2013-11-05, 17:39
Medlem
rikastistorstans avatar
Namn samt bild eller signalement på landsförrädarinnan, tack! Allt skall ut i ljuset. Snart har regimmedia lyckats med sitt uppdrag att hetsa fram sitt tredje politikermord i det här landet. Riktigt obehagliga strömningar nu. Hur fan kommer en liten brud överhuvudtaget i närheten av Åkesson med en tårta? Säpovakter som skyddar Åkesson bör ha uttalat vissa sympatier för SD. Det går inte att lita på att en jävel följer gammalt sunt förnuft längre.
Citera
Medlem
Avitalls avatar
Citat:
Vid torget har ett par hundra personer samlats för att protestera mot boksigneringen.

Är det bara jag som får Tyskland a la 30-talet vibbar?
Citera
Medlem
StuGs avatar
Man kan fråga sig vad SÄPO-pysslar med? Hur kan en person ta sig fram och hala fram en tårta utan att bli stoppad?

I vilket fall ökar både uppmärksamhet och sympati för SD även för dem som normalt sett inte bryr sig.
Citera
2013-11-05, 17:40
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Skriver som jag skrev i den andra tråden om sprängningarna i SD-medlemmen: Inget parti tjänar mer på den här typen av aktioner än SD själva.

Vad kan kvinnan få för straff förresten?
Tja, ofredande är det ju uppenbart. Om han blev tvungen att kemtvätta kostymen, vilket verkar rimligt, borde det kunna vara skadegörelse, eller i vart fall åverkan. Att döma av Wikipedia förefaller 70 dagsböter vara ett normalstraff för tårtning av en politiker, men det framgår inte om det bara har dömts som ofredande eller om det har funnits med en komponent av skadegörelse/åverkan i domen.
Citera
2013-11-05, 17:41
Par hundra boksigneringsterrorister

En kvinna ska ha slängt sig fram i boksigneringsbåset och kastat en tårta i ansiktet på partiledaren för Sverigedemokraterna. Hon ska också ha försökt att slänga sig mot honom, uppger Aftonbladets reporter Josefin Sköld, som är på plats vid Nytorget.

Kvinnan togs snabbt om hand av polis och säpovakter ska ha fört bort Jimmie Åkesson. Han satte sig därefter i en bil i anslutning till Nytorget.

Vid torget har ett par hundra personer samlats för att protestera mot boksigneringen.
Citera
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Hahaha en invandrarkvinna står med Jimmie Åkessons bok i högsta hugg och skriker åt sossarna, helt underbart att se.
Citera
Medlem
Civilsnutens avatar
Haha skön invandrartant (SD:are) uttrycker sina åsikter just nu! http://www.expressen.se/tv/nyheter/p...immie-akesson/
Citera
2013-11-05, 17:42
Medlem
ColdLines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Finns det någon video från när han blir attackerad? Synd att meningsmotståndare ska sjunka till en sådan låg nivå. Tyvärr gynnar det bara SD.

Och jävla tur att det bara var en tårta och inte en kommunist med en spade eller en kniv.

Har Jimmie livvakter föresten?

Klart han har nog den politiker i Sverige efter Reinfeldt med flest livvakter.
Citera
Medlem
Ruggeugglans avatar
Namn på fittan från Expressen som rättfärdigar motdemonstranterna med att "de demonstrerar ju mot nasism"
Citera
Medlem
Rambovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avitall
Är det bara jag som får Tyskland a la 30-talet vibbar?

Jag med, min första tanke var bokbål.

Censur ala vänstern
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Man kan fråga sig vad SÄPO-pysslar med? Hur kan en person ta sig fram och hala fram en tårta utan att bli stoppad?

I vilket fall ökar både uppmärksamhet och sympati för SD även för dem som normalt sett inte bryr sig.

Boksignering har sina problem antagligen.. Det väl bara hänga ut sliddjuret när det kommer fram till rättegång.
Citera
2013-11-05, 17:43
Medlem
Fattar inte hur folk beter sig som jävla djur pga av att nån har en annan åsikt? Som jag har lärt mig så tar folk till sådana metoder när IQn brister och man inte kan möta den andre med motargument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in