2013-10-21, 22:51
Medlem
fick något erbjudande när jag loggade in att man kunde göra om utseendet på sin karaktär men tackade nej fast nu ångrar jag mig, finns det något sätt att göra det igen ?
Citera
2013-10-21, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
När man får sina 500k tänkte jag spendera på den lägenheten med finast utsikt - den med över stan. Har svårt att hitta den dock, vet någon vad den kostar? Tänkte även spara ihop till Vacca, någon som har några ord om den? Vad som helst: snabb, snygga dörrar, ful, äcklig, otrevlig, vresig..

Den kostar 400k. Eclipse Towers.
Citera
2013-10-21, 23:04
Medlem
RashanBashans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
fick något erbjudande när jag loggade in att man kunde göra om utseendet på sin karaktär men tackade nej fast nu ångrar jag mig, finns det något sätt att göra det igen ?

har fått upp det några gånger jag med för några veckor sedan. Men nej det går nog inte.
OT, rang 100!!! woop woop!
Citera
2013-10-21, 23:04
Medlem
Citat:
När man får sina 500k tänkte jag spendera på den lägenheten med finast utsikt - den med över stan. Har svårt att hitta den dock, vet någon vad den kostar? Tänkte även spara ihop till Vacca, någon som har några ord om den? Vad som helst: snabb, snygga dörrar, ful, äcklig, otrevlig, vresig..

Gå in på nätet via mobilen så har du Dynasty 8 eller vad hemsidan heter, där finns en karta över alla lägenheter med pris och uppgift om hur många bilar garaget rymmer mm.
Citera
2013-10-21, 23:09
Medlem
Hur gör man så motståndarna man möter har deras alias över bilen? På race alltså
Citera
2013-10-21, 23:32
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangar161
Den kostar 400k. Eclipse Towers.
Den med bäst utsikt är inte den för 400k, är i samma hus, men inte just den lägenheten :P
Citera
2013-10-21, 23:41
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Den med bäst utsikt är inte den för 400k, är i samma hus, men inte just den lägenheten :P
Det är väl ändå en smaksak vilken lägenhet som har bäst utsikt?
Citera
2013-10-21, 23:57
Medlem
RashanBashans avatar
Citat:

jag har lägenheten för 230k, rätt fin utsikt över motorvägen!
men vad spelar det för roll, TVn går alltid att använda om du vill "spionera"

Vaccan har jag bara kört i race, men den verkar rätt trevlig, kör själv med entity
*edit* är det inte den eldriva bilen?
Senast redigerad av RashanBashan 2013-10-22 kl. 00:00.
Citera
2013-10-22, 00:13
Medlem
Nu är jag riktigt jävla förbannad på Rockstar!!!!!!!!!!!

Jag är bannad 2-4 dagar pågrund utav att jag har sprängt andras bilar och är en "bad sport". Jag kan bara spela missions med andra som har dumstruten på sig, vilket tar en evighet att samla ihop ens 3 personer till ett mission.

En person kör över mig, jag klarar mig och slänger en granat (snyggt som fan) så att hans bil sprängs med honom i. Därefter får jag en så kallad dumstrut på huvudet och får inte spela med mina vänner eller någon annan som inte är bad sport.

Det är ett jävla fucking spel vi snackar om, man SKA spränga andras bilar och döda. Det är GRAND THEFT AUTO för i helvete.

Jag ska gå tillbaka till game imorgon och försöka lämna tillbaka det. Tydligen finns det någon lag på att spelet ska fungera så som det har sagt att det ska göra, och om det inte gör det har man rätt att få tillbaka sina pengar. Och med tanke på hur mycket buggar och problem det är i spelet så tycker jag att det är värt ett försök. Tydligen väldigt många som har gjort det runtom i världen.

Väntat i flera år på detta spel, jag är så jävla besviken....
Citera
2013-10-22, 00:18
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Nu är jag riktigt jävla förbannad på Rockstar!!!!!!!!!!!

Jag är bannad 2-4 dagar pågrund utav att jag har sprängt andras bilar och är en "bad sport". Jag kan bara spela missions med andra som har dumstruten på sig, vilket tar en evighet att samla ihop ens 3 personer till ett mission.

En person kör över mig, jag klarar mig och slänger en granat (snyggt som fan) så att hans bil sprängs med honom i. Därefter får jag en så kallad dumstrut på huvudet och får inte spela med mina vänner eller någon annan som inte är bad sport.

Det är ett jävla fucking spel vi snackar om, man SKA spränga andras bilar och döda. Det är GRAND THEFT AUTO för i helvete.

Jag ska gå tillbaka till game imorgon och försöka lämna tillbaka det. Tydligen finns det någon lag på att spelet ska fungera så som det har sagt att det ska göra, och om det inte gör det har man rätt att få tillbaka sina pengar.
Och med tanke på hur mycket buggar och problem det är i spelet så tycker jag att det är värt ett försök. Tydligen väldigt många som har gjort det runtom i världen.

Väntat i flera år på detta spel, jag är så jävla besviken....

Nej, det finns ingen lag som säger något sådant. Du gör bara bort dig.
Citera
2013-10-22, 00:28
Medlem
masturberas avatar
Ja har funderat över en sak. När man har spelat klart ett uppdrag av något slag, så får man rösta vilket man vill spela här näst. Då finns det en knapp där det står "freemode". Måste man använda sig av den när man vill spela freemode? om man trycker på quit istället.. får man bad sports då?
Citera
2013-10-22, 00:28
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Ja har funderat över en sak. När man har spelat klart ett uppdrag av något slag, så får man rösta vilket man vill spela här näst. Då finns det en knapp där det står "freemode". Måste man använda sig av den när man vill spela freemode? om man trycker på quit istället.. får man bad sports då?
ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in