Citat:
Flight 93 skulle lyfta 8:00 men kom inte iväg förens 8:42 och trots fördröjningen och att alla visst vad som hänt lyckades terroristerna smyga ombord på planet. Vad hände dessa 42 minuter? Det blir ju extra intressant eftersom inga godkända bilder på terroristerna faktiskt finns trots att det borde finnas tusentals bilder.
Kan mycket väl ha varit Flight 93 som störtade. Den enda planet som jag ser som brutalt osannolikt i denna story är Flight 77 som inte träffade Pentagon.
Citat:
Alla källor finns i länkarna.
Citat:
AK Dewdneys studie är bristfällig och bevisar ingenting i det här fallet, så vi kan nog lägga den åt sidan. Vidare finns det flera intressanta exempel som bör ha i åtanke när man diskuterar mobilerna och huruvida det går att ringa och ta emot samtal vid höga höjder. Högre än det som Dewdney menar är helt omöjligt.
Den bevisar mer eller mindre allt så nej det gör vi verkligen inte. Det finns dessutom mer tester FRÅN PLAN som visat samma sak och jag undrar ju lite spontant varför "ni" aldrig gjort testet och faktiskt visat att det funkar? Borde ju vara världens enklaste sak men allt som finns på film säger motsatsen så bevisar ingenting? Nä skärpning.
Man har givetvis försökt testa att ringa från dessa höjder men misslyckats totalt det är därför bara ord finns men precis ingenting konkret.
Förklara också den kristallklara linan som indikerar "full bar" på samtliga mobiler.
Citat:
Höjd och plan och årtal?
Citat:
Takeoff and landing igen.
Citat:
Läste du inte hela citatet? Här är den mest intressanta delen, en gång till:
"Some older phones, which have stronger transmitters and operate on analog networks, can be used at a maximum altitude of 10 miles, while phones on newer digital systems can work at altitudes of 5 to 6 miles. A typical airline cruising altitude would be 35,000 feet, or about 6.6 miles."
Vet vi om passagerarna som använde mobiltelefoner hade dessa äldre mobiltelefoner? Nej det vet vi inte, men det är inte omöjligt.
"Some older phones, which have stronger transmitters and operate on analog networks, can be used at a maximum altitude of 10 miles, while phones on newer digital systems can work at altitudes of 5 to 6 miles. A typical airline cruising altitude would be 35,000 feet, or about 6.6 miles."
Vet vi om passagerarna som använde mobiltelefoner hade dessa äldre mobiltelefoner? Nej det vet vi inte, men det är inte omöjligt.
Jag läste det som var intressant och dom tog isär deras egen teori och igen man påstår det men inte ett enda litet bevis finns för saken.
Dessutom kan man fortfarande inte förklara handoff problematiken.
Citat:
Precis samma länk. Nej du har inte ett enda konkret bevis och jag upprepar väl igen då att hela teorin från Popular Mechanics och deras "experter" bara är en ren och skär lögn och bygger på 2 samtal men ingen expert i världen kan förklara Glicks 18 minuter långa samtal med perfekt lina och utan avbrott från en mobil, på 39000 feet och i 560 mph.
Att samtalen gjordes innan kraschen tror jag alla är eniga om? Jag redogjorde ju precis för när dom kan ha gjorts eftersom det är 42 minuter som är "odokumenterade".