Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Att du sedan även vägrar inse att vi haft högre publikSNITT än er på Nya Södertadion exklusive derbyt säger sitt med.
Ok, då får jag ta ned det på en idiots nivå.
Tar man bort derbyt blir snittet 14251 (på sju matcher). För att jämförelsen skall bli rätt ska man då givetvis dra bort en av era matcher också och räkna snittet på sju matcher. Då får man fram ett antal olika snitt beroende på vilken match man tar bort. Det högsta är 15039 och det lägsta 11997. Fyra av snitten är högre än vårt, fyra är lägre. Välj vilken du vill ta bort, men totalsnittet är lägre än DIF:s.
Men du kanske vill att vi ska sätta noll på derbyt och sedan räkna vårt snitt på åtta matcher? Ja, då är ert högre, det är jag den första att erkänna. Men bara ett riktigt cp skulle räkna så.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Så att dra bort vår 2-0 seger mot Brage är relevant för att räkna vår målskillnad kontra er? Okej.
Vad snackar du om? Jag har inte räknat bort någon match. Men eftersom du räknade med vår förlust mot BP räknar jag med er förlust mot PSG. Enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Påläst kille. Kan berätta att den kommer rivas. Men bor man inte i Stockholm kan jag förstå att man har svårt att hänga med.
Du skrev ”Visst, hade inte Söderstadion rivit hade jag kanske inte mått lika dåligt but still.” En jävligt konstig mening som jag tolkade som att du faktiskt menade att den rivits. Ledsen, ska försöka lära mig skriva (eller förstå) lika dålig svenska som du så är vi på samma nivå.
Jag är Djurgårdare, alltså från Stockholm, inte någon inflyttad bajenbonde. Och de senaste 15 åren har jag bott mitt i det ni muppar kallar ”bajenland” men av någon outgrundlig anledning är det väldigt lite bajare…?