Citat:
Ursprungligen postat av
JohnniePuma
Det gör jag inte. Både Helander och Karlsson är bra men jag anser att Almebäck är bättre. Holland är kända för att vara ett bland världens bästa lag, det blir man inte med en usel backlinje.
Ja, Bröndby har skötts uselt de senaste åren men att du påstår att de ständigt harvar i botten är bara ett bevis på din okunskap. De har legat i botten två säsonger.
Botten/mitten kanske jag skulle skriva då. De har inte varit i närheten av de placeringar de borde vara på sett till storlek på budget på bra många år, det är iaf något som är säkert.
Hur kan du anse att Almebäck är bättre? Jag är förbryllad. Han var ju uppenbarligen sämre än Helander och Karlsson i allsvenskan, det måste du bara tycka om du hängt med den senaste säsongen. Såväl Helander som Karlsson har varit otroligt bra. Bättre än Jansson i mina ögon. Sedan dess har Almebäck tappat från ett belgiskt lag till att hamna i ett danskt mittenlag där han tydligen enbart är fjärdealternativ. Att då mena att Almebäck är bättre än Helander och Karlsson är i mina ögon obegripligt. Vad grundar du det på egentligen?