Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Sorry mannen, coolt! Så nu är du och nya Söderstadion som knoll o tott? Shit va ballt, asså herregud.... Wheeee!
Kom tillbaks när du fyllt 9 din lilla fitta~
Full? mm
Najs med lite vardagsfylla, skål för bajen!
Sedan avskyr jag nog flytten till Nya Söderstadion ganska mycket mer, ni gårdare myser som bara fan mitt i den moderna fotbollens jävla kärna. Men så är det väl med borgliga sittplatsgranar.