2013-11-06, 22:09
Medlem
hogerspokets avatar
Lilla Åsa ställde sig den retoriska frågan om varför hon lät filmen baserad på hennes bok bli till in en intervju i SvD härrom dagen.

Svaret uteblev dock, står nog att finna i en tidigare intervju (DN eller SvD) där hon skröt om hur mycket pengar hon tjänat på sin bok (>4*10^6) och hur detta gjorde det möjligt att betala en "liten" lägenhet på S(l)öd(d)er kontant.

--

Så Åsa, då du läser detta och tillika inte begrep varför, låt mig förklara.
Med stor sannolikhet står svaret att finna i att du är en psykiskt störd, hycklande, pengakåt och värdelös liten opportunist utan ett uns av heder i kroppen. Inte osannolikt en konsekvens av dina bägge föräldrars ganska uppenbara brister och slöddertendenser.

Att du dessutom saknar all form av journalistisk objektivitet och förståelse för demokrati gör att jag tycker genuint illa om dig (ehuru jag till skillnad från dig faktiskt skulle gå i döden för din rätt att sprida din dynga) men det har inte med sakfrågan ovan att göra. Se det som bonusinformation om varför du är genuint o-uppskattad.

Hälsar Högerspöket
--
Är det förresten någon som fattar varför lilla Åsas mormor (som väl var ryska och tillika kommunist) valde att emigrera till Sverige istället för att tillbringa sina dagar i arbetarparadiset Sovjet?
Citera
2013-11-07, 00:01
Medlem
Nej, nu är måttet rågat, kan ingen stänga av kärringen.

Jag finner inga ord om senaste svamlet om tårtincidenten, det mest sjuka jag läst. "Vanligt" folk går väl inte på detta? Tro fan att hon själv blir hotad när hon attackerar på samma sätt. Alla har förstått att det finns en hel hög inkompetenta journalister i det här landet i dessa dagar men Åsa tar nog fan priset.

Vad vill hon uppnå med tramset? Någon som vet?
Citera
2013-11-07, 00:12
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hogerspoket
Är det förresten någon som fattar varför lilla Åsas mormor (som väl var ryska och tillika kommunist) valde att emigrera till Sverige istället för att tillbringa sina dagar i arbetarparadiset Sovjet?

Jag tror hennes mormor var kirgiz och att hon emigrerade berodde nog på att prostitution inte var lagligt i Sovjet.
Citera
2013-11-07, 17:37
Medlem
Skidaddles avatar
Jag tycker det är lite intressant med det massiva hat som framförs mot Åsa Linderborg i den här tråden. Inte sällan med ganska grova sexualsadistiska inslag. Det här är alltså bara citerade inlägg från en enda öppen tråd på internet. Jag undrar vad som ramlar in i hennes brevlåda...

Inlägg som bedömer hennes utseende eller önskan om sexuellt umgänge:

På plussidan har hon ett fördelaktigt yttre.. skulle inte tveka lite umgänge om chansen gavs. Jag skulle dessutom inte säga nej till en natt i bingen med henne. She's hot! Tar hon den i munnen månntro? Japp, jag slår vad om att hon gillar gagging och spysex, det ser man på henne. Jag har sett Åsa Linderborg IRL några gånger och tycker att hennes uppträdande och kroppspråk minst av allt stämmer med hennes feministiska idéer. Hon uppträder extremt näpet och feminint, och inställsamt. Har upplevt samma sak. Mycket pimpinet och flörtig. edit; du har goa pattar! När vi ska vi "näthatare" få tillgång till hennes hemliga mobilnummer så vi kan hålla hennes libido vid liv? Visst är hon väl knullbar, men så himla mycket mer är det inte heller. Googla på henne lite så ser du att hon mer är en skrynklig gammal häxa. På vilket sett är hennes gamla klimakteriefitta sensuell? Snarare en mögelost och röta i träskallen. Skäms lite över mina tankar rent proffesionellt, jäklar vad söt hon är! Väl tilltagen urringning. Vackert leende. hehe satan vad överkåt hon var på pk-klubbens debatt. Hon är sådär småknubbig, måste konstant stå och vrida sig pga all uppmärksamhet hon är ovan att få. Tror hon trivdes väldigt bra där igår. ja, hon brukar ha den typen klänning med gott stöd för handen på höften. nya feministmodet kanske. Jo visst, jag syftar mer på det konstata "gnidande" och pressande mellan låren. Hårt och hon försöker få det så högt upp som möjligt liksom. Tror det rinner ganska friskt. Vad söt hon var i sin klänning, med djup urringning.

