2013-11-07, 16:01
Medlem
Zeunerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Då missförstod mitt inlägg.
Vad jag menade var att det är allmänt förekommande med hot och trakasserier mot politiker oavsett politisk åskådning. Det skall givetvis diskuteras offentligt. Problemet med SD och dess anhängare är att de vid varje enskilt tillfälle tar fram offerkappan och gör ett politiskt nummer av detta i syfte att få väljarna att tycka synd om dem. SD och dess medlemmar/anhängare är inga offer utan tvärtom ett parti för de som gillar att förtrycka minoriteter.

Jag läste nog rätt, du var verksam i en tid och i den etablerade politiken där inga options gavs, att offentligt erkänna problem det vore lika med att erkänna misslyckanden i den politik som fördes och förs.
Då står man i valet att lägga upp saken bordet och bli nedsparkad på stegen eller som de allra flesta ansluta till mainstreamkören som sjunger herrans lov för att erhålla en guldstjärna i kanten.

En cementerad tillvaro som gudskelov håller på att krackelrera och därav också dessa desperata motåtgärder av diverse mörkerfigurer.
Citera
2013-11-07, 16:05
Medlem
SD har odlat myten om att vara ett mobbat parti med offerkoftan så tårtan kom verkligen som "ett brev på posten" och kommer att ge SD tusentals med nya väljare. Tårtan får väl ändå ses som ett bildligt lyckokast för SD. Kanske SD ändå bör vara generösa kosta på sig att tacka kvinnan istället för att hacka på henne.
Citera
2013-11-07, 16:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Var har det framkommit att hon är prostituerad? Kan har missat det men en källa på det vore faktiskt kul.
Källa & källa, det stod i tråden.
https://www.flashback.org/sp46029094
Citera
2013-11-07, 16:06
Medlem
Nelliepellies avatar
Hur roligt som helst, fick mig att skratta i över en minut i alla fall!
Visst sitter hon häktad nu men när de släppt henne är det la bara böter som gäller
Citera
2013-11-07, 16:16
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelliepellie
Hur roligt som helst, fick mig att skratta i över en minut i alla fall!
Visst sitter hon häktad nu men när de släppt henne är det la bara böter som gäller

Ja, alltid kul med våld.

Och nej, hon släpptes samma kväll som attackes gjordes.
Citera
2013-11-07, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Källa & källa, det stod i tråden.
https://www.flashback.org/sp46029094

skulle vara kul att om någon som har möjligheten gräver fram allt i hennes förflutna men psykvården skulle hon nog behöva besöka igen!!!
Citera
2013-11-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eulenspiegel
hehe, jimmie fick smaka på egen medicin
Det är väl en god medicin att vilja hjälpa så många människor som möjligt med sina begränsade resurser?

Varför är det underordnat för så många i vänstern hur många nödlidande som dör eller får hjälp. Det viktigaste för er verkar vara att ta avstånd från allt som är i närheten av SDs förslag. Snurrigt. Men det viktigaste är kanske att ni får känna er som goda världsmedborgare, sen hur många som får hjälp påverkar inte er självbelåtna nattsömn.

Helt sjukt att diskussionen överhuvudtaget existerar.
Fråga: Ska vi hjälpa 1 miljon på plats, eller betydligt färre i Sverige för samma pengar?
Hatvänstern: Alla problem som skapas i Sverige med utanförskap, kriminalitet, kulturkrockar, fattigdom och vetskapen att vi faktiskt hjälper färre människor spelar ingen som helst roll för det är fascistiskt och rasistiskt att inte vilja ha stor invandring.

Idioter.
Citera
2013-11-07, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ella-Pella
Det är väl en god medicin att vilja hjälpa så många människor som möjligt med sina begränsade resurser?

Varför är det underordnat för så många i vänstern hur många nödlidande som dör eller får hjälp. Det viktigaste för er verkar vara att ta avstånd från allt som är i närheten av SDs förslag. Snurrigt. Men det viktigaste är kanske att ni får känna er som goda världsmedborgare, sen hur många som får hjälp påverkar inte er självbelåtna nattsömn.

Helt sjukt att diskussionen överhuvudtaget existerar.
Fråga: Ska vi hjälpa 1 miljon på plats, eller betydligt färre i Sverige för samma pengar?
Hatvänstern: Alla problem som skapas i Sverige med utanförskap, kriminalitet, kulturkrockar, fattigdom och vetskapen att vi faktiskt hjälper färre människor spelar ingen som helst roll för det är fascistiskt och rasistiskt att inte vilja ha stor invandring.

Idioter.

När du citerar får du faktiskt se till att citera rätt person. Lite korkad att du tillskriver mig text jag själv aldrig skrivit, däremot citerat i syfte att illustrera vänstern potential för främlingsfientlighet. M a o det är skillnad på äpplen och päron.

Så här ser min text ut d v s det jag har skrivit:
Tänk vad tokigt det kan bli när man byter ut två ord: Invandrare har inte i Sverige att göra, håll er hemma där ni kommer ifrån...Hehe, Handke fick smaka på egen medicin.*

Ser du skillnaden? Jag menar, ser du skillnaden nu?
Senast redigerad av Eulenspiegel 2013-11-07 kl. 16:55.
Citera
2013-11-07, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av fyll-hundt
Här vart hon uthängd: http://www.exponerat.info/har-ar-kvi...ran-expos-led/

Edit: aningen efter i tråden obviously

Det påpekas att hon är emot FRAs avlyssning, något som Åkesson vill ha mer av !
Intressant då SD anhängare skriver här om "hemliga brigader" "stormtrupper" mm.
Citera
2013-11-07, 16:40
Medlem
HasseBanans avatar
Jag tycker att tårta är gott, så jag hade inte haft något emot att få en i ansiktet. Jag hade lapat i mig den och sen tvättat av mig.

Det hade väl varit värre om någon vettvilling kommit med skjutvapen eller kniv och attackerat. En tårta tycker jag är ganska harmlöst.

Ungefär som den gången då Reinfeldt fick ett glas vatten i ansiktet vid inspelningen av "Ballar av stål". Det blev ett jäkla rabalder och alla tyckte att det var "förskräckligt".

Fast å andra sidan, Reinfeldt förtjänade det, Jimmie gör det inte.
Citera
2013-11-07, 16:54
Medlem
hane1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
skulle vara kul att om någon som har möjligheten gräver fram allt i hennes förflutna men psykvården skulle hon nog behöva besöka igen!!!
Hon bodde i Landskrona 1981:
1953-01-05

Wendt Sliva, Monica Irene
Timmermansg 43
261 38 LANDSKRONA
Mantalsskriven i Landskrona (Landskrona kn, Malmöhus län, Skåne), fastigheten Hammaren 2.
Född 5/1 1953 i Vedby (Kristianstads län, Skåne).
--------------
Citera
2013-11-07, 16:54
Medlem
Omtanksams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Irene Matkowitzc, dags att sänka detta vandrande skelett till kvinna? Tycker ni som bor runt henne ska tårta sönder hela hennes hus/lägenhet
Nej. Dum idé. Möjligtvis skicka henne en ny tårta och tacka för några tusen röster till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in