Citat:
Ursprungligen postat av
Chris Jack
Han har rört sig i samma område och kan ha sett de två tillsammans, absolut.
Det mesta tyder ju dock på att MB inte vet vem KJ är, var han bor etc. Om, och det tror jag inte, MB har något med detta att göra så tycker jag det verkar mer rimligt att hon promenerar hem till MB senare på kvällen för någon form av konfrontation.
Starkaste indiciet enligt mig på att det inte var VB som vittnet i bilen såg senare på kvällen är 112-samtalet.
Om det inte är som jag misstänker, att VB utnyttjade KJ för att göra MB svartsjuk. Jag tror faktiskt inte att MB är ärlig när han hävdar att han ville bryta sitt förhållande, den långdragna processen och hundratals SMS motsäger detta.
Det kan vara så att han ville lämna hustrun och samlade sig inför detta, i det läget skulle han nog inte bli överlycklig av tanken att ha KJ som buksvåger. Möjligheten finns att VB drev på en eventuell separation genom en känslomässig utpressning.
Det var ju precis det hon gjorde tidigare via en annan stackars gosse som hon styrde mot MB, det resulterade inte i att MB avslutade sin otrohetsaffär, vilket hade varit normalt, utan han mordhotade rivalen.
VB levde helt enkelt i tron att hon skulle få sin 50-årige lönnfete prins eftersom han lovat henne det. Hon gjorde vad hon kunde för att få honom att hålla sitt löfte. Den lönnfete prinsen bäddade för vad som komma skulle, frågan är om han till slut bara såg en utväg.....?