2013-11-10, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Verkar vara många som har samma problem http://gtaforums.com/topic/646878-every-server-low-of-people/

Fast det är ju inte så konstigt om det är som dom skriver, att folk lämnar GTA online för BF4 och CoD, Rockstar levererade från första början en produkt som inte var färdig, i mitt tycke iaf (och säkert fleras) man tröttnar ju efter ett tag.
Men så många kan ju inte ha lämnat så man sitter 2-5 pers på en server.

Sen skriver dom på sin hemsida hela tiden om vad som ska komma, nya grejer hit och dit, så väntar man och man väntar så händer inget, återigen så är det klart man tröttnar och går vidare.

Ok att det här är Rockstars första stora onlinesatsning och det är jävligt roligt när allt flyter på, som det gjort dom senaste veckorna, men för att hålla intresset uppe så får dom nog släppa en uppdatering snart med bankrån och lite annat.

Själv hoppas jag på att dom släpper en DLC snart med ny story, som dom gjorde efter GTA IV.
Citera
2013-11-10, 14:55
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Pistol, Combat Pistol, AP Pistol, Micro SMG, SMG, Assault SMG, Assault Rifle, Carbine Rifle, Advanced Rifle, Pump Shotgun, Assault Shotgun, MG, Combat MG, Heavy Sniper, Sniper Rifle, RPG, Grenade Launcher och Minigun. Vet inte om jag glömmer någon nu men de är alla distans vapen och den som säger det sarkastiskt förstår ju inte innebörden.
Men i alla fall, dom vapnen är majoriteten samt de mest frekvent använda i nödvändiga situationer (deathmatch t.ex)
Det är min poäng. Även om man hade kunnat köpa fågel influensan i en påse som ett vapen så hade det inte varit så värst lönsamt.

Sedan om en eldkastare skulle vara lika bra som en kniv och betong är en annan fråga i sig men det är inte det jag pratar om.
Vapen delas ju oftast in i 3 kategorier.
Long range, mid range och close range.
Ni kanske helt enkelt menar olika saker? Den första killen syftar på long range medans du menar allting förutom melee-vapen.
Citera
2013-11-10, 15:00
Medlem
När får man göra sin första heist?
Citera
2013-11-10, 15:56
Medlem
Nu när dom patchat uppdragen visst måste alla som spelar vara minst leveln som uppdraget har som "Required level" för att få full utdelning första gången man gör det?

För ibland när vi kör uppdrag får jag 10000 eller 7000 och polaren 5000 eller 3500.
Citera
2013-11-10, 16:03
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokowski
När får man göra sin första heist?
När Rockstar släpper DLCn.
Citera
2013-11-10, 16:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Vapen delas ju oftast in i 3 kategorier.
Long range, mid range och close range.
Ni kanske helt enkelt menar olika saker? Den första killen syftar på long range medans du menar allting förutom melee-vapen.
Det finns 10 kategorier.
Handguns, Sub Machine Guns, Assault Rifles, Shotgun, Light Machine Guns, Sniper, Heavy Weapons, Thrown, Miscellaneous, Melee
Hur exakt kan en pistol eller semi automatic som även skjuter lika långt som ett maskingevär kategoriseras i samma klass som granat?
Och både pistol och MG är distans vapen så vart ligger logiken?
Citera
2013-11-10, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnush
spelade lite inatt och som de har blivit för det flesta så hamnade jag bara med 2 - 5 pers. Bytte sessions några gånger och lyckades tillslut hitta en med ca 10 st iallafall.

F.ö. köpte jag en Voltic för R*-pengarna. Ångrar det djupt. Grymt skön att köra, men att inte kunna slänga i turbo och höra nått motorljud dödar känslan totalt..
Bra att göra uppdrag med den dock då den inte kan börja brinna!

Nån mer som har erfarenheter med den?

Skämtar du? Turbo o grejjer? Det är ju en elbil... Inte konstigt den inte har nåt billjud.
Citera
2013-11-10, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det finns 10 kategorier.
Handguns, Sub Machine Guns, Assault Rifles, Shotgun, Light Machine Guns, Sniper, Heavy Weapons, Thrown, Miscellaneous, Melee
Hur exakt kan en pistol eller semi automatic som även skjuter lika långt som ett maskingevär kategoriseras i samma klass som granat?
Och både pistol och MG är distans vapen så vart ligger logiken?

Han skrev ju om distanskategorier, du pratar ju om olika typer av vapen.

Och nej, en pistol skjuter inte lika långt/träffsäkert/skadligt som ett maskingevär. Varken på spelet eller i verkligheten. Det blir lite pinsamt när någon som uppenbarligen inte kan ett skit ska sitta och mästra över andra som faktiskt har lite koll.
Citera
2013-11-10, 17:48
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Han skrev ju om distanskategorier, du pratar ju om olika typer av vapen.

Och nej, en pistol skjuter inte lika långt/träffsäkert/skadligt som ett maskingevär. Varken på spelet eller i verkligheten. Det blir lite pinsamt när någon som uppenbarligen inte kan ett skit ska sitta och mästra över andra som faktiskt har lite koll.
Kan du återkomma när du har nått åldersgränsen här på flashback?
Jag skrev varken om skadegörelse eller träffsäkerhet. Dessutom så delade han in vapen i kategorier.
Läs om, läs rätt.
Citera
2013-11-10, 17:55
Medlem
schnushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffisen
Skämtar du? Turbo o grejjer? Det är ju en elbil... Inte konstigt den inte har nåt billjud.
Jo, jag är medveten om det och var medveten om det när jag köpte den. Jag trodde dock inte att grejen med att inte kunna höra motorljudet skulle vara en sån stor sak som det senare skulle visa sig vara..
Var jag tydlig nog för dig nu?
Citera
2013-11-10, 19:04
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnush
Jo, jag är medveten om det och var medveten om det när jag köpte den. Jag trodde dock inte att grejen med att inte kunna höra motorljudet skulle vara en sån stor sak som det senare skulle visa sig vara..
Var jag tydlig nog för dig nu?
men du gubben kan du höra motorljud på el bilar ute IRL ? nej. hur kunde du förvänta dig att du skulle ha motor ljud på spelet när dom försökt göra spelet så verklighets baserat som det går
Citera
2013-11-10, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
men du gubben kan du höra motorljud på el bilar ute IRL ? nej. hur kunde du förvänta dig att du skulle ha motor ljud på spelet när dom försökt göra spelet så verklighets baserat som det går

Men är du trög i skallen eller bara analfabet?

Han säger ju att han inte förväntade sig att motorljudet skulle spela så stor roll för körglädjen. Han är medveten om att det inte skulle bli ett motorljud likt en av bensinslaget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in