2013-11-01, 17:58
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weebejsFB
Jag misstänkte att han ville ha trophyn/achievement som kräver att man överlever tills bountyn går över.

Svårt om man blir skjuten va
Ganska korkat att försöka dumförklara Ghuler bara för att du 'misstänkte' någonting.

Någon mer än jag som fattat tycke för Issin (Hundkojan)?
Den är riktigt snabb och man sladdar jäkligt lätt med den i svängarna
Citera
2013-11-01, 18:38
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Nästa gång backar du ut från butiken medan du siktar på honom. OM han då drar fram sitt vapen så gör han inte det förrän du är utanför. Dödar du honom så får du såklart fler stjärnor.
Bra tips
Aldrig vända ryggen med andra ord. En annan gång rånade en butik nära Trevors neighbourhood och en jävla kärring började skjuta på mig, hon har utanför butiken. Jag trodde först att det va en annan spelare men det va en gangster-morsa.

Jag går alltid in med min ak47 och ljuddämpare, full Ammo.
Citera
2013-11-01, 19:03
Medlem
Har dom tagit bort auto aim helt nu eller?
Citera
2013-11-01, 19:11
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Ny uppdatering till Grand Theft Auto 5 nästa vecka!

http://loading.se/news.php?pub_id=27709
Citat:
Rockstar har meddelat att de planerar att släppa nästa uppdatering till Grand Theft Auto 5 i början av nästa vecka. Det här är version 1.05 till spelet.

När den är släppt hoppas man kunna börja rulla ut Stimulus Package, som man bekräftat tidigare.

I början av november ska Rockstar också släppa Beach Bum Pack till spelet, som bland annat ska innehålla fordon och vapen med "strand-tema" som man kan använda i det vanliga spelet och online.
Detta har jag missat helt. Någon med mer information? Vad kan vi förvänta oss för nya fordon och vapen som förknippas med stranden?

Hoppas det är helt nya grejer och inte befintliga som dom bara ändrat lite.

Edit: Efter en snabb googling så hittade jag något som kommer göra många av oss glada, om inte alla:

http://www.oxm.co.uk/63037/first-gta-5-dlc-details-beach-bum-pack-heists-and-capture-the-flag-for-gta-online/

Citat:
Heists: This update will introduce full-on cooperative Heist missions that will require careful planning, teamwork and sharp execution - along with the Heist Planning Board for your apartment.

The Content Creator: The Content Creator will launch with tools to tailor and publish your own Deathmatches & Races.

The Beach Bum Pack: Featuring 4 new amazing beach fun vehicles, over 300 new items of incredible down tempo leisure wear and 2 new but not remotely relaxing weapons.

Capture the Flag: GTA Online's take on the classic CTF mode including the ability to make your own using The Content Creator.

Längtar!!
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-11-01 kl. 19:25.
Citera
2013-11-01, 19:16
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ny uppdatering till Grand Theft Auto 5 nästa vecka!

http://loading.se/news.php?pub_id=27709

Detta har jag missat helt. Någon med mer information? Vad kan vi förvänta oss för nya fordon och vapen som förknippas med stranden? Hoppas det är helt nya grejer och inte befintliga som dom bara gjort ändrat lite.
Heh, det är bilarna som kan förknippas med stranden, buggys etc. Vapnen vet jag faktiskt inte om de har något strandtema men det tror jag inte de har. Skulle iaf i förväg vilja veta vilka vapen och bilar det gäller
Citera
2013-11-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa

Någon mer än jag som fattat tycke för Issin (Hundkojan)?
Den är riktigt snabb och man sladdar jäkligt lätt med den i svängarna

Diggar den som fan! Kul att fler gillar den också. Hade tänkt att det skulle bli nästa bilprojekt
Citera
2013-11-01, 21:39
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weebejsFB
Tiden för bountyn pausas i lägenheten även under uppdrag.
Nej.
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Om du försöker råna en butik och drar ett vapen med tomt ammo så skjuter kassören dig om han hör ditt vapen klicka också. Fun fact.
Detaljerna gör spelet
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Jag är så jävla förbannad nu!!!! En månads nötande med race och survival helt i onödan! Skulle kunna spränga rockstar nu!!!!
Detta är ingen chat. Skicka ett klagomål via deras hemsida istället.
Citera
2013-11-01, 21:58
Medlem
Hawxs avatar
Har en fråga angående auto-aimet i online.
I 2/10 fall från fordon så fungerar det medan de andra åtta gångerna funkar det inte alls. Någon som sitter inne på något tipps eller tricks här? Framförallt under uppdrag tycker jag det är drygt att köra och skjuta bakåt samtidigt. Är ingen vidare på det där men lär mig sakta... Problemet blir dock följande, att mina medspelare börjar grina ibland för jag missar sönder på fiender.

-ursäktar stavfel och usla meningar, sitter på luren.
Citera
2013-11-01, 22:01
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Har en fråga angående auto-aimet i online.
I 2/10 fall från fordon så fungerar det medan de andra åtta gångerna funkar det inte alls. Någon som sitter inne på något tipps eller tricks här? Framförallt under uppdrag tycker jag det är drygt att köra och skjuta bakåt samtidigt. Är ingen vidare på det där men lär mig sakta... Problemet blir dock följande, att mina medspelare börjar grina ibland för jag missar sönder på fiender.

-ursäktar stavfel och usla meningar, sitter på luren.

Om du menar att du sitter i bilen så ska inte auto aim fungera överhuvudtaget, det är bara att träna.
Citera
2013-11-02, 00:00
Medlem
enchis avatar
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/E29mXlokfECpfxRV7Y43DQ

Min Volvo-inspirerade Albany Primo! Såg att någon hade gjort en på gtaforums, så va tvungen att skaffa en jag med.
Citera
2013-11-02, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Nej.

Jo, hade som du läst att det inte gjorde det, så jag lät konsolen stå på över 1.5 timmar medans jag va i min lägenhet.

Utan att få trophien.

Nåväl går ut och när jag blir dödad ser jag att någon fick pengarna, så jo tiden pausades.
Citera
2013-11-02, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Om du menar att du sitter i bilen så ska inte auto aim fungera överhuvudtaget, det är bara att träna.

auto aim på l2 fungerar i bilen, men bara på fiender som, inte sitter i bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in