2013-11-14, 15:27
Medlem
Har en konstig fråga min polare fick precis 17 milljoner av en "ben019761" och 19 Miljoner av en annan.

Någon som känner till detta? Måste ju vara en bugg som drabbat många?
Citera
2013-11-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
RobboDobbo, Knimme, Wasp-92 är spelare jag relativt regelbundet spelar med. Dig har jag spelat med ett par gånger också!

Jo, det gör jag också. Men ibland är man utan invites, då tycker jag att det av nästan 300 spelare i ett crew bör finnas någon/några som vill spela!

Ja, men då är du ju rätt! Går väl inte hitta bättre folk?
Skaffa en mic bara för det blir ganska tråkigt snabbt när man inte kan kommunicera.
Citera
2013-11-14, 16:53
Medlem
Helt sjukt min polare har nu fått 45 mille av 3 randoms typ john1234. Någon annan som haft samma problem? Borde ju vara botar eller något sjukt tråkigt iaf.
Citera
2013-11-14, 17:36
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Ja, men då är du ju rätt! Går väl inte hitta bättre folk?
Skaffa en mic bara för det blir ganska tråkigt snabbt när man inte kan kommunicera.

Mic skaffade jag för någon vecka sen, det blev fan så mycket roligare att spela!
Citera
2013-11-14, 17:42
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Mic skaffade jag för någon vecka sen, det blev fan så mycket roligare att spela!
Jag har mic, men är jäävligt blyg!
Citera
2013-11-14, 17:43
Medlem
Hej när jag ska spela gta online så segar mitt ps3 nästan ihop. Antingen hänger det sig eller så tar det jävligt länge att ladda varenda liten sak. Sen är mitt ps3 3 år gammalt, någon som har nåt tips som kan hjälpa mig?
Citera
2013-11-14, 17:58
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjiolla
Hej när jag ska spela gta online så segar mitt ps3 nästan ihop. Antingen hänger det sig eller så tar det jävligt länge att ladda varenda liten sak. Sen är mitt ps3 3 år gammalt, någon som har nåt tips som kan hjälpa mig?
Testa och rensa den?
Citera
2013-11-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Testa och rensa den?

Jag har redan raderat all speldata som har lagrats på den förutom Fifa 14.
Citera
2013-11-14, 18:57
Medlem
Kaejkos avatar
Har ni fått era pengar än? Jag har inte fått dom än
Är det så att man kanske måste uppdatera tills senaste patchen för att få tillgång till dom?
Citera
2013-11-14, 19:07
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Har ni fått era pengar än? Jag har inte fått dom än
Är det så att man kanske måste uppdatera tills senaste patchen för att få tillgång till dom?
Jag fick mina förra veckan bara av att logga in, behövde inte ladda ner någon patch.. om vi nu pratar om dom 500k man fick om man spelade under oktober.
Citera
2013-11-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Helt sjukt min polare har nu fått 45 mille av 3 randoms typ john1234. Någon annan som haft samma problem? Borde ju vara botar eller något sjukt tråkigt iaf.

Som jag förstått så finns det folk som moddar GTA spelet, de får massa cash på något sätt och de har möjligheten att skicka pengarna till annat folk (den möjligheten finns inte ännu..)

Vet inte om personen som tar emot pengarna riskerar bli bannad eller inte, det är konstigt om de skulle banna någon för något man inte kan påverka.. Men det din vän kan göra är att skicka en rapport till Rockstar, det kanske hjälper, men det kan mycket väl skada också
Citera
2013-11-14, 19:15
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustaf
Som jag förstått så finns det folk som moddar GTA spelet, de får massa cash på något sätt och de har möjligheten att skicka pengarna till annat folk (den möjligheten finns inte ännu..)

Vet inte om personen som tar emot pengarna riskerar bli bannad eller inte, det är konstigt om de skulle banna någon för något man inte kan påverka.. Men det din vän kan göra är att skicka en rapport till Rockstar, det kanske hjälper, men det kan mycket väl skada också

Om det där stämmer vågar man ju inte annat än att spela på slutna servrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in