problem. Kan stå precis utanför min bil och dom försöker döda mig, utan framgång. Sätter mig i bilen, pang så dör jag direkt. Bara skjuta rakt igenom vindrutan. Duktigt Rockstar, duktigt.... hur joinar man förresten flashback crew? Tröttnat på att lira i sessions me snorungar som ska åka runt o döda en "bara för att" hela tiden, ser inte det roliga i att spela så.
Citera
2013-11-16, 12:55
Medlem
SavageRSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Kostar gratis Kostar det verkligen något om det är gratis?

Försäkringen går på allt mellan 700-11.000 $.

Jasså, kanske stämmer beror ju på bil!

"Kostar gratis" brukar vi använda oss av i förorten

Mvh
Citera
2013-11-16, 13:17
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Kul att passive mode inte hjälper för 5 öre, visst när jag är på fot så då kan dom ej skjuta mig, men dom kan köra över mig. Så har det varit sedan dag 1. Men nu dom senaste dagarna så har folk knäppt mig när jag sitter i min bil under passive mode, utan några som helst problem. Kan stå precis utanför min bil och dom försöker döda mig, utan framgång. Sätter mig i bilen, pang så dör jag direkt. Bara skjuta rakt igenom vindrutan. Duktigt Rockstar, duktigt.... hur joinar man förresten flashback crew? Tröttnat på att lira i sessions me snorungar som ska åka runt o döda en "bara för att" hela tiden, ser inte det roliga i att spela så.
Det har aldrig någonsin varit meningen att man ska vara odödlig i sin bil.
Om du sätter på passive mode så kan du inte dö av kulor när du är på FOTS. Sätter du dig i bilen så kan du själv köra över och likväl skjuta folk, även om du är i passive mode.

Det hjälper alltså endast mot kulor/spelarstyrda vapen om man är på fots, och har så alltid varit meningen. Ingen bugg, helt enkelt utformat så.

Citat:
Jasså, kanske stämmer beror ju på bil!

"Kostar gratis" brukar vi använda oss av i förorten

Mvh
Det som du citerade gäller endast dyrare bilar. Mina bilar har en självrisk på 100 -1150 dollar i självrisk.
Till exempel så har Batin (dyraste motorcykeln?) en självrisk på 185 dollar tror jag att det är.
Citera
2013-11-16, 13:21
Medlem
Citat:

Är det så att man ringer hangaren så levererar dem helikoptern till hangaren, om man sen förstör den så är den borta? Kan man parkera den halvt trasig vid hangaren och sedan "byta server" eller gå där ifrån och ringa dem och få en hel?

MVH

Man ringer pegasus och får pansarvagnen ställd på något ställe. Precis som med båtar helikoptrar o flyg man äger. Så man behöver inte försäkra den utan man ringer upp och får betala tusen dollar eller nåt för att få den levererad. Du kommer ha kvar dina köpta båtar/tanks/flygplan hos pegasus bara ringa
Citera
2013-11-16, 13:22
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Det har aldrig någonsin varit meningen att man ska vara odödlig i sin bil.
Om du sätter på passive mode så kan du inte dö av kulor när du är på FOTS. Sätter du dig i bilen så kan du själv köra över och likväl skjuta folk, även om du är i passive mode.

Det hjälper alltså endast mot kulor/spelarstyrda vapen om man är på fots, och har så alltid varit meningen. Ingen bugg, helt enkelt utformat så.

Är du helt säker på att det varit så sedan dag 1? För vad jag minns så kunde dom inte döda mig när jag satt i min bil i passive mode, på annat sätt än att spränga bilen. Dom kunde inte skjuta rakt genom rutan. Kanske är jag ute o cyklar men om jag minns rätt så var det så.
Citera
2013-11-16, 14:10
Medlem
Kickexs avatar
Någon annan som har problem med att köra på andra människor? Jag kan vara i full hastighet och bara plöja igenom men ändå så antingen överlever dom eller så räknas det som jag inte körde på dom i huvudtaget utan att dom "igentligen" inte stod just där. Helt sjukt. Och jag tvivlar starkt på att det är min anslutning så kan det vara deras mindre bra anslutning som gång på gång räddar dom?

Citat:

MVH
Du får bara ringa igen om du vill ha den.
Citat:
Det har alltid varit så. Och grejen med GTAO är att man får alltid vara på sin vakt. Blir det för mycket får man hålla sig till andra spel.
Citera
2013-11-16, 14:35
Medlem
Verdess avatar
Citat:

Det är ju för att du inte ska kunna använda bilen som vapen och samtidigt vara odödlig. Är det jobbigt med att folk dödar dig och att du helst vill vara för dig själv är det ju bara att starta en "Invites only session".
Senast redigerad av Verdes 2013-11-16 kl. 14:59.
Citera
2013-11-16, 14:51
Medlem
ErPupones avatar
Ingen av mina bilar "växlar" upp när jag kör. Fastnar i första växeln och jag puttrar runt i 40 km/h ungefär. Vad fan händer? Har jag kommit åt någon knapp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in