Flashback bygger pepparkakshus!
2013-11-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Det var CIA:s miss att låta honom åka i en öppen bil. Ja.

Vad har USAs kontraspionage med saken att göra?

Secret Service kanske.
Citera
2013-11-06, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Det var CIA:s miss att låta honom åka i en öppen bil. Ja.

JFK insisterade själv på att få göra detta så jag tycker det är fel utav dig att beskylla CIA för detta.
Citera
2013-11-06, 13:48
Medlem
Citat från hennes twitter den 6 maj.

"Vi borde döpa om @jimmieakesson till Nivea - #VIT, #FET OCH #DRYG.!

@jimmieakesson Q1: Varför kallar ni er demokrater när ni är 100% #neofascister?
Citera
2013-11-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapphushomofilen
Hon kanske inte har alla hästar hemma, vem vet, varken du eller jag, men är det ett bevis för någonting? Jag tycker att så länge vi inte fått bekräftelse någonstans att hon är delgiven misstanke så bör vi inte spekulera kring hennes eventuellt tvivelaktiga karaktär. Too soon.
Hon verkar ha något byggföretag
http://www.ratsit.se/19530105-Monica...STRupWXkjfhhjk
Citera
2013-11-06, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PaterNoster777
MGM är tydligen aktiv inom byggbraschen(!)
Inköp, försäljning, förmedling och leasing av bygg- och entreprenadmaskiner.
http://www.ratsit.se/530105SYJH00001...ygg_%26_Maskin

Irene Matkowitzc
Eslövsvägen 11 lgh 1002
121 51 Johanneshov

MIM Bygg & Maskin ESLÖVSVÄGEN 11 LGH 1002
121 51 JOHANNESHOV

Tror ni är inne på helt fel spår. Jag ringde ju till hennes mobil och telefonsvarare gick in. Det lät absolut inte som tårtkastaren. Inte alls samma dialekt.
Citera
2013-11-06, 13:51
Medlem
ricardo22s avatar
http://badoo.com/sv/0137262502/ Finns på Badoo om någon är sugen.
Citera
2013-11-06, 13:53
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Hon får väl stå för vad hon gjort helt enkelt.
Det kommer hon också att få göra, sannolikt i form av dagsböter.

Men utsätter man henne för den hatstorm som hon nu sannolikt kommer att bli föremål för är man inte ett skit bättre än AFA-pöbeln. Sd-anhängare måste disciplinera sig och hålla sig för goda för sådant beteende.
Citera
2013-11-06, 13:54
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking39
Hon verkar ha något byggföretag
http://www.ratsit.se/19530105-Monica...STRupWXkjfhhjk

Hon är väl målvakt kanske, har hon någon sambo.
Citera
2013-11-06, 13:55
Medlem
Hon verkar finnas på twitter med. Ganska snurriga inlägg typiskt förvriden vänster
"I´m a mother of three. I´m a Mailien, a Jew. And I like to express my extreme point of view - if you tell me yours we can share something new."
https://twitter.com/MamPowerM
Citera
2013-11-06, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9527-38-CA
Vad heter kanalen hon prenumerar på ( الشهيد محمد)?

Svårt att kalla det intressen, kärringen söp sig full och lämnade aldrig ens det ockuperade kårhuset som det verkar.

Det betyder "Martyren Mohammed".
Citera
2013-11-06, 13:56
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Ja jag ringde jag med men det lät inte som tårtkastaren tyvärr eller har aftonbladet förvrängt hennes röst? Den kärringen de intervjuvade i aftonbladet lät lite skånsk också.
Rösten måste vara förvrängd.
Om jag inte såg fel så var det Richard Aschberg som intervjuade och hans röst var definitivt förvrängd.
Citera
2013-11-06, 13:56
Medlem
Baisers avatar
http://irenematkowitzc.wordpress.com/

hmm...

Citat:
Efter att ha sett Advanced Patrol på TV i morse, så gick jag genast in på Youtube och länkade till deras nya låt "Vi Laddar". I videon kom det upp "Landskrona", och eftersom jag bott där en tid för mycket länge sedan så blev jag nyfiken på Sverigedemokraterna där. Med stor lättnad kunde jag konstatera att jag inte kunde se några gamla bekanta på Sd-fotot. Men vad är det som händer i Landskrona? Hur kan detta vara möjligt på 2000-talet? Att det finns enstaka personer som hatar mig bara av den enkla anledningen att jag är "judejävel", som de så vårdat uttrycker det… ja, det vet jag, men att det i lilla Landskrona finns så många väljare som lagt sin demokratiska röst på ett parti som har som mål att om inte avrätta, så åtminstone köra ut mig, min familj, de av mina släktingar som finns i Sverge samt alla av vårt folk ur landet – det var en smärre chock för mig. Och jag frågar mig: Varför? Och hur har man tänkt sig att landet ska kunna fungera sen? Och inte minst undrar jag hur kriterierna är satta för vilka som är önskvärda och icke önskvärda? Exakt hur länge ska man ha bott i Sverige? Tre, fem eller femton generationer? Och gör man någon skillnad när det gäller högutbildade eller särskilt välbeställda eller kända personer? Om så är fallet, då undrar jag hur man har tänkt sig att landet skulle kunna fungera utan alla arbetare – ofta med invandrarbakgrund – som sliter i sitt anletes svett för att klara vardagen, och som samtidigt är en absolut nödvändiga grupp för en fungerande infrastruktur. Utan rörmokare, elektriker, sopgubbar, bilmekaniker etc etc klarar inte det här samhället ens en vecka med den standard som finns idag. Så än en gång undrar jag: Vad är det som händer, och varför? Själv bor jag sedan många år i Stockholm, och här är Sd något temporärt som de flesta bortser från. Lite slarvigt kanske, för fascism bör alltid bekämpas. Även om den utövas av ett fåtal. Officiellt åtmnstone. Jag sitter nu här med mina ord framför mig, och är så ställd inför de uppgifter som jag nu tagit del av så jag känner att detta är något som jag måste smälta långsamt. Sen kan jag jag upplysa Sd om att för egen del har jag inte för avsikt att stanna i Sverige. Jag lämnar så snart regeringen släpper sitt grepp om mig. Men det är inte en eftergift åt de otrevliga uppgifter som jag fått mig till livs idag, utan ett beslut sedan åtskilliga år tillbaka i tiden. Om någon gammal bekant i Landskrona läser mina rader här, och inte har blivit Sd, vänligen skicka mig ett mail och förklara vad detta handlar om, är ett symptom på och hur det över huvud taget kunnat hända
Senast redigerad av Baiser 2013-11-06 kl. 13:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in