Citat:
Ursprungligen postat av
Dunderqvist
Aa det är riktigt svagt, tänker själv spara till en helikopter efter jag inhandlat min Entity imörrn och då sitter jag väl efter lite pimp på den troligtvis på runt 700k så det blir att spara lite isåfall men hur är det med helipaden, vart befinner sig den om man har en helikopter? Nära sin lägenhet eller?
Antigen plattorna nere vid småbåtshamnen eller ovanpå sjukhuset i centrum levereras den. Några kvarter från den Ammunation som har skyttebana. Så är det när du är i Los Santos och ringer i alla fall.
Väl där klättrar man upp för 2 stegar. Brukar spawna helikoptrar där även om man inte ringer efter sin egna, precis som vid småbåtshamnen.
Ska ni köpa helikopter så köp Buzzard. Det är den snabbaste av alla helikoptrar, minst storleksmässigt vilket gör den smidig, har raketer/machine guns och så rymmer den 4 spelare. Har för mig att det står endast 2 på hemsidan där man köper den men det är fel.
Den är väldigt praktisk i svåra uppdrag då siktet automatiskt låser sig på fiender, även dom som inte är i fordon. Förstörs helikoptern så är det bara att ringa efter en ny.