2013-11-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComputerControlled
Ingen dumstrut på.

Då är det så illa som jag trodde.
Detta måste väl ni andra också märkt av isf eller spelar ni bara med crews på full crewserver (eller hur det nu funkar)?

Det mest sålda spelet dör efter en dryg månad online, trots att det är rätt kul.
Kan inte stämma.

R* borde ju fixa så det minst är 10 pers per server och aldrig går under det.
Efter senaste patchen har jag märkt samma sak, max fem pers inne. Får alltid bjuda in folk från crewet så vi fyller på.
Kanske är Rockstars sätt att ta bort lite lagg, mindre folk = mindre lagg! Sjukt isf!
Citera
2013-11-10, 11:19
Medlem
Bytte server 2 gånger. 5 inne på första och 2 på andra.

R.I.P GTAO
Citera
2013-11-10, 11:20
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ingen dumstrut på.

Då är det så illa som jag trodde.
Detta måste väl ni andra också märkt av isf eller spelar ni bara med crews på full crewserver (eller hur det nu funkar)?

Det mest sålda spelet dör efter en dryg månad online, trots att det är rätt kul.
Kan inte stämma.

R* borde ju fixa så det minst är 10 pers per server och aldrig går under det.

Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Efter senaste patchen har jag märkt samma sak, max fem pers inne. Får alltid bjuda in folk från crewet så vi fyller på.
Kanske är Rockstars sätt att ta bort lite lagg, mindre folk = mindre lagg! Sjukt isf!

Riktigt irriterande, kan det vara en tillfällig lösning för att förhindra överbelastning?
Citera
2013-11-10, 11:24
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Tjänar man fart i Race med bilar att trycka styrspaken framåt ? likt man göör på motorcyklar så gubben lutar sig framåt ?
Slipstream. Gran Turismo 4 till PS2 var det första spelet som introducerade det tror jag
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
varför skulle den göra det?
Tja det funkar på båtar så helt "orealistiskt-i-gta-världen" hade det inte varit
Citera
2013-11-10, 12:13
Medlem
schnushs avatar
spelade lite inatt och som de har blivit för det flesta så hamnade jag bara med 2 - 5 pers. Bytte sessions några gånger och lyckades tillslut hitta en med ca 10 st iallafall.

F.ö. köpte jag en Voltic för R*-pengarna. Ångrar det djupt. Grymt skön att köra, men att inte kunna slänga i turbo och höra nått motorljud dödar känslan totalt..
Bra att göra uppdrag med den dock då den inte kan börja brinna!

Nån mer som har erfarenheter med den?
Citera
2013-11-10, 12:29
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Då kan man föra samma argument om den större delen av arsenalen?
Inte direkt. Majoriteten av vapnen är gjorda för distans.
Citera
2013-11-10, 13:22
Medlem
bara jag som blir flintis så fort man sätter på sig en mask och tar av sig den?
Citera
2013-11-10, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Inte direkt. Majoriteten av vapnen är gjorda för distans.

Så pistoler, submachine guns, shotguns, granater och melee weapons är gjorda för distans?
Citera
2013-11-10, 13:38
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Bytte server 2 gånger. 5 inne på första och 2 på andra.

R.I.P GTAO
Verkar vara många som har samma problem http://gtaforums.com/topic/646878-every-server-low-of-people/
Citera
2013-11-10, 14:24
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Sluta skräpa ned med troll inlägg.
Fast han har ju en poäng. Submachine guns har ju sina fördelar, shotguns likaså.
Granater talar ju för sig själv. Hans poäng är nog att vad kan en eldkastare komma med som inte redan något annat närstridsvapen klarar av bättre?

Det jag skulle kunna tänka mig är väl att det är bra om någon gömmer sig bakom ett hörn, då kan man bara spruta på med eldkastaren samtidigt som man försöktigt går runt hörnet
Citera
2013-11-10, 14:33
Medlem
B420s avatar
Ni som har förlorat alla era bilar, har ni glitchat pengar?
Citera
2013-11-10, 14:47
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Fast han har ju en poäng. Submachine guns har ju sina fördelar, shotguns likaså.
Granater talar ju för sig själv. Hans poäng är nog att vad kan en eldkastare komma med som inte redan något annat närstridsvapen klarar av bättre?

Det jag skulle kunna tänka mig är väl att det är bra om någon gömmer sig bakom ett hörn, då kan man bara spruta på med eldkastaren samtidigt som man försöktigt går runt hörnet
Pistol, Combat Pistol, AP Pistol, Micro SMG, SMG, Assault SMG, Assault Rifle, Carbine Rifle, Advanced Rifle, Pump Shotgun, Assault Shotgun, MG, Combat MG, Heavy Sniper, Sniper Rifle, RPG, Grenade Launcher och Minigun. Vet inte om jag glömmer någon nu men de är alla distans vapen och den som säger det sarkastiskt förstår ju inte innebörden.
Men i alla fall, dom vapnen är majoriteten samt de mest frekvent använda i nödvändiga situationer (deathmatch t.ex)
Det är min poäng. Även om man hade kunnat köpa fågel influensan i en påse som ett vapen så hade det inte varit så värst lönsamt.

Sedan om en eldkastare skulle vara lika bra som en kniv och betong är en annan fråga i sig men det är inte det jag pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in