2013-11-08, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjonken
Mitt clearing är 81562, men undrar mest över 2an, för ibland ska den ju va med och ibland inte?

Kolla om den får plats, om den inte får plats då ska den inte vara med.

OT 1 BTC = 352 USD just nu.
Citera
2013-11-08, 17:55
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visman
Kolla om den får plats, om den inte får plats då ska den inte vara med.

OT 1 BTC = 352 USD just nu.
Jag har gått över till att kolla på Bitstamp för priser. Gox har så mycket strul med både insättningar och uttag och verkar vara rätt osäkert i allmänhet, så priset där kan vara en reflektion på detta också.

Men oavsett vilket, upp går det.

Edit: Över 2000 SEK på kapiton för övrigt.
Citera
2013-11-08, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Jag har gått över till att kolla på Bitstamp för priser. Gox har så mycket strul med både insättningar och uttag och verkar vara rätt osäkert i allmänhet, så priset där kan vara en reflektion på detta också.

Men oavsett vilket, upp går det.

Edit: Över 2000 SEK på kapiton för övrigt.
Jag kollar här http://bitcoinity.org/markets
Kapiton va uppe i ungefär köp/sälj 2097kr bara för någon minut sedan.
Mvh
Citera
2013-11-08, 18:08
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag kollar här http://bitcoinity.org/markets
Kapiton va uppe i ungefär köp/sälj 2097kr bara för någon minut sedan.
Mvh
Jag kör på bitcoinwisdom.com numera. Bitcoinity har laggat efter de officiella priserna på varje exchangesidas egna hemsida ganska ofta i min erfarenhet.

Edit: Jag tror för övrigt att jag kommer behöva köpa nytt tangentbord snart. Min F5-tangent börjar bli utsliten.
Senast redigerad av 2_Thumbs_Up 2013-11-08 kl. 18:17.
Citera
2013-11-08, 18:19
Medlem
Cabows avatar
Invisterade nu i 1,6 BTC,(totalt 2BTC Köpte en halv när kursen låg på 210) hade tänkt att göra det för 2 dagar sen men pengarna kom först nu pga bank strul. Segt att förlora några BTC på det men men. Jag tror att vilken tidpunkt som helst nu är bra att köpa BTC. BTC kommer att stiga mot toppen det är jag säker på.
Citera
2013-11-08, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cabow
Invisterade nu i 1,6 BTC,(totalt 2BTC Köpte en halv när kursen låg på 210) hade tänkt att göra det för 2 dagar sen men pengarna kom först nu pga bank strul. Segt att förlora några BTC på det men men. Jag tror att vilken tidpunkt som helst nu är bra att köpa BTC. BTC kommer att stiga mot toppen det är jag säker på.

Vi alla är säkra på det men vi får se hur de blir, kan gå åt helvete antigen förlorar vi 100% av det vi har eller så har vi potentialen att vinna 1000%
Citera
2013-11-08, 18:48
Medlem
FRÅGA

Är det någon som använder ett automatiserat system som kan ge notiser om vissa faktorer inträffar?
Skulle vilja få en notis när vissa specifika värden nås, utan att behöva ständigt sitta närvarande och kika på charts.

Väntar och hoppas på en liten dipp nämligen, och vill inte göra som förra gången, att jag missar den.
Citera
2013-11-08, 18:51
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
FRÅGA

Är det någon som använder ett automatiserat system som kan ge notiser om vissa faktorer inträffar?
Skulle vilja få en notis när vissa specifika värden nås, utan att behöva ständigt sitta närvarande och kika på charts.

Väntar och hoppas på en liten dipp nämligen, och vill inte göra som förra gången, att jag missar den.
Det finns en android-app med alarm vet jag. Jag använder den inte själv, men sök så hittar du säkert, förutsatt att du har en smart-phone så att säga.
Citera
2013-11-08, 19:14
Medlem
Mr_currys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
FRÅGA

Bitcoin paranoid Du kan ställa in den på 15 sekunders uppdateringsfrekvens, den säger även hur mycket det ökar med procentuellt över tid.
Citera
2013-11-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Det finns en android-app med alarm vet jag. Jag använder den inte själv, men sök så hittar du säkert, förutsatt att du har en smart-phone så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr_curry
Bitcoin paranoid Du kan ställa in den på 15 sekunders uppdateringsfrekvens, den säger även hur mycket det ökar med procentuellt över tid.

Har dessvärre ingen Android-enhet. :/ Damn..

Tack för tipsen dock!
Citera
2013-11-08, 21:27
Medlem
Jag har ca 400 k jag tänkte investera långsiktigt (10-20-30år). Har tänkt att jag ska köpa fysiska guldtackor och ha i bankfack. Men de här med BTC verkar jävligt intressant. Känns väldigt fel att köpa nu på dessa höjder.. Men vad tycker ni? Gå in med 50 k i BTC långsiktigt?
Citera
2013-11-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isimagen
Jag har ca 400 k jag tänkte investera långsiktigt (10-20-30år). Har tänkt att jag ska köpa fysiska guldtackor och ha i bankfack. Men de här med BTC verkar jävligt intressant. Känns väldigt fel att köpa nu på dessa höjder.. Men vad tycker ni? Gå in med 50 k i BTC långsiktigt?

Om du ska köpa köp nu, jag gjorde själv misstaget i att vänta tills det blir lägre. kineserna köper som fan och priset kommer att stiga som bara den de kommande veckorna, själv har jag inte så stora summor och har bara satsat 4k. Ingen här kan garantera dig att du kommer att tjäna pengar, men det finns en stor chans för oss alla här att tjäna mycket i ett långsiktigt perspektiv, samtidigt så är btc väldigt volatil och man ska aldrig vara helt säker. Jag skulle själv inte våga lägga 400k men däremot finns det en potential att du kan dubbla , trippla dina pengar.
Senast redigerad av visman 2013-11-08 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in