Citat:
Ursprungligen postat av
Kaymano
Ok. Hade varit super om man kunnat börja där man slutade i single mode. D.v.s med alla vapen och några miljoner på kontot. Ser inte riktigt vitsen med att man ska behöva spela 100 timmar till bara för att få tillgång till det man redan har i single mode. Men ska nog ändå testa att lira lite online. Kan ju trots allt ha hänt en del under den tid man varit borta.
Btw: Hur stänger man av mic-ljudet från folk som sitter och gaggar skit på utländska?
Ja, det där är ju både och det tycker jag. Alla vapen känns mycket mera värdefulla när man väl lyckas låsa upp dom och om alla hade alla vapen från start så tror jag att spelet skulle bli trist för många rätt snabbt. Varför skulle man spela i längden då för? Alla tycker ju inte att det är kul att bara åka runt och döda folk i free roam. Hur mycket man än inte gillar det så verkar folk tycka att det är roligt/beroendeframkallande att ha något att kämpa för. Men jag kan definitivt köpa din åsikt, kanske hade det bästa varit att göra GTA V som singleplayer (mera utvecklat dessutom). Och att nästa spel satsa på bara ett Online-läge i en annan, helt ny stad.
Tror du måste mute:a varje enskild person i Start > Online > Players (om jag minns rätt). Möjligt att det går att mute:a alla på något vis, inget jag kan dock!

Om det inte finns så vore det självklart något som Rockstar bör fixa.