Allmän avsky och förakt om hennes person:

Avskytt och föraktat människan ända sedan jag pluggade historia i Uppsala. Åsa Linderborg (a k a Åsama Leninborg) är en ond människa. Hur denna motbjudande perverterade avart till människa tillåts sprida sin dynga på landets största tidning Aftonbladet är för mig en gåta. Ytterst... ...motbjudande existens. Linderborg är en otäck person med livsfarliga åsikter. Sorry, hon är helt från vettet och hennes gelikar är livsfarliga när de får makt. Visserligen är Åsa Linderborg som någon nämnde ett skämt, en galen salongsbolsjevik med ett gigantiskt arbetarklasskomplex. Människan är ju fullkomligt vanvettig. Man börjar må illa varje gång man ser nåt som denna häxa har skrivit. Åsa L är en jävla fitta som borde hålla käften. Förr så brände man häxorna på bål - idag så blir de kulturskribenter. Usch, nu spyr den gamla kommunistkärringen galla över Israel och judarna igen! Linderborg är naturligtvis en avskyvärd människa. Jo, hon är ett svenskfientligt luder som njuter av att få negerkuk. Judemedia helgonförklarar södermalmsfnasket. Hon är ju för otäck nasseludret. Jag hatar verkligen Åsa Linderborg. Allra mest hatar jag henne för att hon sprider sådant äckligt hat mot det som en gång var Europa. Vem fan bryr sig om hennes modershysteriska och klimakteriefebriga mardrömmar? Vilken äcklig liten kackerlacka hon är. Vilken skamlös skitkärring. Vilken genomjävlig människa den här kvinnan är. Ja Åsa, du är hatad och föraktad, det är helt korrekt. Och du har bara dig själv att skylla. Jag ser inget fel i att kalla en sån person för hora men jag tycker luder är mer passande. Det Luderborg förkroppsligar är demokratur, något annat finns inte i den rabiata kommunisthäxans förvrängda världsbild. Åsa Linderborg är en farlig person. En person utan vare sig samvete eller skam. Hon är helt hysterisk och låter otroligt hatisk och bitter. Är alla Sveriges journalister labila dårar nuförtiden? Det här är ingen utnyttjad och förledd idealist. Snarare en förslagen och manipulativ batikhäxa som har draperat sin skrynkliga fitta med en röd fana och en tickande taxameter. Hoppas skiten fortsätter att regna ner över henne, hon är värd en egen septiktank att simma runt i. Ja jösses, hon är verkligen skvatt galen och totalt livsfarlig.

Inlägg som ifrågasätter hennes mentala hälsa:

Linderborg framstår som alltmer sinnesförvirrad för varje krönika hon skriver. Vilken normalbegåvad människa som helst måste väl förstå att hon är helt sinnesförvirrad. Att hon är en tvättäkta idiot som behöver pyskisk hjälp vet vi redan. Så kan det gå när man skär ner på psykvården. Ingen som har läckt hennes diagnos, sjukdomshistorik än? Såg en intervju med henne på TV4 och hon verkade ha någon typ av utvecklingsstörning. Sen har hon den där psykofarmaka blicken som gör att hon ser efterbliven ut.

Hot om fysiskt våld:

Hon är en av få personer - kanske den enda - vars fysiska säkerhet jag inte kan garantera om vi råkar mötas. Jag vill att hon ska dö, hon är arbetarklassens fiende nummer ett. BRINN I EN HISS, SUGGSKAFT! Bäva inför den folkets vrede som kommer att drabba dig en dag! Har du tänkt på att det faktiskt finns folk som gärna ser henne död. Ibland kan det vara så enkelt bara. Men vem fan bryr sig om hon lider, det är bara något hon förtjänar efter allt hon gjort. Åsa, det är mycket riktig inte kommentarerna du ska oroa dig för. Någonstans där ute finns sannolikt en person som vill dig mycket illa och det tycks var din enda strimma av hopp att ta dig ur den prestigefyllda pyrrhusseger du har intecknat i dina tomma femtekolumner.. När man nått en så patetiskt låg nivå på sina infesterade ideal, kanske det är dags att söka professionell hjälp hos någon som kan räta ut vecken i de plackfyllda hjärnvindlingarna och bearbeta dina kortslutna synapser som brunnit. Hoppas du får den otrygga jul du gapat efter. Hon påstår att hon lever under ständigt dödshot. Den enda källan till dessa uppgifter är Linderborg själv.

