2013-10-23, 15:09
Medlem
Ratis avatar
Är det inte så att bilstyrningen är fruktansvärt dåligt gjort? Går ju inte ett race utan att samtliga deltagare kör sönder och samman sina bilar. Även dom som är svinhögt i rank och borde ha max i driving-skills.
Citera
2013-10-23, 15:24
Medlem
RobinTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Är det inte så att bilstyrningen är fruktansvärt dåligt gjort? Går ju inte ett race utan att samtliga deltagare kör sönder och samman sina bilar. Även dom som är svinhögt i rank och borde ha max i driving-skills.
Nej, väldigt bra imo. Jaså? Har inte alls haft samma upplevelse.

Dock är det lite för lätt att få sina motståndare att spinna ur.
Citera
2013-10-23, 15:30
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Fast det har ju att göra med att det sitter skit bakom spakarna. Hur bilarna fungerar eller hur hög din Driving Skill är påverkar inte om du som spelare väljer att köra in i baken på en annan bil.
Citera
2013-10-23, 15:47
Medlem
Legolennarts avatar
Tycker det är jävligt tråkigt att både heist delen och funktionen att göra egna uppdrag hamnat helt i skymundan, dessa funktioner var ju det stora med online. Finns väl ingen konkret info på dess "release" heller vad jag vet så det lär ju vara ett bra tag kvar innan vi får spela spelet som det var menat att spelas.
Senast redigerad av Legolennart 2013-10-23 kl. 15:50.
Citera
2013-10-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Tycker det är jävligt tråkigt att både heist delen och funktionen att göra egna uppdrag hamnat helt i skymundan, dessa funktioner var ju det stora med online. Finns väl ingen konkret info på dess "release" heller vad jag vet så det lär ju vara ett tag bra tag kvar.

Egna uppdrag har väl aldrig varit på tal? Egna race och deathmatches däremot

Edit: såg att du hade rätt. Det hade jag missat totalt
Citera
2013-10-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffBlackstar
Ouch! Jag är 31! Joinar gärna ändå om det är ok?

haha det går självklart bra ändå
Citera
2013-10-23, 17:15
Medlem
knokkelmanns avatar
några frågor till en som precis börjat lira

-hur blir jag ägare till flygplan, båt och helikopter? Måste jag köpa och placeras det en tracker på dem då?
-kan jag föra över pengar via telefonen?
-om jag köper en bil/mc och moddar den, kan jag då använda den i racen?
-blir man bad sport om man dödar folk i free mode eller är det bara att döda på?
Citera
2013-10-23, 17:22
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann

-hur blir jag ägare till flygplan, båt och helikopter? Måste jag köpa och placeras det en tracker på dem då?
-blir man bad sport om man dödar folk i free mode eller är det bara att döda på?

1. Köper via internet på mobilen in-game sen ringer pegasus från dina kontakter

2. Mellan användare? Nej detta är avstängt

3. Ja, ifall hosten tillåter custom whehicles

4. Bara att döda på, akta dig från att förstöra andras egna bilar bara
Citera
2013-10-23, 17:26
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nmd241
Hej

Om någon är sugen på att lira med ett skönt gäng och du är mellan 23-30 bast så är du välkommen att gå med i "Anonymous Sweden MC", bara att söka upp på socialclub. (PS3)

Vi är ett gäng i 30 års åldern som kör när vi kan och har tid.
Kommer nog söka hit jag med. Får PS3an på Fredag, så det är först i helgen. Gott med lite äldre folk.
Citera
2013-10-23, 17:37
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann

Dödar du andra folk utan anledningar bör du vara med ett gäng. Folk som dödar mig lr mina polare får alla på sig tills den lämnar servern och vi är alltid 5 som spelar i samma server.
Citera
2013-10-23, 17:42
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Hur kan du dra slutsatsen att det enbart är prebubertala snorungar som glider runt och har ihjäl folk? är det barnsligt tycker du? Här kommer en liten påminnelse till dig, det är ett tv-spel vi snackar om. Ett tv-spel som dessutom sedan dag ett bl.a har gått ut på att ha ihjäl folk och leka rövare.

Men det är det som är så förbannat kul. Att göra spelare som dig irriterad för att man spränger upp din ny pimpade bil. När någon spränger upp min bil eller dödar mig, tänker jag "nu ska den jäveln få smaka". Precis som det ska vara. Men det är extra kul att jävlas med personer som dig, som försöker vara någon form utav mogen och "sofistikerad" spelare som vill att alla ska beté sig.

Och mina ilskna inlägg här i tråden grundar sig i hur befängt det verkligen är, att man ska bli straffad för något som spelet i stor del går ut på.

Det är inte det faktum att de springer omkring och har ihjäl folk. Det är sättet det görs på. Att enbart springa omkring för att förstöra för andra, det är något som är just ett barnsligt beteende. Att sedan bli arg och upprörd över att man straffas för det är bara pricken över i:et. Att därtill bli så arg att man i affekt skriver i ett forum om "hur fel det är att man som spelare straffas av de elaka speltillverkarna" - grädden på moset, löken på laxen, osv.

Det jag annars skulle säga är det tråkigaste med onlineläget just nu är inte bristen på uppdrag för de finns där. Utan det är att majoriteten av alla spelare är så jävla trista och bara vill köra samma skit hela tiden. Det är "down the drain" eller "criminal records", med catchup givetvis. Det jag skulle vilja se nu är ett bättre verktyg för att välja vilka man vill spela med. Då skulle man kunna filtrera så att man kan spela med andra som vill härja för fullt eller sådana som föredrar samarbete. Med ett sådant skulle nästan alla bli glada. Sen kan man klara sig utan alla jävla spaggar och grodätare också. Är det någon av dem som vet hur man stänger av den jävla micken?

Edit: Jag hoppas Mannen1 blir nöjd med svaret nu då h*n grinar i PM om att jag inte svarar och därför tror att jag har blivit nedtystad - ytterligare ett tecken på att man inte har åldern inne.
Citera
2013-10-23, 17:45
Medlem
jsson98s avatar
Badsport efter tank rampage
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/VJq4RjSZUEyWciw6xbyIBA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in