2013-10-23, 01:23
Medlem
OneRequests avatar
Kan någon förklara för mig varför när andra spränger min bil så får dom betala försäkringen ibland. Och ibland får jag betala det själv???
Citera
2013-10-23, 01:23
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Man lär sig .
Trots att jag anser att inget online-spel (på konsol) borde ha "auto aim" så kan man jämföra med t.ex. Black Ops 2 där aim assisten är relativt mild. Men i GTAO så kan man ju sätta sig bakom ett skydd, ploppa upp och skjuta utan att röra spakarna. Väldigt skitbra även när det är kolsvart och när man inte har en aning om var fienden är. Det gör mig pissfrustrerad när jag fråntas den kontrollen - speciellt när jag vill skjuta ner snubben som stormar emot mig, men när siktet fastnar på han som sitter längst bak och käkar kladdmuffins. Det dummar ner spelet och spelkänslan totalt för mig.

Fast när jag tänker efter så håller jag med dig lite. Gta borde inte ha så mycket auto-aim. Men lite mildare form av det hade vart perfekt . haha kul att skjuta någon som käkar chokladmuffins!
Citera
2013-10-23, 01:25
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Kan någon förklara för mig varför när andra spränger min bil så får dom betala försäkringen ibland. Och ibland får jag betala det själv???
Om någon spränger din bil så ska den personen betala din försäkrings-avgift. Om du någon gång har behövt betala den själv ändå.. de kan ja inte förklara. Sorry dude
Citera
2013-10-23, 01:27
Medlem
OneRequests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Om någon spränger din bil så ska den personen betala din försäkrings-avgift. Om du någon gång har behövt betala den själv ändå.. de kan ja inte förklara. Sorry dude

Har nu bara idag lagt ner kanske 15k på bara försäkringen kostnader. För att avundsjuka tomtar tycker det är kul att slänga C4 på min Vacca hela tiden. Måste fan gömma bilen hela tiden nu när jag ställer bort den!
Citera
2013-10-23, 01:34
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Om de inte har råd att betala din bil så får du göra det själv.
Citera
2013-10-23, 01:36
Bannlyst
Hur stor är risken att man blir bannad på char switch glitchen? (Den då man pimpar en bil,säljer den, går in fort i switch char och repiterar)
Citera
2013-10-23, 01:46
Medlem
masturberas avatar
Upptäckte just hur gött de var att cykla runt på en bmx. Ja ställde den i garaget. någon som vet om det går att försäkra den?
Citera
2013-10-23, 01:51
Medlem
masturberas avatar
Kom på hur man gjorde ! De räckte att man ställde Bmxen i garaget så blev den min, även om man redan har fullt garage
Citera
2013-10-23, 01:55
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
tror nog det beror på om personen som spränger din bil har råd att betala självrisken eller inte kanske inte stämmer..
Citera
2013-10-23, 02:00
Medlem
masturberas avatar
Förlåt att ja skriver så mkt, men är det någon som vet var man hittar fler Bmx ? Har bara sett en sedan ja började spela och jag är rank 49
Citera
2013-10-23, 02:08
Medlem
piovs avatar
Citat:
Förlåt att ja skriver så mkt, men är det någon som vet var man hittar fler Bmx ? Har bara sett en sedan ja började spela och jag är rank 49

Går att köpa genom internet i mobilen.
Citera
2013-10-23, 02:10
Medlem
odditys avatar
Citat:

BMX-cyklarna är väl ändå väldigt billiga att köpa?
Dessvärre så vet jag inga exakta koordinater, men kolla där det finns skateramper. Sen brukar de finnas i södra Los Santos.

Edit: Det dumma (eller logiska kanske) är att mekanikern inte levererar cyklar. Annars vore det trevligt om man kunde sätta fast en cykel på en bil. Nåväl. Man kan ju alltid försöka landa en cykel på ett pick-up-flak om man inte orkar trampa hela vägen .
Senast redigerad av oddity 2013-10-23 kl. 02:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in