Hot om sexuellt våld:

Hoppas hon blir gruppvåldtagen, om hon nu inte gillar det! Din äckliga lilla fitta hoppas en kongoneger våldtar och mördar dig omgående. Ja offerfantasier att bli våldtagen av det hemskaste av det hemska för dessa feminister (den vite mannen) är säkert väldigt vanligt. Jag säger inte att dom vill att det ska hända men dom fantiserar om det. Jag är dock övertygad om att du riktigt NJUTER av uppmärksamheten. Kanske rent utav kliar dig på bäret när folk skäller på dig som bandhundar och kallar dig luder? Din lilla snuskfia! Den dagen Åsa blir våldtagen av en blatte i analen så att hon inte kan skita på en vecka.Ja då ska champagnen fram på kylning och det blir limo till finaste restaurangen.
Citera
2013-11-07, 17:38
Medlem
Skidaddles avatar
Inlägg som stödjer sextrakasserierna mot henne:

Lite sextrakasserier via SMS är det minsta man får tåla när man är med och subventionerar alla gruppvåldtäkter som det mångkulturella samhället innebär. Rätt åt dig, Åsa. Fyfan vad hon sitter och snyftar. Vad är det för fel på alla dessa journalister av det svagare könet som måste gråta ut om hur trakasserade de är? I övrigt är det ju ganska intressant att hon blir så fruktansvärt paranoid att hon börjar drömma mardrömmar och knappt vågar gå utanför dörren på grund av detta. Hade varit märkligare om en så antivit slyna som Linderborg inte fått några hotbrev. Jag stödjer till 100% alla människor som är beredda att göra horans liv till ett rent helvet. Hon förtjänar inget annat. Men gissar att hon där uppe på sin låtsaspiedestal putsar på sin gloria av narcissisism helt ovetandes om sin egen roll och anser sig vara ett offer(som för övrigt alla andra i landet lättkränkt). Stackare, snyft. Lev i din egen skit, Åsa! Jag äcklar mig på Linderborgskans offentliga offerkofta och snyftmaximering. Snacka om prinsessa på ärten. Och så sitter fascistludret och lipar krokodiltårar när en , förmodad, avpolletterad södermalmsbetäckare kallat hennes fitta skrynklig i ett sms. Åsa är genomfalsk. Som om hon är den enda att leva under hot. Om man är med i leken får man leken tåla. En person som hyllat våld mot politiska motståndare ska inte klaga när hon får lite snusksms av Porr-Einar. Gillar du inte folklig feedback på ditt skit, så skaffa nytt nummer, flytta och be någon sätta upp ett bättre filter i din epost. Att bli anmodad att onanera eller få ligga är för mig inga hot. Då jag inte arbetar enligt hennes metoder kanske jag har missat vad just SMS-hotbilden består i? Lever hon i celibat? Är hennes negerhanne upprörd att hon inte rakat fittan? Saknar fortfarande Skit-Åsas telefonnummer för att kunna skicka gratulations-SMS, någon som har numret? God Jul på dig Åsa. Hoppas rödvinet värmer i skitstormen du skapat. Nästa år hoppas jag din adress är på en parkbänk och den enda anknytning du har till Aftonbladet är när du sover, nerpissad, under TV-bilagan. Vi är nog många som skulle vilja se dig återvända till ditt kära hemland. Där kan din repressiva åsikt och yttrandefrihets strävan säkerligen glädja despoten som en gång kastade ut fnasket du kallar mormor. Bara de närmast sörjande i PK-elten har svansat upp i brygga när fascistfittan försökt vrida ur medlidande i TV-soffan. Vakna svenskar har snabbt genomskådat hennes bedrövliga marionetteater där trådarna trasslat in sig i rena dödsryckningar när kolschosskökan kastat in allt som inte är fastspikat för att sälja in sitt skabrösa martyrskap. Verkar som hennes stalker slutat med sina sex-sms. Fast hon kanske inte minns sitt eget telefonnummer under rödvinsdeliriumet, då inte bara fittan blir skrynklig.

