Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Högst publiksnitt? Bajen (japp, vi hade högre publiksnitt på Nya Sös om man drar bort syskonderbyt)
Nej, du förstår väl att man måste ta bort en av era matcher också så att snittet räknas på sju matcher istället?
Vårt snitt är då 14251 och ert genomsnitt beroende på vilken match man tar bort 14144 - DIF är bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Bäst drag? Jag går inte på difs matcher likt ni verkar göra på våra matcher så kan inte uttala mig om er kontra vår stämning.
Era matcher går ju (tyvärr) på TV, och eftersom jag gillar en bra komedi har jag sett många av dem. Lägg till de hundratusentals tecken som skrivits av er själva om den usla stämningen, att ni ska byta till vår klackläktare, att det inte går att ha supportrarna uppdelade osv osv så har man en ganska enkel bild.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Bäst målskillnad? Bajen (8-8 vs difs 12-13)
Nej, räknar man som du är er målskillnad 8-10 – således är DIF bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Defend Söderort? När KGB vill möta DFG drar gårdarna på sig snuten.
Nej, bara nej.