2013-11-14, 22:20
Medlem
SavageRSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunfused
Okej, så jag har nyss börjat spela Online och varje gång jag börjar en vanlig session online är jag ensam i världen , startar en ny session om och om igen men fortfarande helt ensam.

samtidigt har jag de allra första gångerna jag spelade online hamnat med random personer några få gånger, men detta tycks ha upphört nu eller har jag bara otur. Annars, vad gör jag för fel?

tack

Testa att göra alla de första uppdragen tills de säger att du får klara dig på egen hand. Sen kan du gå in igen. Funkar det?

(Det är kanske 4-8 "uppdrag"), man ska fixa bil, kläder, mission och dylikt.

MVH
Citera
2013-11-14, 22:29
Medlem
cunfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SavageRS
Testa att göra alla de första uppdragen tills de säger att du får klara dig på egen hand. Sen kan du gå in igen. Funkar det?

MVH

mycket möjligt att det är det som är felet, ska slutföra de sista grejerna sen testa igen, tack.
Citera
2013-11-14, 22:52
Medlem
Hur kommer det sig att andra spelare kan ta min personliga bil i freeroam?
Jag kan då inte sno någon annans bil då dom är låsta och det kommer upp text om att den är personlig.
Citera
2013-11-14, 22:58
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Hur kommer det sig att andra spelare kan ta min personliga bil i freeroam?
Jag kan då inte sno någon annans bil då dom är låsta och det kommer upp text om att den är personlig.

Du kan bestämma vem som skall ha åtkomst till din bil i inställningarna.. Håll inne select på PS3, vet ej vilken knapp det motsvarar på 360
Citera
2013-11-14, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Du kan bestämma vem som skall ha åtkomst till din bil i inställningarna.. Håll inne select på PS3, vet ej vilken knapp det motsvarar på 360
Tack
Citera
2013-11-14, 23:31
Medlem
Anderssiscos avatar
Är sugen på att skaffa off-road bilen Mesa 3.( den som används av merryweathers mercenerys ) Är det möjligt att skaffa den på något annat sätt än att skicka mercenerys på andra spelare? Står den nånstans? Läste nånstans att nån hittat den vid militärbasen, något som stämmer?
Citera
2013-11-15, 00:12
Medlem
cunfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SavageRS

MVH

jaha, nu har jag gjort allt jag kan, Kan ju inte spela de flesta mission pga att ingen joinar, Tomt. fortfarande ensam i världen, vad fan är felet ..börjar tröttna, fortsätter att joina nya sessions, men inget händer. några inställningar som jag ska kolla upp?
tck
Citera
2013-11-15, 00:14
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunfused
jaha, nu har jag gjort allt jag kan, Kan ju inte spela de flesta mission pga att ingen joinar, Tomt. fortfarande ensam i världen, vad fan är felet ..börjar tröttna, fortsätter att joina nya sessions, men inget händer. några inställningar som jag ska kolla upp?
tck
Var med om precis samma sak halva kvällen.
Orkade spela en stund, i och med att det spawnade värdetransporter överallt. Fick nog ihop sammanlagt 150.000$.

Men sen gav jag upp, för jag fick aldrig spela med någon annan.
Citera
2013-11-15, 01:05
Medlem
Necrobutchers avatar
Kan man inte stänga av radiohelvetet permanent på något sätt? När man ska köra race kan man innan racet börjar ställa in vilket radiokanal man vill ha. Jag sätter på "off", men lik förbannat är radion på när racet börjar. Stänger man av skiten, så åker ändå samma skit på igen man man skulle krascha.
Hur kommer man åt maten man köper i butikerna?
Citera
2013-11-15, 03:38
Medlem
Dimaks avatar
Jävla skit spel nu är det tråkigt, vad fan hände med auto aim? På dator är det okej (4an) men på konsoll? NEJ FYRFAN NU SKITER JAG I SKITEN JAG BARA DÖR! GAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

Eller idioterna som dödar mig med klister bomber och automatvapen , man vill fan skada sig själv när sånt här händer.
Senast redigerad av Dimak 2013-11-15 kl. 04:09.
Citera
2013-11-15, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Jävla skit spel nu är det tråkigt, vad fan hände med auto aim? På dator är det okej (4an) men på konsoll? NEJ FYRFAN NU SKITER JAG I SKITEN JAG BARA DÖR! GAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

Det där har hänt mig också, det går inte att ändra i settings eller hur?, gå tillbaka till single player läge och gå in på settings där, då kan man ändra tillbaka till auto aim, sen går du bara in på online igen.
Citera
2013-11-15, 09:32
Medlem
Sanserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher

Hur kommer man åt maten man köper i butikerna?
Select/Back - > inventory, scroll ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in