Inlägg som ifrågasätter hotbilden mot henne:

Hur mycket är sanning i det hon skriver och hur mycket är feministiska fantasier? Jag tror att det mesta är falsarier och överdrifter. Nä, jag säger bluff och båg om detta. Personligen tror jag inte ett ögonblick på Linderborg när hon säger att skulle blivit hotad av "nazistiska hatsajter" och om så skulle vara fallet förstår jag inte problemet. Min spontana tanke är att hon ger uttryck för snuskiga fantasier. Känns som att det som tänder är att vara den rädda, förföljda kvinnan vars könsorgan "ägs" av onda, mörka och osynliga krafter. Jag tror det är Åsa som legat i sin tomma säng med sina perversa sexfantasier och pullat sig till sömns efter hon med kladdiga fingrar sms:at sig själv. Det finns ingen anledning att ta det hon säger på allvar. De flesta har nog insett att de flesta av "hoten" är egen fabricerade. De näthot som framförts är faktiskt väldigt svårfunna. Allra helst när vi vet att hon inte är ensam om att ljuga om detta, hon har bara hakat på "näthats-trenden". Jag tror att det är antirasisterna själva som skickar SMS till ÅL:s hemliga mobilnummer. Ger lite "Riksdagshusbranden"-vibbar. Ett bra sätt att tysta dissidenterna. Låter snarare som något en neurotisk kvinna med psykiska problem skulle kunna fabricera ihop. Hela den här historien är förmodligen regisserad av Aftonbladet själva. Jag tror att allt är hittepå!!
Citera
2013-11-07, 17:40
Medlem
Skidaddles avatar
Och då handlar ändå dom flesta av citaten om hennes person. Jag har inte gått in på hennes bakgrund, uppväxt, hennes politik, eller ens hennes krönikor. Detta är enbart omdömen om hennes person. Varsågoda, dom bästa uppkastningarna Flashback har att bjuda....
Citera
2013-11-07, 17:57
Medlem
TransitGlorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Och då handlar ändå dom flesta av citaten om hennes person. Jag har inte gått in på hennes bakgrund, uppväxt, hennes politik, eller ens hennes krönikor. Detta är enbart omdömen om hennes person. Varsågoda, dom bästa uppkastningarna Flashback har att bjuda....

Men varför använder du inte citatfunktionen om det är citat? Och inte för att vara petig, men det är inget hot om våld att önska någon en otrygg jul...ett av många märkliga exempel faktiskt.

Beundransvärt att du tagit dig tid, men vore det inte mer trovärdigt att ta sig ännu mer tid och citera det du kallar citat och verkligen kolla att de citaten du valt passar till rubrikerna? Om inte syftet var att visa vilken bättre människa du själv är, i så fall ber jag dig ignorera detta inlägg.
Citera
2013-11-07, 18:02
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TransitGloria
Men varför använder du inte citatfunktionen om det är citat?

Därför att det är ungefär femhundra enskilda citat? Jag har precis läst igenom lite drygt 1300 inlägg....

Ni får ta det hur ni vill, jag tyckte bara det skulle vara lite intressant att se näthatsaspekten ur en massynpunkt. Det är ju liksom inte så svårt att leta upp dom enskilda inläggen, för den som har tid. Allt finns i tråden...
Citera
2013-11-07, 18:05
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Jag tycker det är lite intressant med det massiva hat som framförs mot Åsa Linderborg i den här tråden. Inte sällan med ganska grova sexualsadistiska inslag. Det här är alltså bara citerade inlägg från en enda öppen tråd på internet. Jag undrar vad som ramlar in i hennes brevlåda...

Det är väl för att många vänstermänniskor skriver i den här tråden. Näthatet kommer mest ifrån vänstersidan. Så jag gissar att många sossar och vänsterpartister skriver här.
Citera
2013-11-07, 18:06
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Det är väl för att många vänstermänniskor skriver i den här tråden. Näthatet kommer mest ifrån vänstersidan. Så jag gissar att många sossar och vänsterpartister skriver här.

Ja, men självklart. För vänstermänniskor skulle kalla Åsa Linderborg för kommunistfitta? Ja, jag antar att det är en false flag-operation. Allt hat om henne kommer från vänster....
Citera
2013-11-07, 18:09
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ja, men självklart. För vänstermänniskor skulle kalla Åsa Linderborg för kommunistfitta? Ja, jag antar att det är en false flag-operation. Allt hat om henne kommer från vänster....
Visst är det så!
Det ska vara synd om Åsa och det ska framgå att det är hatiska nazister som terroriserar hennes nattsömn.
Men i själva verket så är det som vanligt vänsterfolk med lömsk agenda som skriver illa om Åsa!
Citera
2013-11-07, 18:12
Medlem
Skidaddles avatar
Okej. Men om vi för enkelhetens skull skippar höger/vänsterskalan och enbart tittar på hatet helt opolitiskt. Vad säger det om folk i den här tråden, och dom åsikter som framförs om hennes person? Detta är era egna citat. Ni kanske till och med känner igen era favorituttryck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in