Flashback bygger pepparkakshus!
2013-11-06, 13:58
Medlem
killerboots avatar
http://vimeo.com/m/matkowitz

http://m.youtube.com/user/Matkowitzc?&desktop_uri=%2Fuser%2FMatkowitzc
Citera
2013-11-06, 13:59
Medlem
Givetvis var det ett vidrigt angrepp på en folkvald riksdagsman och partiledare, något som inte ska ske i ett demokratiskt land. Men jag hoppas ändå att tanten inte ska utsättas för våld eller andra reprisalier
Citera
2013-11-06, 14:00
Medlem
Trapphushomofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ella-Pella
Vänsterhatare, rätt ålder, rätt dialekt, rätt brytning, rätt bostadsort... Allting stämmer. Det måste vara hon.

Guilt by brytning, eller vad? Ingenting binder henne till brottet annat än att hon verkar vara den sorts typen som skulle kunna göra det, vilket jag instämmer i. Av femton definitivt potentiella förövare så är hon definitivt väldigt trolig som tårtgärningskvinna, men ingen av oss vet någonting än, så varför ska hennes google-resultat hänvisa till den här tråden i det här skedet? Känns inte rättvist, seed of doubt och allt det där.
Citera
2013-11-06, 14:01
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapphushomofilen
Guilt by brytning, eller vad? Ingenting binder henne till brottet annat än att hon verkar vara den sorts typen som skulle kunna göra det, vilket jag instämmer i. Av femton definitivt potentiella förövare så är hon definitivt väldigt trolig som tårtgärningskvinna, men ingen av oss vet någonting än, så varför ska hennes google-resultat hänvisa till den här tråden i det här skedet? Känns inte rättvist, seed of doubt och allt det där.

För att få mer information om hon stämmer in på "profilen"?
Citera
2013-11-06, 14:03
Medlem
Okej, med tanke på citatet från hennes egen blogg ovan så kanske det inte finns större anledning längre att värna om hennes integritet då hon med allra största sannolikhet bör vara den skyldige. Men, jag står fast vid att man bör få officiella uppgifter om att någon delgivits misstanke innan internetbödlarna kör igång med att bedöma en persons eventuellt tvivelaktiga karaktär.
Citera
2013-11-06, 14:05
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapphushomofilen
Okej, med tanke på citatet från hennes egen blogg ovan så kanske det inte finns större anledning längre att värna om hennes integritet då hon med allra största sannolikhet bör vara den skyldige. Men, jag står fast vid att man bör få officiella uppgifter om att någon delgivits misstanke innan internetbödlarna kör igång med att bedöma en persons eventuellt tvivelaktiga karaktär.

Hon skrev väl på brottsföreläggande direkt och får således böter och det går förmodligen aldrig till rättegång, det tar nog ett tag innan det dyker upp i registret då det är inte är något prioriterat brott.
Citera
2013-11-06, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
För att få mer information om hon stämmer in på "profilen"?

Javisst, spekulationer är okej, men skrivs för- och efternamn samt adress ut så bör det väl handla om mer än spekulationer. Ungefär så jag tänker. Hade räckt med att alla maskat uppgifterna trots att regelverk inte längre kräver det så hade jag inte haft så mycket mer att tillägga.
Citera
2013-11-06, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rksmrgs
Det betyder "Martyren Mohammed".

Det ante mig, hon verkar vara en mycket förvirrad och laddad människa av hennes blogg att döma också.
Senast redigerad av 9527-38-CA 2013-11-06 kl. 14:10.
Citera
2013-11-06, 14:08
Medlem
Fälld GM för förstås bötfällas. Ofredande är ofredande.

Samtidigt bör ansvariga ta det inträffade som ett tecken på att skyddet för utsatta politiker måste förstärkas, vilket GM bör tackas för att ha påvisat, INNAN Sverige drabbas av nya tragiska politikermord.
Citera
2013-11-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Hon skrev väl på brottsföreläggande direkt och får således böter och det går förmodligen aldrig till rättegång, det tar nog ett tag innan det dyker upp i registret då det är inte är något prioriterat brott.

Visserligen. Är du dock säker på att det inte blir rättegång? Kungen och alla makthavare som blivit tårtade, slapp förövarna undan med bara böter i det fallet? Jag finner det otroligt i så fall. Att fysiskt attackera demokratiskt invalda politiska representanter är ju en rätt allvarlig symbolhandling, oavsett bennyhill-faktorn.
Citera
2013-11-06, 14:10
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Här har vi ett saxat inlägg från Irene Matkowitzc blogg där vi ser hennes förvrängda SD-hat.

#irenematkowitzc #sdhat #fascist #tårtgate #tårtattack #sd #sverigedemokraterna #antidemokrat

Om detta nu är tårtkasterskan kanske vi ska vara glada att det inte var en 3 kg's sten allas vår Jimmy fick i ansiktet...

http://irenematkowitzc.wordpress.com/2006/12/19/with-love-to-afa/

"With Love to AFA!"
Citera
2013-11-06, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Här har vi ett saxat inlägg från Irene Matkowitzc blogg där vi ser hennes förvrängda SD-hat.

#irenematkowitzc #sdhat #fascist #tårtgate #tårtattack #sd #sverigedemokraterna #antidemokrat

Hon gillar Baader Meinhof och då borde det ringa en klocka hos Skräpo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in